۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۳۲۵
گزارش؛

دعوت نهاد‌ها، احزاب و گروه های مختلف از آیت الله رئیسی

دعوت نهاد‌ها، احزاب و گروه های مختلف از آیت الله رئیسی
احزاب، گروه های مختلف، نهادهای حوزوی و کشوری و انقلابی در بیانیه‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت به عمل آورده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نهادها، گروه ها، اقشار مختلف و احزاب و شخصیت ها با صدور بیانیه های خود از آیت الله رییسی برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کردند.

همچنین پویش های مردمی فراوانی برای دعوت از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفته است.

هم اکنون که در سومین روز مهلت ثبت نام نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستیم، صدور این بیانیه ها شدت یافته اند و همگان منتظر آمدن آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات هستند.

در زیر برخی از این بیانیه ها را مرور می کنیم.

دعوت ۲۲۰ نماینده از رئیسی برای نامزدی در1400

اگرچه تجربه انتخابات 96 این امیدواری را ایجاد کرده که بتوانند روی یک گزینه به اجماع برسند اما این موضوع به آنان اطمینان خاطر نمی‌دهد. دلیلش نیز روشن است. اکثر اصولگرایان از ابراهیم رئیسی به عنوان گزینه مورد اجماع نام می‌برند و تردیدهایی که در کاندیداتوری او ایجاد شده، این نگرانی را ایجاد می‌کند که دوباره به چند کاندیدایی برسند. توجه به این نکته را می‌توان در اظهارات منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت دید. او گفته بود: «انتخابات 96 را باختیم اما دستاورد ما این بود که نشان دادیم بر خلاف 92 می توانیم به یک اجماع قابل اعتنا برسیم. بنابراین 96 یک باخت نبود بلکه یک برد در همگرایی و کسب یک رقم قابل توجه در آرا بود. اکنون هم الگوی 96 باید اساس کار باشد زیرا اگر با الگوی 92 حرکت کنیم یعنی پذیرفته‌ایم که رقیب میدان دار انتخابات باشد.»بسیاری از رسانه‌ها و تحلیل‌گران سیاسی نیز معتقدند در صورت نیامدن رئیسی احتمالا اصولگرایان قادر به اجماع نیستند و با چند کاندیدای متفاوت وارد عرصه خواهند شد. شاید به این دلیل بوده است که بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی، با تشریح وضعیت و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تبیین شاخص های رئیس قوه مجریه مطلوب آینده، از وی برای حضور و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد دعوت کردند.به گزارش ایسنا، در بخشی از متن نامه این نمایندگان  که البته اسامی در نامه موجود نیست،  در دعوت از آیت ا... رئیسی برای نامزدی انتخابات آمده است:

« با وجود آن که در بدنه کارشناسی و مدیریتی قوه مجریه، عناصر و نیروهای توانمند، متعهد و انقلابی و دارای دغدغه فراوان هستند، اما متاسفانه هسته مرکزی دولت کنونی، به واسطه ضعف بنیان های تئوریک، رخوت و خمودگی عملی و فقدان باورمندی به توان داخلی، طرح و برنامه و راهبرد کلانی برای پیشرفت و توسعه درون زای کشور بر مبنای بهره گیری از ظرفیت های  داخلی ندارد و به طور روزمره با فرافکنی، منازعه گرایی، عملکرد جزیره ای و حاشیه سازی عملاً توان و سرمایه کشور را هرز می برد. مهم ترین و شاید تنها ایده و وعده دولت یعنی رفع مشکلات از طریق مذاکره نیز همان گونه که قابل پیش بینی بود، از همان ماه های نخست پس از توافق هسته ای با بدعهدی و پیمان شکنی طرف مقابل رو به افول رفت و امروز کمتر کسی است که در شکست مطلق آن ایده، تردیدی در ذهن داشته باشد. از دیگر سو، نیک می دانیم که بخش عمده و اساسی مدیریت های کشور در عرصه ها و حوزه های گوناگون در اختیار قوه مجریه و شخص رئیس جمهور است... بر همین اساس ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، امضا کنندگان این نامه، ضمن احترام به همه شخصیت های بزرگواری که برای حضور در عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند و اذعان به توانمندی ها و صلاحیت های آن ها، بر این اعتقادیم که از منظر شمولیت شاخص ها و نیز توان اجماع سازی سیاسی و جذب آرای اکثریت مردم، جناب عالی نامزد اصلح و اولی به شمار می آیید. بنابراین فارغ از جایگاه حقوقی و نیز با تاکید بر اصل استقلال قوه مقننه و اعمال کامل اختیارات نظارتی مجلس در قبال دولت آتی، از شما برای حضور در این عرصه خطیر دعوت به عمل می آوریم و اذعان داریم که در شرایط کنونی ورود به این عرصه، مجاهدتی عظیم به شمار می آید.» اما این نامه انتقادهایی را نیز در پی داشت،مثلا عبدا... گنجی فعال اصولگرا و مدیر مسئول روزنامه جوان در توییتی نوشت:«22نماینده محترم مجلس که از جناب رئیسی درخواست حضور در انتخابات کرده اند، حتما دلسوزانه است.اما نگاه فرامتنی به درخواست خود نداشته اند.در نظام پارلمانی چنین امری معقول است اما در نظام ریاستی این سؤال طرح می شود که با فرض پیروزی،فردای انتخابات چگونه می خواهند بر دولت نظارت کنند؟»دو روزپیش نیز پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از فعالان دانشجویی و استادان حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

آغاز فعالیت رسمی پویش مردمی دعوت از آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری

پویش مردمی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رحیم لیالی دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت از آیت‌الله رئیسی با اشاره به اهداف و راهبردهای این پویش مردمی، گفت: در آستانه پنجمین دهه فعالیت و عمر انقلاب اسلامی نیاز به دولت تحول خواه و نوآور برای تداوم راه انقلاب بیش از پیش احساس می‌شود آیت‌الله رئیسی از چهره‌ها و ذخایر برجسته انقلاب اسلامی است که می‌تواند کشتی انقلاب را به سوی سر مقصد اصلی خود هدایت کند.

وی  ادامه داد: با توجه به استقبال عمومی و اقبال اقشار مختلف مردم در دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و به منظور تقویت این دعوت و پویش ها و اثربخشی آنها با کمک تعدادی از دلسوزان نظام و انقلاب پویش سراسری دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات را تشکیل داده‌ایم.

دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت افزود: هدف این پویش سراسری رسمیت دادن به پویش‌های کشوری، استانی، صنفی، تشکیلاتی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه است تا صدای این پویش مردمی تقویت شده و نتایج و دعوت ها به محضر آقای رئیسی گزارش شود تا ایشان برای حضور در انتخابات مصمم شوند.

لیالی با بیان اینکه آماده همکاری با پویش‌های استانی سراسر کشور هستیم، اظهار داشت: سایت رسمی پویش مردمی به آدرس http://raiesi.org برای هماهنگی و کارایی بیشتر پویش های فعال در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت اعلام کرد به زودی بیانیه رسمی این پویش سراسری در رسانه‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت اساتید دانشگاه‌های پیام نور از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات

جمعی از اساتید دانشگاه ‌های پیام نور سراسر کشور در نامه ای از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

در این نامه آمده است:

اکنون پس از گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و علیرغم فرازو‌نشیب هایی که انقلاب اسلامی با آن مواجهه بوده، با الطاف خفّیه و جلیّه الهی و رهبری های داهیانه امامین انقلاب، از گردونه های پر پیچ و خم با سربلندی و‌موفقیت بیرون آمده، لازم است این تجربیات مسیری نزدیک و مطمئن به اهداف بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) و تدابیر حیات بخش مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با چشم انداز چهل سال آتی کشور برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در فراسوی این نگرش، بینش و تفکر نیروهای متعلق به اردوگاه گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

از این رو امروز تحول در نظام مدیریتی کشور یک ضرورت تاریخی است، همانگونه که نسیم و رایحه تحوّل از دستگاه قضایی کشور وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است، انتظار افکار عمومی و جامعه علمی کشور این است که مسیر تحوّل در همه نهادها و ساختارهای مدیریتی کشور باز شده و تبدیل به گفتمان عمومی و جاری در تمام سطوح حکمرانی شود؛ چرا که بررسی علمی ساختار مدیریتی کشور نشان می‌دهد که جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه همه‌جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترش شفافیت و کارآمدی نهادها نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد که قلب آن نظام مدیریتی و اجرایی کشور است.

امروز نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

تجربه محبوبیت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و گرایش قاطبه مردم به قهرمان ملی چون ایشان که با خلوص و تقوا گام در میدان جهاد و دفاع از پیشرفت و کیان اسلام و انقلاب و سرافرازی ملت ایران برداشته نشان می‌دهد ملت تشنۀ حضور شخصیتی است که بیش از آنکه خود اهل ادّعا و کلام بی‌عمل باشد، عاملی عادل و مجاهدی نستوه و برنامه‌مدار باشد.

لذا اجماع تمام جریان‌های سیاسی درون‌گفتمانی و نهضت‌های نخبگانی که دل در گرو پیشرفت کشور، آسایش و امنیت مردم و اهتزاز پرچم اسلام و رهبری دارند بر محور حضور شخصیتی چون آیت الله رئیسی ضرورتی انکارناپذیر است؛ چراکه برآنیم از یک سو از میان همۀ کاندیداهای مطرح احتمالی، ایشان قابلیت جذب و اجماع همه جریان‌های انقلابی و پشتیبانی توده مردم را به ‌سبب کارنامه اجرایی ستودنی در قوه قضائیه و صداقت و رویکرد عدالت‌محور و ضد فساد دارا می باشد.

براین اساس ما جمعی از اساتید مراکز و واحدهای دانشگاهی سراسرکشور در دانشگاه پیام نور که خود مولود ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و در تمام نقاط کشور برای خدمت رسانی علمی و عملی به قشر محروم انقلاب در جهاد علمی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستیم ، معتقد و بر این باوریم که برای نیل به اهداف فوق الذکر آیت الله رئیسی را انتخاب ارجح و اصلح دانسته و از ایشان تقاضا داریم تا به ندای دوستان و همکاران انقلابی  خویش پاسخ مثبت داده و  به عنوان کاندید وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شود.

بیانیه جامعه وعاظ انقلابی مبنی بر دعوت و اعلان حمایت از آیت الله رئیسی

جامعه وعاظ انقلابی با صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی به دلیل شاخصه انقلابی همواره در تقابل با نظام سلطه ای است که از هیج ترفند و حیله ای همچون تحریم اقتصادی برای به زانو درآوردن آن کوتاهی نکرده است. استکبار در هشت سال گذشته با کشاندن عرصه مبارزه به میادین فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نیز نظامی و امنیتی، بوسیله آشوب و ترور دانشمندان هسته ای و نیز به شهادت رساندن سردار میدان مبارزه شهید حاج قاسم سلیمانی، تلاش نمود که با نشاندن دولتمران سیاسی در پای میز مذاکره و تحمیل برجامهای متعدد، ناکارامدی نظام اسلامی را به اثبات رساند، غافل از آنکه مردم بصیر و ولایتمدار با یاری خداوند و روشنگری های رهبر معظم انقلاب همچون چهار دهه گذشته فریب دستکش مخملی که دست چندی خود را در آن پنهان نموده است نخواهد خورد.

