۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۸۰۳۱۹

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با نام نویسی 81 نفر همراه بود که در بین داوطلبان چهره های سرشناس و سیاسی هم حضور داشتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم صبح امروز(پنجشنبه 23 اردیبهشت) در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

بازدید رئیس ستاد انتخابات از روند ثبت نام

جمال عرف در جمع خبرنگاران درباره احتمال تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام دادیم در واقع همان فرجه زمانی ۵ روز در ۱۰ ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما اگر به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود.

عرف در مورد این‌ که آیا مصوبه شورای نگهبان را اجرا می کنند یا خیر گفت: ماده ۵۹ که در اطلاعیه شماره ۱۴ نیز اعلام شد همه داوطلبان همه مدارک مستدل را در اختیار ما قرار دهند و همه مدارک را جمع و در انتهای ۵ روز تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

نماینده «مهریز و بافق» برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمدرضا صباغیان نماینده فعلی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

صباغیان هم اکنون عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست.

وزیر کشور از روند ثبت‌نام بازدید کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، صبح امروز پنجشنبه (۲۳ اردیبهشت) از ستاد انتخابات کل کشور بازدید کرد.

وزیر کشور در این بازدید با تأکید بر اینکه هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست گفت: مدارک را رتبه بندی شده تحویل شورای نگهبان می‌دهیم؛ خیلی ها شاید برداشت نامناسب از هماهنگی کنند اما خوشبختانه مشکلی نیست.

محمود صادقی ثبت نام کرد

محمود صادقی نماینده سابق مردم تهران و دبیر کل انجمن مدرسین دانشگاه ها صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

این چهره اصلاح طلب در دوره گذشته مجلس در لیست فراکسیون امید حضور داشت.

علی مطهری  ثبت نام کرد/ با انتخابات به ۸۰ درصد خواسته‌ها می‌‌‌رسیم

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است با انتخابات همه مشکلات را نتوانیم حل کنیم اما می‌توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته های خود برسیم.

مهمان پرست بعد از ثبت‌نام: تلاش می‌کنیم فاصله طبقاتی را کاهش دهیم

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رامین مهمان‌پرست گفت: تلاش بنده و دوستان بنده ارائه طرح هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که 10 اتومبیل شخصی دارد چند برابر استفاده نکند. 

مهرعلیزاده نیز آمد

محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت نام ۱۳۰ نفر در انتخابات

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور روز گذشته درباره تعداد ثبت‌نام‌های داوطلبان تا پایان روز دوم گفته بود که مجموعا در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمود احمدی‌نژاد، رستم قاسمی، صادق خلیلیان، محمد عباسی، حسن سبحانی و محمدحسن قدیری ابیانه از چهره‌هایی بودند که در دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند.

جمع ثبت‌نام‌ها به 211 رسید

بر اساس این گزارش، سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع‌بندی ثبت‌نام سومین روز نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود و روند ثبت‌نام از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 18 ادامه پیدا کرد.

وی افزود:‌ تعداد 81 نفر از داوطلبان به ستاد انتخابات وزارت کشور واقع در وزارت کشور مراجعه کرده و نام‌نویسی کردند. ضمن اینکه در مجموع 3 روز ثبت نام هم 211 داوطلب به وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کردند و به صورت میانگین هر روز 70 نفر برای ثبت نام مراجعه کرده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همکاران من در ستاد انتخابات وزارت کشور جمعه و شنبه هم آمادگی ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند.

موسوی گفت: داوطلبان و همراهان آنها که فردا و پس فردا (جمعه و شنبه) به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه می‌کنند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ثبت‌نام از نامزدهای داوطلب ریاست جمهوری ار روز 21 اردیبهشت آغاز و روز ۲۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
سبحانی با چه روی ثبت نام کرده ؟
0
0