۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۳۱۵
امام جمعه کرمانشاه:

نهضت مقاومت اسلامی در منطقه به بلوغ رسیده است

نهضت مقاومت اسلامی در منطقه به بلوغ رسیده است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت:علیرغم جنایات رژیم صهیونیستی شاهد یک عزم بزرگ در بین ملت فلسطین علیه تجاوزات هستیم و این نشان می دهد نهضت مقاومت اسلامی به بلوغ رسیده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عید فطر کرمانشاه اظهار داشت: باید در انتخابات پیش رو بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فردی عدالت خواه و انقلابی انتخاب کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جنایت های مکرر دشمنان علیه جهان اسلام، گفت: جنایتی که علیه دانش آموزان دختر در افغانستان و نیز جنایتهای مکرر صهیونیست ها علیه جهان اسلام به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست و جهان اسلام باید در برابر آن موضع گیری قاطعی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز علیرغم جنایات رژیم صهیونیستی شاهد یک وحدت و عزم بسیار بزرگ در بین ملت فلسطین علیه این تجاوزات هستیم و این نشان می دهد نهضت مقاومت اسلامی در منطقه به بلوغ رسیده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فطرت انسانی، بیان کرد: خداوند همیشه انسان ها را به عبادت دعوت می کند که این عبادت گاهی به شکل نماز، گاهی به شکل روزه و... می باشد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با نگاهی به پیرامون خود می بینیم که تمام آفریده ها به نوعی در حال ستایش و عبادت پروردگار متعال هستند، بنابراین باید انسان هم با بصیرت خود در مسیر بندگی قرار بگیرد./1400/

ارسال نظرات