امروز که مدیریت کشور نیازمند انتخاب مردی از مردان میدان مبارزه سیاسی و اقتصادی است، آزمون بزرگ دیگری پیش روی مردم انقلابی ایران است تا با انتخاب شایسته ترین و اصلحی از مدیران مردمی کشور است که در کارنامه خود دارای ویژگیهای مدیریت و کفایت، ایمان، عدالتخواهی و مارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های و نیروهلی داخلی بویژه جوانان، و امیدوار به معتقد به آینده روشن باشد.

جامعه وعاظ انقلابی معتقد است که اصلح ترین فرد برای در دست گرفتن سکان مدیریت کشور، آیت الله رئیسی است که شاهد آن کارنامه عملکرد ایشان بویژه ور مقام ریاست قوه قضائیه است که باعث ترس دشمنان و مفسدان اقتصادی و امیدواری مردم شده است. از این رو وعاظ انقلابی با همراهی اقشار مختلف مردم با دعوت از ایشان ، امیدوار است که آیت الله رئیسی با گسترش میدان عمل برای مبارزه با استکبار در خارج و دنباله روان آن در داخل پا در عرصه انتخابات گذاشته و امید را در دلهای مردم شکوفا کنند که در بیش از چهل سال گذشته از هیج فداکاری و ایثار جان خود و عزیزانشان دریغ نکرده اند.

دعوت اساتید حوزه از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

هزار نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت به عمل آوردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«... فاذا عزمت فتوکل علی الله...» آل عمران 159

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم از منظر ملی و هم از نگاه بین المللی  دارای اهمیتی ویژه است. از جنبه ی داخلی، یک نوسازی در عرصه ی اجرایی کشور صورت می گیرد و مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه وارد میدان می شوند. و از جنبه ی خارجی، حضور حداکثری مردم نشان دهنده ی اقتدار کشور است.

از سوی دیگر بر همگان روشن  است که جایگاه ریاست جمهوری مهمترین و مؤثرترین مدیریت کشور می باشد. اختیارات قوه ی قضاییه یا دیگر دستگاه های حاکمیتی در مقابل اختیارات ریاست جمهوری قابل قیاس نیست. بر همین اساس اگر شخص اصلح سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، دیگر  عرصه های مدیریتی کشور هم توان تأمین منافع و مصالح مردم و نظام را به میزان لازم خواهند داشت.

مهمترین ملاک هایی که از سوی مکتب ثقلین برای تصدی منصب اداره ی نظام اسلامی معرفی شده و در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله) منعکس است، ایمان مستحکم، تدبیر و کفایت، و عدالت است.

به تعبیر دیگر کسی که ایمان ندارد قابل اعتماد و اطمینان نیست. و شخصی که می خواهد دستگاه اجرایی را مدیریت کند، باید کارگذاری مدیر و مدبر باشد. مسائل مهم کشور را بشناسد. از اقتصاد و  زوایای مهم آن باخبر باشد. امنیت و اهمیت آن در زندگی اجتماعی را درک کرده باشد. به مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی تسلط داشته باشد، روبرو شدن با سیاست های پیچیده ی دنیای امروز را شناخته و برای هر کدام از این مسائل و مسائل دیگر به صورت جداگانه برنامه ی مناسب داشته و با عملکردی انقلابی،  جهادی و عدالتخواهانه به معنای واقعی، در صدد اجرای آن برآید.

در شرایط حاضر عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور حداکثری مردم است و حضور حداکثری ملت پای صندوق های انتخابات در گرو حضور افراد کارآمد و دارای ملاک های سه گانه ی فوق می باشد. رقم خوردن انتخاباتی درخور شأن  مردم انقلابی ایران اسلامی، در وهله ی نخست امید را به نسل حاضر ارزانی می دارد و در مرحله ی بعد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخته و مایه ی دلگرمی دوستداران نظام اسلامی در سراسر دنیا گشته و بالاخره به یاری خداوند  زمینه ی ظهور منجی کل بشر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم می آورد.

جناب آیت الله رئیسی

اساتید امضا کننده این بیانیه بر این باورند که شما ملاک های لازم برای اداره ی دستگاه اجرایی کشور (ریاست جمهوری) را دارا هستید. مهمترین شاخصه ی عملکرد حضرتعالی تا کنون مردمی بودن، تبعیت از ولایت، و مبارزه با فساد است که کمترین نتیجه ی آن با احراز مسئولیت ریاست جمهوری، اعتمادسازی در مردمی است که یک بار با  16 میلیون رأی نظر مثبت خویش را به شما  اعلام نمودند. و اکنون با رویشی که در دل ملت با اطمینان به حضرتعالی ایجاد شده و با توجه به اجماع گروه ها و تشکل های مختلف بر ضرورت حضور جنابعالی، انتظار آن است که با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری نمایید و با به کارگیری نیروهای مناسب، ملت سربلند و عزیز ایران را به جایگاه مناسبش از جهات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برسانید. 

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی از «رئیسی» برای حضور در انتخابات

انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

در آستانه قرن پانزدهم هجری شمسی و مراحل اولیه گام دوم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران در معرض انتخابی سرنوشت‌ساز قرار گرفته است. با پشت سرگذاشتن چهل و دو سال پرمخاطره، و تجربه فرازها و فرودها، رویش‌ها و ریزش‌ها، کامیابی‌ها و ناکامی‌ها، خدمت‌ها و خیانت‌ها، دوستی‌ها و دشمنی‌ها، و مبارزات و مذاکرات، اکنون به برکت بلوغ و بصیرتی که حاصل آمده است، می‌توان دوست را از دشمن، خادم را از خائن، و انقلابی را از غیرانقلابی تشخیص داد، و سکّان اجرایی کشور را به دست کسی سپرد که با اجرای منویات و سیاست‌های دقیق ولی‌ّ امر، انقلاب را در گام دوم به مسیر اصلی خویش بازگرداند، آرمان‌های الهی حضرت امام قدس سره  را زنده کند، عزّت و عظمت کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به رخ جهانیان بکشاند، و در مسیر حاکمیت عدل علوی در جامعه گام بردارد. بحمدالله در طول چهل سال گذشته، در سایه جمهوری اسلامی، نیروهای مؤمن و زبده‌ای در زمینه‌های مختلف رشد کرده‌اند که هر یک درجای مناسب شأن خود می‌توانند منشأ خدمات بزرگی باشند. ما از میان کسانی که در مظانّ‌ نامزدی برای ریاست جمهوری این دوره هستند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی را شایسته‌ترین فرد برای قرار گرفتن در این جایگاه می‌دانیم. حضور چندسالة ایشان در مسند ریاست قوه قضائیه نشان داد که ایشان با باور قلبی به ولایت فقیه، علاوه بر التزام عملی به آن، توانسته است اصلاحاتی اساسی و اقداماتی درخشان در سروسامان دادن به امور، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، احقاق حقوق عامه، اخلاق‌مداری، گره‌گشایی از مشکلات مردم از راه تولید و اشتغال جوانان، مبارزه با مفسدان اقتصادی، احیای تولید در کارخانجات و بازگرداندن اموال چپاول‌شده انجام دهد.

هرچند حضور حجت الاسلام رئیسی در رأس قوه قضائیه بسیار مغتنم و تأثیرگذار بوده و هست، نظر به اهمیت و وسعت اختیارات رئیس جمهور، و نقش بی‌بدیلی که می‌تواند در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مقام منیع ولایت در همة زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بین‌المللی، و فرهنگی ایفا نماید، بسیار بجاست که ظرفیت و توانایی‌های این شخصیت بزرگوار بیش از پیش در خدمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی قرار گیرد.

برای تحقق این امر، از حضور ایشان مصرّانه درخواست می‌کنیم نامزدی ریاست جمهوری را بپذیرند. ما به خواست خدای متعال، با تمام توان در این مسیر نورانی انجام وظیفه خواهیم کرد و از هیچ تلاشی برای موفقیت ایشان در مسیر خدمت به اسلام عزیز و ملت سربلند ایران، چه در زمان انتخابات چه پس از انتخاب دریغ نخواهیم کرد. از ملت رشید ایران می‌خواهیم تا ضمن پیوستن به پویش سراسری دعوت از ایشان، با رأی به ایشان در انتخابات 1400، دین خود را به اسلام، امام، و شهدا ادا کنند.

دعوت کمیته پزشکی شورای وحدت از «آیت‌الله رئیسی» برای کاندیداتوری در انتخابات

کمیته پزشکی شورای وحدت و شورای ائتلاف در بیانیه ای مشترک که به امضای جمع کثیری از اعضای ارزشی و انقلابی جامعه پزشکی رسیده از آیت الله رئیسی برای ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آوردند.

محمد حسین نیک نام، رئیس کمیته پزشکی شورای وحدت با بیان ابعاد اهمیت حضور آقای رییسی در صحنه انتخابات پیش رو گفت: با هدف به نتیجه رسیدن گفتمان انقلابی و عدالتخواه در قوه مجریه و در راس آن انتخاب رئیس جمهور انقلابی و تحول خواه و ارزشی، دعوت از جناب آقای رئیسی در دستور کار کمیته پزشکی شورای وحدت قرار گرفت. از سوی دیگر با توجه به اینکه شایسته است همه ظرفیت نیروهای انقلاب و اصولگرا در خدمت این هدف قرار گیرند، در هماهنگی با کمیته پزشکی شورای ائتلاف این اقدام به شکل مشترک انجام شد که از همه عزیزانی که در این رابطه دست وحدت و همکاری به یکدیگر دادند تشکر کنیم.

متن این بیانیه که به امضای جمع کثیری از آحاد جامعه پزشکی رسیده و در حال امضا شدن است به شرح ذیل است:

جناب آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی(دامت توفیقاته)

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق روزافزون برای جنابعالی؛

همان طور که مستحضر هستید نظام جمهوری اسلامی بعد از  چهار دهه وارد فضای جدیدی شده است. تحولات منطقه و جهانی در کنار اقدامات خصمانه دشمنان که سر از  آستین تحریم علیه کشورمان و ایجاد جنگ و تفرقه در منطقه برآورده است نشان از حساسیت انتخابات اخیر دارد. امروز بیش از هر زمان دیگری بازگشت به آرمان‌های انقلاب و بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی به خصوص «عدالت» در جامعه مورد نیاز است.

متأسفانه دولت در 8 سال اخیر با گره زدن همه امور کشور به تحریم‌ها، عملاً ظرفیت داخلی کشور را با خود تحریمی به انزوا برد. عدم استفاده از نیروی عظیم جوانان توانمند و با انگیزه کشور باعث فرصت سوزی شد. از سوی دیگر نابسامانی و تبعیض در توزیع منابع، رانت‌خواری و ویژه‌خواری، عدم مبارزه با مفسدان اقتصادی و بی‌توجهی به مستضعفین جامعه در این دوره گسترش یافته است. تورم و گرانی لجام گسیخته، رکود، کاهش قدرت خرید، بیکاری، افزایش سن ازدواج، گسترش آسیب های اجتماعی و بحران هایی چون تعطیلی کارخانجات از مشکلات ایجاد شده در سال‌های اخیر بوده است که شرایط را بر مردم به خصوص طبقات ضعیف و مستضعفین بسیار سخت کرده است.

در حوزه سلامت، به رغم اقدامات صورت گرفته در هشت سال اخیر و با وجود صرف هزینه‌های زیاد در این حوزه، نه فقط دستاورد های همه جانبه ای در حوزه سلامت حاصل نشده بلکه با اتلاف زمان، نظام سلامت کشور را از شرایط مورد انتظار دور کرده است ، اتفاقات اخیر در کنترل کرونا نیز تأییدی است بر ضرورت سرعت بخشیدن در رفع نابسامانی های  نظام سلامت و مواجهه با مشکلات و مسائل پیش رو و اصلاح آنها.

جبهه انقلاب بیش از هر موقعیتی امروزه به وحدت و اجماع گفتمانی نیازمند است. تجارب چند سال گذشته نشان می‌دهد عدم اجماع نیروهای انقلاب می‌تواند زمینه را برای رأی آوردن افرادی ایجاد کند که سرنوشت نامعلومی را برای کشور رقم خواهند زد. نظر کارشناسان بر این باور است که سیاست‌های کلان نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ظرفیت‌ها و فرصت‌های بزرگی برای حل مشکلات کشور دارند. با استفاده از ظرفیت‌های سند گام دوم انقلاب و حول محور‌های عقلانیت، عدالت، معنویت، وحدت در راستای تشکیل دولت تمدن ساز  می‌توان با ایجاد همبستگی اجتماعی زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه فراهم کرد. به علاوه رویکرد اقتصاد مقاومتی ظرفیت‌های کشور را در مقابله با تحریم‌ها و در راستای تأمین عدالت بسیج خواهد کرد.

به نظر می‌رسد عملکرد جنابعالی در حل مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و رویکرد جنابعالی در جهت افزایش سرمایه اجتماعی امکان اجماع حداکثری را فراهم خواهد ساخت و نیروهای انقلاب را حول یک پرچم واحد گرد خواهد آورد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه در چند سال اخیر شاهد موارد متعددی از تضییع حقوق جامعه پزشکی و مدافعان از جان گذشته نظام سلامت بوده ایم و با شناختی که از روحیات و عملکرد عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه جنابعالی داریم و همچنین عملکرد در خور تقدیر شما در دفاع از حقوق این قشر دلسوز و فداکار جامعه در جایگاه فعلی مدیریتی شما، امید ایجاد تحول در وضعیت این قشر فرهیخته و دلسوز و فراهم آمدن شرایط مناسب برای بالندگی و شکوفایی و خدمتگزاری هر چه موثرتر این قشر با حضور جنابعالی در راس مدیریت دستگاه اجرایی کشور ، وجود دارد.

لذا، بدینوسیله اعضای کارگروه سلامت شورای وحدت نیروهای انقلاب و همچنین اعضای کارگروه سلامت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، ضمن احترام به همه افراد حاضر در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از جنابعالی به دلیل توان اجماع و جذب آرای حداکثری و نیز شرایط و صلاحیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی و سیاسی برای کاندیداتوری دعوت به عمل می‌آورند . امیدواریم در سایه توجهات خاص امام عصر(عج) و تحت رهبری امام خامنه‌ای گام‌های بلندی در راستای عزت و سربلندی ایران اسلامی برداشته شود».

با توجه به اینکه کمتر از 35 روز دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود، به‌دنبال رسیدن به یک نامزد واحد می‌باشند، اما ‌‌تا امروز شور و هیجان انتخابات در جامعه دیده نشده و به‌خلاف دوره‌های قبل نه‌تنها مردم بلکه جریانات و نامزدهای احتمالی نیز وضعیت مشخصی ندارند و سردی خاصی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراگرفته است، اما با وجود این‌که تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی به‌صورت رسمی و یا غیررسمی اعلام نامزدی کرده‌اند.

دعوت جمعی از نخبگان، طلاب، اساتید حوزه و گروه‌های سیاسی استانی از "آیت‌الله رئیسی" برای کاندیداتوری در انتخابات ‌

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ها از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

دعوت اساتید حوزه

یک هزار نفر از استادان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت به عمل آوردند.

متن این بیانیه بدین شرح است: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم از منظر ملی و هم از نگاه بین المللی  دارای اهمیتی ویژه است. از جنبه ی داخلی، یک نوسازی در عرصه ی اجرایی کشور صورت می گیرد و مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه وارد میدان می شوند. و از جنبه ی خارجی، حضور حداکثری مردم نشان دهنده ی اقتدار کشور است.

از سوی دیگر بر همگان روشن  است که جایگاه ریاست جمهوری مهمترین و مؤثرترین مدیریت کشور می باشد. اختیارات قوه ی قضاییه یا دیگر دستگاه های حاکمیتی در مقابل اختیارات ریاست جمهوری قابل قیاس نیست. بر همین اساس اگر شخص اصلح سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، دیگر  عرصه های مدیریتی کشور هم توان تأمین منافع و مصالح مردم و نظام را به میزان لازم خواهند داشت.

مهمترین ملاک هایی که از سوی مکتب ثقلین برای تصدی منصب اداره ی نظام اسلامی معرفی شده و در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله) منعکس است، ایمان مستحکم، تدبیر و کفایت، و عدالت است.

به تعبیر دیگر کسی که ایمان ندارد قابل اعتماد و اطمینان نیست. و شخصی که می خواهد دستگاه اجرایی را مدیریت کند، باید کارگذاری مدیر و مدبر باشد. مسائل مهم کشور را بشناسد. از اقتصاد و  زوایای مهم آن باخبر باشد. امنیت و اهمیت آن در زندگی اجتماعی را درک کرده باشد. به مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی تسلط داشته باشد، روبرو شدن با سیاست های پیچیده ی دنیای امروز را شناخته و برای هر کدام از این مسائل و مسائل دیگر به صورت جداگانه برنامه ی مناسب داشته و با عملکردی انقلابی،  جهادی و عدالتخواهانه به معنای واقعی، در صدد اجرای آن برآید.

در شرایط حاضر عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور حداکثری مردم است و حضور حداکثری ملت پای صندوق های انتخابات در گرو حضور افراد کارآمد و دارای ملاک های سه گانه ی فوق می باشد. رقم خوردن انتخاباتی درخور شأن  مردم انقلابی ایران اسلامی، در وهله ی نخست امید را به نسل حاضر ارزانی می دارد و در مرحله ی بعد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخته و مایه ی دلگرمی دوستداران نظام اسلامی در سراسر دنیا گشته و بالاخره به یاری خداوند  زمینه ی ظهور منجی کل بشر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم می آورد.

 

اساتید امضا کننده این بیانیه بر این باورند که شما ملاک های لازم برای اداره ی دستگاه اجرایی کشور (ریاست جمهوری) را دارا هستید. مهمترین شاخصه ی عملکرد حضرتعالی تا کنون مردمی بودن، تبعیت از ولایت، و مبارزه با فساد است که کمترین نتیجه ی آن با احراز مسئولیت ریاست جمهوری، اعتمادسازی در مردمی است که یک بار با  16 میلیون رأی نظر مثبت خویش را به شما  اعلام نمودند. و اکنون با رویشی که در دل ملت با اطمینان به حضرتعالی ایجاد شده و با توجه به اجماع گروه ها و تشکل های مختلف بر ضرورت حضور جنابعالی، انتظار آن است که با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری نمایید و با به کارگیری نیروهای مناسب، ملت سربلند و عزیز ایران را به جایگاه مناسبش از جهات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برسانید. 

دعوت مجمع جوانان انقلابی مازندران

‌در بیانیه دعوت مجمع جوانان انقلابی مازندران خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: تردیدی نیست که با نگاهی به مشکلات عدیده معیشتی هموطنان و بحران‌های پی در پی اقتصادی و سیاسی، مردم باید مسئولیت انتخاب خودشان را بپذیرند و در این برهه حساس که طعم تلخ انتخاب غیر اصلح را چشیدیم لازم است سکان هدایت کشور را به دست فردی لایق، دارای روحیه عدالت طلبی،کار بلد، پاکدست و امتحان پس داده بسپاریم که موقعیت کشور و بحران گسترده ناشی از سو تدبیر دولتمردان برای ما امکان آزمون و خطا را نمی دهد.

با توجه به فرموده مهم رهبر معظم انقلاب که فرمودند ریاست جمهوری با اختیارات بسیار وسیع، مهم‌ترین و مؤثرترین مدیریت کشور است و مردم برای ناامید کردن دشمن و نوسازی دستگاه‌ اجرایی، در انتخاب رئیس‌جمهور خصوصیاتی مانند مردمی بودن، کفایت، قدرت مدیریت، ایمان، عدالت‌خواهی، ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، امیدواری به آینده و اعتقاد به جوانان را مورد توجه قرار دهند و باتوجه به موفقیت چشمگیر آیت الله رئیسی در مناصب مختلف و ریاست قوه قضائیه که نشان داد بر خلاف تبلیغات اصلاح طلبان و حامیان لیبرال آنان، یک چهره انقلابی و متعهد می تواند شرایط را به سرعت به نفع مردم و مصالح کشور تغییر دهد.

اکنون شرایط زمانه به گونه ای است که سر سطح مدیریت کشور به حضور  نیروهای مومن،انقلابی و متعهد بیش از پیش احساس می‌شود، چرا که در برهه کنونی  نباید مسئله معیشت و اشتغال مردم درگیر بازی‌های سیاسی شود. آن هم در بین بازی کسانی که چشم خود را بر توانمندی داخلی و شعار ما می‌توانیم بسته اند و دغدغه ای جز کدخدا و امثال آن ندارند امضا کنندگان این نوشتار جمعی از مردم انقلابی استان مازندران هستند که با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی، اقتصادی مستکبران جهانی به کشور عزیزمان فهمیده اند که تنها راه عبور غیرتمندانه وعزتمندانه از این پیچ تاریخی پافشاری بر اصول و آرمانها است.

دعوت اصولگرایان قم ‌

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با ارسال نامه‌ای از آیت الله ابراهیم رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

در این نامه آمده است: همان طور که در بیانات امام  خامنه ای(مدظله العالی) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی  درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر برکشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

شورای هماهنگی اصولگرایان قم افزوده است: به همین منظور شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به عنوان نماینده جمعی از احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا و انقلابی شهرکریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) از جنابعالی درخواست می نماید  با حضور موثر و وحدت آفرین خود در کسوت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و همزمان با گام دوم انقلاب ،شرایط را برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی جهت تحقق آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و منویات امام خامنه ای(ره) مهیا نمائید تا ان شاالله همانطور که  در قوه قضائیه منشاء خیر و برکات فراوان شدید ،آرزوی دیرینه ملت بزرگ ایران اسلامی محقق شود.

آیت الله رییسی یکی از شخصیت های محبوب بین مردم است و امیدهای زیادی به سبب اصلاحات قضایی ایشان در دلها زنده شده است.

دعوت اساتید حوزه‌های علمیه استان اصفهان‌

 اساتید و علمای حوزه های علمیه استان اصفهان با انتشار نامه ای با برشمردن ویژگی های آیت الله رئیسی از وی برای حضور فعال و به موقع در عرصه انتخابات دعوت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: نگاهی گذرا به چهار دهه ی گذشته انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر توسعه ، عدالت و پیشرفت را به گونه‌ای رقم زد که برخی عنصر محوری عدالت را با پیشرفت و توسعه در نظام مدیریتی کشور قابل تحقق نمی دانستند .

مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با درایت مثال زدنی چهار دهه پیش رو را جهت تحقق شعار محوری عدالت خواهی و فرجام آن یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی عرصه بی‌بدیلی جهت تنظیم نظامات نوین بشری و روابط جدید با نگاه به قدرت های نوظهور منطقه‌ای و عمدتاً شرقی هدف گذاری نمودند .

بر امّتی که داعیه پیروی از مقتدای خویش را دارد، فرض است که با در نظر گرفتن موارد و ملاکهای ذیل نقش تاریخی و تاثیر گذار خود را باز شناخته و تکلیف خود را ادا نمایند‌.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت طلاب و روحانیون بوشهر‌

جمعی از طلاب و روحانیون استان بوشهر با صدور پیامی از آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

متن این پیام چنین است: مستحضرید که با توجه به موقعیت حساس و بسیار تاثیرگذار انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، و شرایط بسیار سخت اقتصادی و معیشتی که در یک دهه‌ اخیر گریبان‌گیر مردم شریف، شهیدپرور و فداکار جمهوری اسلامی ایران بر اثر عوامل متعدد مدیریتی و ساختاری شده است، و همچنین توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری به اهمیت و لزوم اقدام مردم و مسئولان برای قدم نهادن در گام دوم انقلاب و تشکیل یک دولت جوان حزب‌الله که به گفته ایشان علاج مشکلات کشور است، امسال و انتخابات پیش رو را باید از مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی کشور و بزرگ‌ترین امتحان دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حضرتعالی که سابقه بسیار درخشانی در چند دهه‌ گذشته‌ مسئولیتی خویش و به‌خصوص چندسال اخیر در مدیریت جهادی و نوآورانه خود در آستان مقدس رضوی علیه السلام و همچنین در مقام ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران داشته‌اید که انصافاً سبب تحسین عام و خاص شده است، قطعاًً مستحضر و مطلع از اولویت و اهمیت قوه مجریه نسبت به تمام قوا و دیگر مسئولیت‌های موجود در کشور بوده و می‌دانید که میزان تاثیرگذاری این قوه از هر جایگاه دیگری در کشور بیشتر و تاثیرگذارتر است.

مؤید این گفته نیز، بیانات مقام معظم رهبری است که در سخنرانی نوروزی امسال فرمودند: «قوه قضاییه یا دستگاه‌های نظامی ... اینها در قبال مدیریت‌هایی که در قوه مجریه هست یک اندکی بالاتر از صفر هستند یا چند درصد مختصر عمده نزدیک به همه‌ مدیریت‌های کشور که هزاران مدیریت است، در اختیار رئیس قوه مجریه است ».

جنابعالی در سابقه مدیریتی خویش و خصوصاً در قوه قضاییه ، به وضوح نشان داده‌اید که بدون وابستگی به چپ و راست ، مستقل و فرا جناحی بوده و با قابلیت تجمیع تمام نیروهای مستعد کشور، توانایی ایجاد یک دولت جامع، قدرتمند و فرا حزبی را دارا می‌باشید.

مؤید این استدلال نیز، این است که حتی مخالفان و منتقدان دیروز شما نیز امروز و پس از مشاهده عملکرد حضرتعالی در قوه قضاییه، زبان به تحسین و تمجید گشوده‌اند و حتی آنان نیز از توانایی‌ها ، خط‌شکنی‌ها و فرا جناحی بودن حضرتعالی سخن می‌گویند.

از جمله دیگر توانایی‌های منحصر به‌فرد حضرتعالی در میان سایر افراد، ملکه شناخت و آگاهی نسبت به ساختارها و شریان‌های فسادزا در کشور است؛ که با سالها تجربه‌ای که در قوه قضاییه داشته‌اید، به دست آمده و قطعاً مستحضر بوده و می‌دانید که تعمیر و تصحیح این ساختارها و مسدودسازی سرچشمه این شریان‌ها تنها در قوه مجریه امکان‌پذیر بوده و دیگر قوا و جایگاه‌های کشور به هیچ وجه به این اندازه نمی‌توانند در این امر مهم تاثیرگذار باشند و همیشه اصلاح ریشه، از زدودن شاخ و برگ‌ها بسیار اساسی‌تر و مهمتر است.

با توجه به تمام آنچه گفته شد و نشد، و با توجه به ذات پویایی در مدیریت، جوانی و جوانگرایی، ولایتمداری و آگاهی و تعهد حضرتعالی نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب، خط‌شکنی‌ها و نوآوری‌های مسبوق به سابقه جنابعالی در عرصه مدیریت، پاک‌دست و قدرت و همت همیشگی شما برای فسادستیزی، جامع‌نگری و عدم حزب‌گرایی، ترجیح مصالح نظام و کشور به مصالح شخصی خود، و چندین و چند علل دیگر ، ما جمعی از طلاب و روحانیون استان ولایتمدار و شهیدپرور بوشهر ، در این زمان حیاتی و خطیر و سرنوشت‌ساز ، بر خود تکلیف دانستیم که از جنابعالی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت به‌عمل آورده و بر اساس تکلیف سیاسی خود و بر مبنای وصیت پیر مراد و رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه ، که فرمود: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» به این مهم، اینگونه عمل کنیم.

دعوت رئیس شورای وحدت استان زنجان

‌رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: شما امید محرومان هستید.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: متاسفانه مشکلات کشور در این هشت سال به اوج خود رسید. ما از دولت فعلی بابت به وجود آمدن این مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی گلایه‌مندیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شده است، عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان رسما از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی درخواست می‌کنم که در این انتخابات شرکت کند. ایشان شخصیت بسیار والایی دارند و امید همه محرومان هستند. چهار روز بیشتر فرصت برای ثبت نام برای ریاست جمهوری نمانده و امیدواریم آقای رئیسی هرچه زودتر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند.

رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در استان زنجان بسیار محبوب هستند، خاطرنشان کرد: حتی در انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 ایشان در استان زنجان مقام نخست را در تعداد رای‌ها کسب کردند.

وی  در پایان تاکید کرد: حضور آیت‌الله رئیسی جان تازه‌ای به حرکت  جریان انقلابی می‌دهد و امیدواریم با حضور ایشان در مقام ریاست جمهوری مقدمات ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شود.

دعوت قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب خوزستان‌

قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب خوزستان طی بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:  انتخاب یک فرد در پای صندوق رای فقط یک انتخاب  نیست بلکه زمینه سازی برای بروز و روی کارآمدن یک تفکر است. این انتخاب درست یا غلط ماست که سرنوشت ما را رقم می‌زند.

مردم ایران بعد از جنگ شاهد روی کار آمدن کارگزارانی بودند که تفکرات غلط اقتصادی شان سبب وابستگی اقتصاد به نفت و دولتی کردن اقتصاد و نگاه به خارج و عدم بکار گیری ظرفیت و توان داخلی و هدر دادن نیروی جوان داخلی و عیوب اساسی در بودجه بندی و عدم ثبات سیاست های اقتصادی و اسراف در هزینه کردن ها و اختلاف طبقاتی بین بسیاری از مسئولین و مردم شد و تا الان هم ادامه دارد . متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی در زندگی مردم هستیم .

برون رفت از این وضعیت نامطلوبی که حاصل سیاست های غلط دولتمردان دولتهای بی تدبیر است نیازمند تحولی در سیاست های پیشین و روی کار آوردن نیروهای جوان مومن انقلابی است که با نشاط جوانی و تحول خواهی خود بتواند این مشکلات را حل کنند.

قهرا شخصی میتواند این تحول را بوجود آورد که در کارنامه فعالیت او سوابقی از تحول در سازمان تحت امر او نمایان باشد و دیگر نمی‌توان به وعده ها و برنامه های مکتوب بر کاغذ امید بست و این کارنامه و سوابق افراد است که باید ملاک انتخاب قرار گیرد‌.

*قرارگاه جوانان گام دوم* بعد از بررسی سوابق و کارنامه و برنامه های نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری و در نظر گرفتن ملاک هایی که مقام معظم رهبری برای تصدی ریاست جمهوری بیان فرمودند با کمال احترام و ارادت به سایر نامزدهای انقلابی که در صحنه حاضر شدند ، گزینه اصلح برای ایجاد تحول در دولت آینده و زمینه سازی برای روی کار آوردن دولت جوان انقلابی را ، آیت الله رئیسی می داند .

مدیریت تحول خواهانه ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی برکات زیادی را بخصوص برای زائران رضوی به دنبال داشت. حضور ایشان در قوه قضاییه که از حساس ترین مجموعه های نظام محسوب میشود کارنامه ای درخشان را به دنبال داشت و تحولات و اقدامات ایشان در قوه قضاییه در برخی موارد بی نظیر بود.

ان‌شا‌الله این کارنامه درخشان می‌تواند ظرفیت خوبی در تحقق دولت در تراز گام دوم انقلاب باشد و مشکلات ملت شریف ایران مرتفع کند. ما جمعی از جوانان انقلابی این کشور ، راه برون رفت از مشکلات کشور را روی کار آمدن دولتی جوان انقلابی می دانیم که پای در عرصه خدمت به انقلاب گذاشته و با مدیریت جهادی تمام همت خود در رفع مشکلات مردم بکار بگیرد و در پاسخ به مطالبات رهبری معظم انقلاب به عنوان سکان دار این انقلاب لحظه ای از پای ننشیند

برادر بزرگوار و انقلابی حضرت آیت الله رییسی ما این ویژگی ها را در جنابعالی دیده ایم و از جنابعالی دعوت می کنیم که پای در میدان مدیریت اجرایی کشور گذاشته و با ورود خود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 دل نیروهای انقلابی را شاد نمایید.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعو‌ت جمعی از متخصصین و مدیران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی

‌در جهان امروز که دموکراسی تنها بر زبانها جاری است و مردم نقشی در رقم زدن این‌ مهم ندارند، کشور عزیزمان ایران اسلامی بواسطه عظمت انقلاب شکوهمند و برگزاری انتخابات مستمر، پرچمدار دموکراسی واقعی در جهان و ممتازترین کشور با مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خود است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت مغتنمی برای " تغییر به نفع مردم " در راستای تحقق شعار " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " و ریشه کن کردن رکود حاکم بر جامعه است که معضلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را برای آحاد جامعه به همراه آورده است.

وضعیت کشور در همه عرصه ها بویژه بخش مولد کشاورزی نیاز به دمیدن روح تازه با رویکرد حمایتی دارد.

تامین امنیت غذایی کشور با تاکید بر رونق تولید اقتصادی و اشتغالزا و نیل به افزایش ضریب خودکفایی در محصولات اساسی و ارتقاء سطح امنیت سرمایه گذاری و تولید در بخش و سطح درآمد تولیدکنندگان و بهره برداران از اولویت های مهم امروز این بخش بوده که با وجود ظرفیت های عظیم منابع طبیعی و انسانی و استعدادهای آب و هوایی دور از دسترس نیست؛ که این تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است.

هر چند در میان نیروهای انقلابی و جهادی یارانی عزم قدم گذاشتن در عرصه انتخابات و تصدی مسئولیت مهم قوه مجریه را دارند، لکن حضور حضرتعالی در شرایط کنونی حاکم  بر کشور، منطقه و جهان خواست و مطالبه اکثریت مردم که به فرموده حضرت امام (ره) «ولی نعمتان این انقلاب هستند» می باشد.

ما سنگرسازان بی سنگر و جمعی از متخصصان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز همصدا و همگام با سایر اقشار جامعه، حضور حضرتعالی را در این عرصه مغتنم شمرده و دعوت می کنیم  با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حضور پرشور مردم را در پای صندوق های رای موجب شده و تغییر به نفع مردم را رقم بزنید.

دعوت مجمع نمایندگان طلاب

هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی از ایشان جهت ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کرد.

متن نامه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بدین شرح است: با سلام و درود به روان پاک امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز ایران اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» معروض می‌داریم، با توجه به شرایط بسیار حساس کشور و وجود تهدیدها و فرصت‌های پیش رو، لازم است اقدامی عاجل در عرصه حضور در انتخابات صورت پذیرد.

از طرفی با توجه به ضرورت تقویت جایگاه اجرایی کشور که نقش اصلی در رفع نیازهای کشور را رقم می‌زند و همچنین اقبال عمومی جامعه از حرکت‌های عدالت محوری جنابعالی در مبارزه با فساد و پاسخگویی به مطالبه‌گری آحاد مردم فهیم ایران اسلامی و جذب پشتوانه‌های قوی مردمی در اجرای عدالت و نیز تحقق این کلام امیرمؤمنان در نامه 53 نهج البلاغه که فرمودند: وَ اجْعَلْ لِرَأْسِ کُلِّ أَمْرٍ مِنْ أُمُورِکَ رَأْساً مِنْهُمْ لَا یَقْهَرُهُ کَبِیرُهَا وَ لَا یَتَشَتَّتُ عَلَیْهِ کَثِیرُهَا؛ و تجلی حضور حداکثری و رفع نگرانی‌های دلسوزان نظام اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان ملت و نیز جبران عاجل و فوری خسارت‌های وارده بر کشور، حفظ و حراست از قانون اساسی و حسن اجرای مفاد آن، ایجاد بارقه های امید و نشاط در میان جوانان عزیز و قطع طمع دشمنان ایران اسلامی؛ بحمدالله حضرتعالی شاخصه‌های مطرح در کلام مقام معظم رهبری«مدظله العالی» یعنی: مدیریت و کفایت، ایمان و عدالت خواهی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، داشتن روحیه و اعتقاد به مبارزه با مفاسد و عملکرد مقبول، انقلابی و جهادی، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری، دلسوز و خیرخواه مردم و کشور، دارای حسن سابقه و صبر و بصیرت، پایبندی به مبانی انقلاب و مرزبندی روشن با دشمنان قسم خورده ملت؛ را دارا می‌باشید؛ لذا صلاحیت لازم برای حضور در این عرصه را داشته و دارید.

امروز به فضل الهی جنابعالی السابقون السابقون بوده و نظر به تجارب بالای شما و هم فکری با مکتب شهید بین الملل حاج قاسم سلیمانی در روحیه دفاع از حقوق ملت، دارای کارنامه درخشانی می‌باشید.

حال که باید ایثار کرد و قاطع و عاجل تصمیم گرفت، پس بار دیگر از خودگذشتی کنید و نگرانی‌ها را پایان دهید، البته هرگز نقش کلیدی شما در  قوه قضاییه قابل انکار نیست، اما قوه مجریه نیاز به فداکاری دارد.

ما مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دفاع از حقوق مشروع مردم باوفای ایران اسلامی از شما شاگرد مکتب خمینی کبیر و یاور رهبری و فدایی جان بر کف ملت و کشور اسلامی تقاضامندیم دعوت مجمع را که اعتقاد راسخ به اصلح بودن شما دارد را برای حفظ عزت و سربلندی ایران اسلامی از باب الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ را پذیرفته و با اعلام آمادگی و حضور در صحنه انتخابات به ایجاد دولت آرمانی حزب اللهی کمک فرمایید.

اطلاع واثق داریم سایر خیرخواهان نظام اسلامی که بعد از حضرتعالی مطرح هستند آمادگی دارند برای وحدت و انسجام به نفع مردم در کنار شما قرار گرفته و موجبات مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورند.

بیانیه حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و دعوت از آیت‌الله رئیسی

حزب در حال تاسیس خدمتگزاران انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بیانیه‌ای صادر و در آن از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:

«انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری سال 1400 برای تعیین هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران در پیش است. این انتخابات به عنوان اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  از آنجا که عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم کشور را با دو چالش جدی لطمه دیدن امید مردم در داخل و تجری دشمنان انقلاب و ملت در خارج کشور مواجه کرده است؛ از این رو موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران  در منطقه و در جهان و شرائط حساس کشور نیاز به مراقبت از خطای رفتاری و هوشیاری در عرصه سیاسی کشور در آستانه انتخابات را دارد و هوشمندی جریانات سیاسی درون جمهوری اسلامی ایران را طلب می‌کند.

لذا توجه تشکل‌ها و جریانات سیاسی را در این موقعیت حساس به نکات ذیل جلب می‌نمائیم:

1 - مرز خود با دشمنان انقلاب را، به طور واضح و شفاف حفظ و بیان کنند؛ و از هر پیوند و هم‌سوئی با رسانه‌های آنان به طور جد، پرهیز نمایند.

2 - پذیرش و تبعیت خود از قانون اساسی را به طور علنی، صریح و بدون هیچ قید و شرطی بیان کنند.

3- از تبدیل کردن رقابت‌های انتخاباتی به درگیری‌ها و طایفه‌گرائی‌های سیاسی و دو قطبی‌سازی‌های موهوم،  به طور جد پرهیز نموده و همواره از حریم و شأن جمهوری اسلامی ایران حفاظت نمایند.

4- همه‌ی تشکل‌ها و نخبگان سیاسی که فردی را برای تشکیل دولت آینده معرفی می‌نمایند؛ باید بدانند، که همواره مسئولیت عملکرد خود و دولت مطبوع خود را بپذیرند و از انصاف بدور است، که از نتایج رفتارها و دعوت‌های خود شانه خالی کنند و  سوء مدیریت دولت مورد نظر خود را نپذیرفته و بدتر از آن در هنگام پاسخگویی، در جایگاه منتقد دولتِ خود ساخته قرار گیرند و در مقام مطالبه‌کننده ظاهر شوند.

5- ولایت فقیه، حلقه‌ی اتصال حکمرانی سرزمین ما، با حاکمیت خداوند متعال در قالب سلسله‌ی انبیاء و اولیاء است و همچنین، بزرگترین سرمایه ملی و ناموس قانون اساسی و دیده بان هوشیار و بیدار کشور است. پاسداشت حرمت این حرم یک واجب الهی، انسانی و حتی سیاسی است؛ که همه بازیگران عرصه‌ی انتخابات را به حفظ آن فرا می‌خوانیم.

 و نیز سخنی با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400:

1- حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی، باورمند است که هر یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری اسلامی، ضروری است:

ضمن ارائه تحلیلی از وضعیت کنونی کشور شامل چالش ها و فرصتها، به مبانی نظری و فکری حکمرانی مطلوب خود اشاره نموده و با توجه به آرمان‌ها  و ارزش‌های مبانی یاد شده؛ برنامه‌های خود را، هر چند اجمالی ارائه نمایند.

2- نامزدهای محترم، لازم است توجه داشته باشند که ریاست جمهوری اسلامی ایران، دو وصف را همواره در نام خود همراهی می‌کند:

1- جمهوری، یعنی بر آمده از آراء جمهور کشور 2- اسلامی، یعنی اداره کننده ی امور، مبتنی بر قواعد و قوانین اسلام.

وصف اول، ویژگی‌هایی را در رئیس جمهور منتخب بایسته می‌داند، که به برخی از آنان اشاره می‌شود:

- دوستدار مردم باشد. بگونه‌ای که منافع مردم را بر منافع خود، خانواده، گروه، جناح و حزب خود ترجیح دهد. از طرفی رابطه‌ی تنگاتنگ با مردم، که یک اصل مدیریت دینی، انقلابی و جهادی است؛ همواره مورد توجه خود و دولتش قرار دهد.

- معتقد به توانمندی‌های مردم باشد. و در جهت احیای نقش مردم در اداره‌ی امور در چارچوب قانون اساسی مساعی خود را بکار گیرد. و به استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم، به ویژه جوانان غیور، عالم، مؤمن و انقلابی باور داشته باشد.

-  مردم را ولی نعمت خود بداند و فرهنگ "عذر خواهی" را به هنگام قصور خود و مدیرانش رایج نماید.

وصف دومِ ، یعنی اسلامی، ویژگی هایی را در رئیس جمهور منتخب بایسته می‌داند که به برخی از آنان اشاره می‌کنیم:

- آشنا به اسلام و مبانی حکمرانی دینی باشد و خود را متعهد به اجرای آن بداند.

- خود عادل باشد و مدیران عادل برگزیند.

- مؤمن، انقلابی و دارای شخصیتی فراجناحی و فرا حزبی ، و «بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ» (9/128) و «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ» (48 /29) باشد.

3- رئیس جمهور اسلامی ایران باید از ویژگی های عمومی زیر برخوردار باشد:

- شناخت کامل به مسائل کشور، قوانین آن ، روابط بین قوا، امنیت ملی و..... داشته باشد.

- در چهارچوب و اختیارات ریاست جمهوری و با امعان نظر به ظرفیت این جایگاه در قانون اساسی، به ارائه برنامه پرداخته و دیدگاه‌های خود را تبیین کنند

-  با توجه به موقعیت ژئو پلتیک جمهوری اسلامی ایران با هویت انقلاب اسلامی در جهان و منطقه، ضروری است، به توانمند سازی جمهوری اسلامی ایران از درون و تقویت عناصر قدرت در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی ونظامی، ایمان و اعتقاد راسخ داشته باشد.

حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی ضمن اعتقاد راسخ به قانون اساسی و اعلام میثاقی مستحکم با گوهر تابان قانون اساسی یعنی ولایت فقیه و با بررسی‌های میدانی، اعلام می‌نماید، در شرایط فعلی و با بررسی نامزدهای احتمالی، حضرت آیت الله رئیسی را نامزد اصلح و بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 می‌داند و با تمام توان و ظرفیت خود؛ از حضور و نامزدی ایشان پشتیبانی خواهد کرد.

از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمائیم همچون گذشته در این مقطع حساس، پشتیبان ملت و نظام جمهوری اسلامی باشد. و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)،  امت و امام ما را یاور باشند.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رسما از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری دعوت کرد

غلامعلی حداد عادل رئیس این شورا در نامه‌ای رسمی که 350 نامه حمایتی با هزاران امضا از استان‌ها، شهرها، احزاب و کانونهای اجتماعی ضمیمه آن شده است از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی و حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن نامه غلامعلی حداد عادل خطاب به آیت‌الله رئیسی به این شرح است:

بسمه تعالی

حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

با تقدیم سلام و احترام

با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400، درخواست‌های روزافزونی از استان‌ها و شهرهای سراسر کشور و نیز از احزاب سیاسی و تشکل‌های صنفی و کانون‌های اجتماعی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی واصل می‌شود که در آن‌ها از جناب‌عالی خواسته شده نامزدی خود را در انتخابات اعلام فرمایید.

به پیوست تعداد بیش از 100 فقره از این درخواست‌ها که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریافت شده است- علاوه بر 250 فقره درخواست تقدیم شده در نامه قبلی- به حضورتان ارسال می‌شود.

دوام سلامت و مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از خداوند کریم مسئلت می‌کنم.

نامه‌های دریافتی تا این لحظه خدمت شما تقدیم می‌گردد.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

شامگاه 19 اردیبهشت 1400

دعوت جمعیت ایثارگران از رئیسی برای حضور در انتخابات

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای دعوت از آیت الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

-مردم آگاه و شریف ایران اسلامی

-نخبگان حوزه و دانشگاه

- فضلا ، دانشجویان ،طلاب و جوانان عزیز و برومند

- احزاب و جریانات سیاسی

-معلمین خدوم و جامعه ایثارگر

-اقشار و صنوف معظّم اجتماعی

شرایط خطیر  و فضای موجود در مدیریت اجرایی و مسایل اقتصادی - اجتماعی کشور موجب گردیده است تا سختی های وارد آمده بر پیکره کشور و زندگی مردم ، سختی های کم سابقه ای  را تحمیل نماید. و سخن بر اینست که راه توقّف زنجیره ی بی تدبیری  در عرصه مدیریت اجرایی کشور. و جلوگیری از بی توجهی به اقتصاد و معیشت و زندگی جاری مردم و اهداف میان مدت و بلند مدت کشور چیست ؟

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با درک عمیق از شرایط اجتماعی - اقتصادی کشور و بررسی های میدانی از راه های برون رفت از رکود کم سابقه و قبول بار سیاسی ِ مسولیت ِ پیشنهادی،  نظر اجماعی خود را به شرح زیر به استحضار ملت شریف ، مقتدر و درد آشنای کشور می رساند:

1.توجه به فرهنگ راهبردی - جهادی در خدمت صادقانه به مردم و تقویت نگاه دینی در بین مسولین کشور ‌‌و توجه به توصیه های رهبر معظّم انقلاب اسلامی و کارشناسان آگاه و دلسوز ، اصلی ترین راهبرد آحاد جامعه ایران عزیز اسلامی قرار گیرد.

2.نگاه هوشمندانه به ظرفیت های بی نظیرکشور و تقویت بنیه های اقتصادی و استفاده‌ از استعدادهای کشور در ضمن فعال سازی تعاملات منطقه ای و بین المللی با شرکای تجاری و راهبردی کشور در صدر دستور کار مسولین دست اندرکار باشد.

3.شاخصه های فساد ستیزی و عدالت خواهی ، عملکرد جهادی و انقلابی ، پیگیری مطالبات مردمی ، ساده زیستی و مردم داری ، شناخت مساله و اولویت های کشور ، اِشراف به چشم انداز و اسناد بالادستی کشور ، ترجیح منافع عمومی مردم بر منافع خواص ، تقویت انسجام اجتماعی ، دریافت دقیق از مبانی - اصول و روش های تقویت جایگاه ایران عزیز

جوان گرایی تحرّک بیشتر و «توجه حداکثری به امر اقتصاد و رفع موانع تولید » به گفتمان عمومی نخبگان، رسانه ها ، شخصیت های حقیقی و موثرین واقع گردد.

4.اکنون و با عنایت به جمیع شرایط و نظر به خواست عمومی مردم و طیف های نخبگان در اقبال کم نظیر به جناب حجت الاسلام المسلمین آقای رییسی ،این جمعیت نیز در همراهی صادقانه و متواضعانه با مردم از جناب آقای رییسی دعوت و درخواست می نماید تا ضمن حضور در عرصه انتخابات مهم ریاست جمهوری 1400، به این مطالبه عمومی امعان نظر  و پاسخ مثبت فرمایند .

در پایان و با اعتقاد به توکل الهی و اعتماد به دفاع مردم از کشور و کیان اسلامی یقین داریم اجرای برنامه ها و اولویت های هم افزا و توجه عمیق و جامع به مردم سالاری دینی موجبات نزول برکات الهی و تقویت سرمایه های اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ  إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ

( قرآن کریم، آیه 10سوره اَنفال)

دعوت روسای شوراهای استان‌ها از آیت‌الله رئیسی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری

تعدادی از روسای شوراهای استانهای سراسر کشور با توجه به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... موجود در کشور برای بهبود وضعیت فعلی و شکوفایی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به رئیس شورای عالی استانها خواستار پیگیری برای حضور آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

متن این نامه به این شرح است:

ریاست محترم شورای عالی استانها

سلام علیکم

احتراما با توجه به اینکه همه ما باید به عنوان نمایندگان مردم نسبت به سرنوشت کشور اسلامیمان ایران اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و بی تفاوت نسبت به مسائل روز کشور، از جمله انتخابات پیش رو در این برهه از زمان را گناهی نابخشودنی می‌دانیم و با عنایت به اقبال عمومی مردم نسبت به حضرت آیت الله رئیسی و عملکرد ضد فساد ایشان در قوه قضائیه، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم ضمن دعوت از ایشان جهت حضور و نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز اعلام کنند تا از ایشان مجدانه جهت حضور در این عرصه مهم دعوت و حمایت همه جانبه خود را اعلام نمایند.

دعوت جمعی از گروه‌های سیاسی استانی از "آیت‌الله رئیسی" برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

با توجه به اینکه کمتر از 35 روز دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود، به‌دنبال رسیدن به یک نامزد واحد می‌باشند، اما ‌‌تا امروز شور و هیجان انتخابات در جامعه دیده نشده و به‌خلاف دوره‌های قبل نه‌تنها مردم بلکه جریانات و نامزدهای احتمالی نیز وضعیت مشخصی ندارند و سردی خاصی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراگرفته است، اما با وجود این‌که تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی به‌صورت رسمی و یا غیررسمی اعلام نامزدی کرده‌اند.

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ها از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

دعوت شورای ائتلاف ‌استان اردبیل

در بیانیه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل خطاب به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی آمده است: قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است.

در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمت‌گزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای انقلاب دارا هستید.

دعوت شورای ائتلاف ‌استان سمنان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان سمنان نیز در نامه‌ای خطاب به غلامعلی حداد عادل، رئیس این شورا در کشور، خواستار حضور آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شدند.

در نامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خطاب به حداد عادل آمده است: همان‌طور که مستحضرید نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی حساس و حیاتی قرار دارد. انقلابی که به فرموده پیر خمین، انقلاب پابرهنگان بود.

اما با توجه به عملکرد کارگزاران نظام در دهه‌های اخیر معتقدیم چالش امروز کشور ارتجاع نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، خصوصاً «عدالت»، بی‌توجهی به معیشت مردم و...منجر به دوری از آرمان‌های امام و شهدا گردیده است. عدالتی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در صدر اهداف اولیه همه بعثت‌های الهی است و در جمهوری اسلامی نیز دارای همین شأن و جایگاه است درحالی‌که امروز با آرمان‌های امام و انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

همه دلسوزان انقلاب اهمیت و ضرورت شکل‌گیری دولت اسلامی و ایجاد کابینه‌‌ای قوی و کارآمد که مورد اجماع اکثریت باشد را درک کرده‌اند.

دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید با اعتماد به جوانان انقلابی، متعهد و متخصص به‌سوی قله‌های رفیع عدالت و سربلندی در جهان با مدیریت جهادی حرکت کند و در راستای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش نماید.

عملکرد جهادی و انقلابی و توجه به جوانان مؤمن انقلابی با مدیریت حضرت آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه موجبات اعتماد و رضایت اقشار مردم شریف ایران اسلامی را در پی داشته است که این نوع مدیریت در جهت آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی بوده است.

جناب آقای دکتر! جبهه انقلاب بیش از هر موقعیتی امروزه به وحدت و اجماع گفتمانی نیازمند است. ضمن احترام به‌تمامی کاندیدهای جریان انقلاب در ریاست جمهوری، تنها شخصیتی که موجب اجماع بین نیروهای انقلاب خواهد شد حضرت آیت‌الله رئیسی می‌باشد.

مضافاً اینکه سرمایه رأی 16 میلیونی در انتخابات گذشته عملکرد چند سال اخیر ایشان در قوه قضاییه موجبات محبوبیت و مقبولیت‌ بیشتر ایشان بین آحاد جامعه گردیده است. لذا از جنابعالی تقاضا می‌شود تا همه تلاش خود را در فراهم نمودن زمینه حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400 را بکار گیرید تا همه باهم گام بلندی در مسیر چله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی دشمنان برداریم.

دعوت شورای وحدت و حزب مؤتلفه استان زنجان

شورای وحدت و حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان از آیت‌الله رئیسی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت و اعلام کردند: نخستین و تنها گزینه ما از اول آیت‌الله رئیسی است.

رضا رحیم‌پور، دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان در این زمینه اظهار داشت: تاکنون چندین بار از ایشان برای حضور در عرصه انتخابات دعوت شده است.

وی ادامه داد: معتقدم در شرایط کنونی کشور تنها گزینه‌ اصلح آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است، همچنین استقبال و اقبال عمومی از ایشان بسیار زیاد است.

دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان با تأکید بر اینکه روحیه، تلاش و ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله رئیسی می‌تواند هم موتور تحرک اقتصاد رکود باشد و هم از مفاسد و رانت اقتصادی که بیشتر در بدنه دولت اتفاق افتاد، جلوگیری کند.

وی تأکید کرد: به‌نظر می‌رسد آیت‌الله رئیسی ویژگی یک رئیس جمهور مقتدر، شجاع، مدیر و مدبر و دارای روحیه جهادی و عدالت را به‌طور اجماع دارد و بهترین گزینه است.

دعوت شورای ائتلاف ‌کردستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در نامه‌ای خطاب به حداد عادل آورده است: بدون شک قوه مجریه در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان دغدغه‌ها و منویات امامین انقلاب است نقشی بی‌بدیل و منحصر دارد. این جایگاه و مسئولیت با ولنگاری مدیریتی ایجاد شده در کشور مخدوش و امید و حرکت روبه جلو را کند و در بسیاری از عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انتظارات به حق مردم مستضعف نادیده گرفته شده است. 

فضای ناامن اخلاقی ایجادشده در قامت دروغ، خویشاوندسالاری، اشرافیگری، تبعیض از یک سو و وضعیت نابسامان معیشت و کرامت مردم شهیدپرور ایران اسلامی از سوی دیگر قلب هر انسان آزاده و انقلابی را به درد می‌آورد. 

پروژه دیپلماسی التماس و اشرافیگری سیاسی دولت، غرور و عزت ملت متدین و انقلابی را نشانه و ادامه روند می‌تواند حرمت و عظمت ایران اسلامی را مخدوش کند. در این برهه حساس و غبارآلود انتخاب رئیس جمهوری مردمدار و مردم‌باور که بتواند ریشه تمامی بی‌اخلاقی‌ها و ولنگاری‌های مدیریتی را خشک و با تعهد، تخصص و ولایتمداری جان تازهایی به کالبد نحیف مدیریت کشور بدمد بیش از هر زمان دیگری ضروری‌ست. 

دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان کردستان (سنندج، سقز، بانه، دیواندره، بیجار، مریوان، سروآباد، کامیاران، دهگلان و قروه) با رصد نظرات مردم انقلابی و متدین شهرستان‌های خود، با عنایت به عقبه عملگرایی مدیریتی و روحیه فسادستیزی آیت‌االله سید ابراهیم رئیسی، وی را انتخاب اصلح برای سکانداری مدیریت کلان کشور در جایگاه ریاست جمهوری می‌دانند. 

بدون شک حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ایجاد شور انتخاباتی می‌تواند نگرانی از چند دستگی جریانات انقلابی را رفع و همگرایی و هم‌افزایی را در جامعه افزایش دهد. لذا از حضرتعالی درخواست پیگیری انتقال خواسته و انتظار شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان کردستان محضر مبارک آیت‌االله رئیسی را داریم.  

دعوت گروه‌های سیاسی استان خوزستان

‌پویش مردمی دعوت خوزستانی ها از سید ابراهیم رئیسی تا کنون با جمع آوری 7500 امضا در قالب 5800 امضا الکترونیکی در سامانه pbsde.ir و  200 امضا پیامکی به سرشماره 300047141400 و 1500 امضاء مکتوب در سطح شهر، بزرگترین پویش دعوت مردمی در استان خوزستان و جزو 5 پویش برتر کشوری از لحاظ جمعیت می باشد.

در متن دعوتنامه این پویش به آدرس pbsde.ir که جهت ثبت امضا الکترونیکی راه اندازی شده است اینگونه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب عظیم اسلامی و رستاخیز معنوی بشر است ، درطول 42 سال حیات نورانی خود موجب برکات خارق العاده زیادی در کشور عزیزمان ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان گردیده است.

حرکت بسوی عدالت اجتماعی ، پیشرفت و آبادانی ، مبارزه با فقر و اختلاف طبقاتی و از همه مهمتر تلاش برای تعالی معنوی انسان از نقاط درخشان و پرافتخاری است که بر تارک پرخیر و برکت این نظام می درخشد و قلوب مستضعفین عالم را بخود جلب نموده است .

لازمه ی حفظ ، تداوم و گسترش این افتخارات چشم گیر و شگرف و نیز توفیقات بیش از پیش آن وجود مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی و همراه و آگاه به آرمانهای بلند امامین انقلاب است .

هرجا مدیرانی آگاه و با عملکردی منطبق بر روحیه ی انقلابی در مسئولیتهای مختلف این نظام قرار گرفتند توفیقات این نظام در خدمت به مردم این مرز و بوم و اعتلای پرچم عزت آزادگی ، رشد علمی و اقتصادی و معنوی بیشتر و بالاتر بوده است .

هرجا مدیرانی از غیر جنس انقلاب و بیگانه با روح انقلاب و اسلام ناب پا به عرصه ی مسئولیت گذاشتند متأسفانه موجب ایستایی و بعضاً انحراف و عقب گرد از آرمانها و خدمت به محرومین و همچنین سبب رنجش مستضعفان و دلدادگان به انقلاب در سراسر جهان شدند .

در شرایطی که استکبار جهانی در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و نظامی در حال تجربه ی شکست تلخ از این نظام برآمده از خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است تنها و مهمترین ابزار فشار به ملت ایران را که اصلی ترین پشتوانه ی نظام اسلامی هستند حربه ی جنگ اقتصادی و تحریم و یارگیری از طریق نفوذ در میان مسئولان میداند که غفلت از آن ، آسیبهای غیر قابل جبرانی متوجه این مرز و بوم خواهد نمود.

در چنین برهه ی حساس و مهمی از انقلاب اسلامی ، ما جمعی از اقشار مختلف مردم خوزستان در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری 1400 از جنابعالی که بحمدلله دارای فهم عمیق از مبانی دینی و شناخت کافی از ظرفیتها و مشکلات کشور هستید ، درخواست داریم که با حضور در صحنه ی انتخابات ، خود را در معرض انتخاب قاطع و آراء عمومی مردم قرار دهید .

اکثریت مردم نجیب ایران ، شما را بعنوان مدیری انقلابی، جهادی، امین، آگاه، کارآمد، دلسوز و اهل مبارزه ی جدی و پیگیر با فساد و مفسدان میدانند و اقدامات شما در مسئولیتهای مختلف و متعدد ، مؤید این واقعیت و موجب امید و دلگرمی آنان شده است‌.

دعوت شورای ائتلاف ‌کهگیلویه و بویراحمد‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در نامه‌ای خطاب به حداد عادل آورده است: 22بهمن 57 در ایران اسلامی مبداء تحولی شد که جهان را در مسیر جدیدی قرار داد. به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» انقلاب اسلامی، تقابل دوگانه جدید «اسلام و استکبار» را ویژگی جهان معاصر نمود. 

ایدئولوژی اسلامی در مردمی ترین انقلاب قرن،  زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و حرکت در مسیر باور به فراگیری عدل و داد و ایجاد زمینه طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه را فراهم نمود. این تحول عظیم، امید محرومان و حق طلبان و وحشت نظام سرمایه داری را در پی داشت.

دشمنان این انقلاب ، قبل و بعد از پیروزی انقلاب، لحظه ای از تلاش خود جهت توقف این نور امید فروگذار نکردند. فهرست طولانی از اقدامات نظام سلطه در حذف نظام مقدس اسلامی قابل برشمردن است. رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عنایت الهی و حضور مستمر مردم در حمایت از نظام اسلامی، نقشه های شیطانی نظام سلطه را همواره نقش بر آب نموده است. جنگ تحمیلی هشت ساله و بسیج منابع مادی و معنوی غرب و شرق، نه فقط به توقف انقلاب منجر نشد بلکه، به تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و عمق بخشیدن به معنویت در جامعه انجامید.

جناب آقای دکتر، همانگونه که مستحضرید، خطر جدیدی که انقلاب را دچار چالش نموده، عبارت از تلاش نظام سلطه در مخدوش کردن کارآمدی نظام اسلامی است. مسیری که نظام سلطه بکار گرفته است در تاریخ معاصر ایران بارها آزموده و حرکت های استعمارستیز را به ناکامی کشانده است.

حضور و تقویت عناصر خود باخته در مجاری تصمیم سازی، در تقویت باور به ناکارآمدی نظام، مایه امید دشمنان است. بی شک نوع اداره کنونی کشور با آرمان های انقلاب و آموزه های امامین انقلاب هیچ نسبتی ندارد.

قابل درک نیست، در نظام اسلامی که یکی از آرمانها و دست آوردهای بزرگش در بسط عدالت است، چرا باید شاهد تصمیم ساز ارشدی باشیم که غفلت از تامین مسکن محرومان را افتخار خود تلقی می کند؟ چرا هر کجا و هر منبعی که منجر به تولید بود، زمینه تعطیلی آن فراهم و با بیکاری کارگران به فقر فراگیر و تورم و تضعیف پول ملی دامن زده شد؟ چرا در نظام تصمیم سازی کشور باید شاهد اتلاف پشتوانه های ارزی کشور به بهانه تنظیم بازار بود و یا این که چرا باید آمار 12 تا 25 میلیون دلاری قاچاق را تجربه کرد که جسم نحیف اقتصاد را به احتضار کشانده است؟  چرا باید شاهد اشرافیت و تبعیضی بود که باور به عدالت را در افکار عمومی دچار ضربه و مشروعیت باوری انقلاب را با چالشی غیر قابل جبران مواجه نموده است.

جناب آقای دکتر، وقتی گفته می شود نظام تصمیم سازی کشور، یعنی قوه مجریه. قوه مجریه مسئولیت اجرا و اداره جامعه را بر عهده دارد و نهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مدیریت می کند. جایگاه قوه مجریه در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته است تا جائی که رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور و مهم ترین منصب بعد از رهبری را در اختیار دارد. بی مبالاتی کنونی نظام مدیریت نهادهای اجرایی، مطلوب نظام سرمایه داری است و هیچ نسبتی با انقلاب و آرمانهایش ندارد.

بر این باوریم که بر اساس تجربه موجود، راهکار مقابله با توطئه ناکارآمدی نظام در قرار گرفتن عناصری باورمند به آرمانهای انقلاب در ساختار تصمیم سازی اجرایی کشور تعریف خواهد شد. بدون شک مصداق سازی در عرصه مدیریت کشور براساس باور انقلابی، موثرترین و شاید تنها راهکاری است که می تواند ضمن مقابله با توطئه ی ناکارآمدی بار دیگر مردم را به نظام اسلامی در مسیر ایجاد عدالت  و استقلال ایران اسلامی امیدوار کند.

صحبت کوتاه شود، امروز به تعبیر حضرت آقا، برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب، نیازمند مدیریت جهادی مبتنی بر باور به اصل ما می توانیم و حضور حداکثری مردم هستیم. امروز در بین مدیران و رجال سیاسی دلسوز انقلاب، کارنامه مدیریتی آیت الله رئیسی امیدها را زنده نگهداشته است.

حضور مدیریت باورمند به عدالت، پاک دست، حساس به استقلال و آرمانهای انقلاب برگ برنده نظام در نقش بر آب کردن توطئه ناکارآمدی است که آیت الله رئیسی نماد و مصداق چنین رویکردی به مدیریت قوه مجریه است.

بر این اساس، از دیار دلدادگان به انقلاب، سرزمین شهیدان و کسانی که نعمت انقلاب  را عمیقاً درک و دریافت کرده اند و در راه دفاع از انقلاب جوانان وارسته ای همانند شهید زرین ها و اورنگ ها را در دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب نموده اند، از جنابعالی  تقاضا می شود، تا همه تلاش خود را در فراهم نمودن  زمینه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات 1400 را بکار گیرید تا همه با هم گام بلندی در مسیر چهله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی  دشمنان برداریم.

دعوت شورای ائتلاف مازندران

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران از شورای ائتلاف مرکز برای نامزدی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دعوت کرد. در این نامه خطاب به حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: همان‌گونه که مستحضرید اگرچه تمامی انتخابات در جمهوری اسلامی با توجه به شرایط مکانی و زمانی خود حائز اهمیت بوده اما انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم را بدلیل عملکرد نامناسب و ناصواب دولت مستقر و در ورای آن ایجاد نوعی یاس عمومی نسبت به کارآمدی نظام در حوزه اقتصاد و اجرا، باید  مهم‌ترین انتخابات ریاست جمهوری  از ابتدای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون دانست.

با عنایت به نکته فوق  لازم است فردی از سوی جبهه انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات حضور یابد که اولا از سلامت ویژه نفسانی، مالی و اعتقادی برخوردار باشد و ثانیا در تبعیت از نائب بحق امام عصر(عج) پیشتاز و پیشانی باشد و ثالثا کارآمد، کاردان، کاربلد و امتحان پس داده در آزمون‌های سخت و میدانی مدیریت‌های مختلف باشد و رابعا قائل به توانمندی بی نظیر داخلی در عبور از مشکلات باشد و خامسا رای آور و رای دار و به تعبیری از مقبولیت و محبوبیت فراگیر عمومی و مردمی برخوردار باشد.

شورای ائتلاف مازندران پس از بررسی‌های فراوان و نیز با اخذ مشورت‌های عمومی و نخبگانی، با احترام به تمامی نامزدهای فعلی مطرح در جبهه انقلابی اسلامی، به این جمع‌بندی رسید که برادر عزیز  حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گزینه ای بسیار مناسب برای امر خطیر ریاست جمهوری هستند.

استدعای ما از جنابعالی بعنوان ریاست فراگیرترین و تعیین کننده ترین تشکل در جبهه انقلاب اسلامی این است از حضور ایشان مصرانه درخواست شود تا با اعلام حضور در عرصه انتخابات، دل عموم مردم ایران که اکنون عطشی ویژه برای حضور یک مدیر انقلابی و کارآمد در راس قوه مجریه را دارند شاد شود.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بوچستان با صدور نامه‌ای که نسخه‌ای از آن برای دفتر استانی تسنیم ارسال شده، از آیت‌الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد. متن نامه به شرح زیر است: همانطور که مستحضر هستید ملت شریف ایران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری 1400 قرار دارد. انتخاباتی که به لحاظ ویژگی‌های خاصش می‌تواند سرنوشت انقلاب اسلامی را به نحوی رقم بزند که تاکنون هیچ انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی نظیر آن را تجربه نکرده است.

در حالی که کشور عزیز اسلامی‌مان در معرض تهدیدات جدی اقتصادی-ناشی از عملکرد نامحرمان لیبرال‌مسلک غربزده- قرار دارد اما امیدها و فرصت‌های بسیار کم‌سابقه‌ای نیز در مقابل ملت عزیز ایران وجود دارد که استفاده از این شرایط برای اوج‌گیری ایران اسلامی به سمت قله‌های بلند پیشرفت و عزت نیازمند حضور یک نیروی جهادی معتقد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی، ضدفساد و عدالت‌طلب، مردمی و حامی توده‌های مستضعف، با عزم پرتلاش، معتقد به استقلال کشور و با تقوا در مسند قوه اجرایی کشور است.

بنا بر نظر اینجانبان حضرتعالی به جمیع جهات، دارای ویژگی‌هایی هستید که ملت عزیز ایران می‌تواند با طیب خاطر مسئولیت قوه مهم مجریه را در این برهه حساس و تاریخی بر دوش شما قرار دهد و به سمت غایت مهدوی انقلاب اسلامی با سرعت به پیش رود.

بر لزوم حضور حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فواید و دلایل بسیاری ذکر می‌شود اما یکی از مهمترین فواید-که بیش از همه کام مردم وفادار و کم‌توقع سیستان و بلوچستان شیرین می‌کند- اتفاق نظر و وحدت نظر توده‌های مردم شیعه و سنی حول محور شخصیت شما است.

لذا از حضرتعالی تقاضا می‌شود با جمع‌بندی همه جوانب امر در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات 1400 ان‌شاءالله برگ‌زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزنید تا مردم ستم‌دیده از دوست و دشمن، چون بسیاری از برهه‌های انقلاب و بهتر از آن دوران‌ها طعم عزت و اقتدار را بچشند.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان‌

احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: ایرانِ اسلامی در آستانه قرن جدید قرار دارد؛ قرنی که می‌بایست قرن تحول و دگرگونی در گام دوم انقلاب باشد. امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یک ضرورت تاریخی تبدیل شده است، همانطور که نسیم و رایحه تحول از دستگاه قضایی وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است.

انتظار افکار عمومی و جامعه علمی کشور این است که آهنگ تحول در همه نهادها و ساختارها جریان پیدا کند و تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود؛ چرا که بررسی علمی ساختار مدیریتی کشور نشان می‌دهد که جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه همه‌جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترش شفافیت و کارآمدی نهادها نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد که قلب آن نظام مدیریتی و اجرایی کشور است. امروز نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخاب خواهند نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت این موضوع برای انقلاب و ایران عزیز و همین‌طور اقبال چشمگیر مردم برای حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، نویسندگان این بیانیه با توجه به دلایل ذیل خواهان حضور ایشان در عرصه انتخابات پیش رو هستند:

1.هرگونه تغییرات مهم و تعیین‌کننده در نظام جمهوری اسلامی در بستر حضور یک دولت قوی و در رأس آن یک مدیر قوی، با مشارکت رأی بالا و انسجام عمومی در سالهای پیش رو امکان پذیر خواهد شد. با توجه به مدیریت قوی آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضا، شخصیت اجماع‌ساز و اقبال افکار عمومی به ایشان، حضور چنین شخصیت ممتازی می‌تواند بسترساز شکلگیری دولت قوی و انسجام اجتماعی در آینده شود.

2.تحلیل نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر و پیش‌بینی تحولات آینده نشان می‌دهد که با توجه به اشتیاق عمومی برای حضور حضرت آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات، عدم حضور کاندیدای برجسته و مورد قبول مردم مانند ایشان می‌تواند منجر به کاهش احتمالی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شود، و در مقابل، حضور ایشان تضمینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است؛ چرا که مشارکت حداکثری مردم با انتخاب اصلح می‌تواند پایه‌های نظام را بیش از پیش مستحکم سازد.

3.دشمنان ایران اسلامی در پی آن هستند که در دوره آینده ریاست جمهوری، ریلگذاری کشور به سمت غرب را تثبیت کنند؛ این موجب دغدغه و نگرانی دلسوازان جامعه است، چرا که تجربه هشت ساله گذشته نشان داده است که این روند نه تنها عقب‌ماندگی کشور در حوزه‌های مختلف را جبران نکرده بلکه آن را تشدید خواهد کرد. حفظ استقلال و عزت ملی و باور به توانایی مردم با استعداد ایران و ظرفیتهای بی‌نظیر داخلی در کنار تعامل مثبت با دنیا و به دور از وابستگی و دلبستگی می‌تواند آیندهدرخشانی را برای مردم رقم بزند. حضور آیت الله رئیسی می‌تواند تضمین کننده اجرای این نگاه راهبردی در آغاز قرن جدید باشد.

4. امروز کارآمدی دستگاه اجرایی کشور به دغدغه تمام مردم تبدیل شده است. مقوله کارآمدی در نظام اسلامی از ارکان اصلی مشروعیت حکومت محسوب می‌شود. این در حالی است که بررسی برنامه‌های توسعه در طول دوره‌های شش‌گانه نشان می‌دهد که متأسفانه دولتها به دلیل عدم هماهنگی با سیاستهای کلی نظام موفق به اجرای صحیح سیاستها و مسیر پیشرفت لازم برای جمهوری اسلامی نشدند و با اصالت دادن به بیرون و شرطی ساختن اقتصاد کشور، کارآمدی نظام اجرایی کشور را با اختلال مواجه ساخته و موجب به هدر رفتن منابع کشور شده‌اند. با توجه به این مهم

و همینطور تجربۀ مدیریتی آیت الله رئیسی در مجموعۀ آستان قدس رضوی و دستگاه قضا نشان می‌دهد که شخصیتی چون ایشان می‌تواند با مدیریت قوی و پیگیر برای حفظ منافع ملی، کارآمدی نظام اداری را ارتقا داده و امید و اعتماد مردم به سیستم اجرایی کشور را بهبود بخشد.

 5.نویسندگان این متن از دغدغه حضرت آیت‌الله رئیسی برای عینیت‌بخشی به اصول تحول قضایی نظیر مبارزه با فساد، گسترش شفافیت، عدالت الکترونیک و هوشمندسازی دستگاه قضا، گسترش آزادی، دفاع از حقوق عامه نظیر مبارزه با خصوصی سازی های غیراصولی و دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات قضایی بر مبنای برنامۀ پنج سالۀ سند تحول قضایی مطلع هستند و اقدامات انجام شده، در حال انجام و اقداماتی که باید در آیندۀ نزدیک صورت گیرد، را با حساسیت و وسواس پیگیری می‌کنند.

دعوت شورای ائتلاف استان مرکزی

در آستانه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در نامه‌ای خطاب به ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خواستار درخواست از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری شد.

شورای ائتلاف استان مرکزی در این نامه با اشاره به اهمیت قوه مجریه در کشور اظهار داشت: همان طور که در بیانات امام  خامنه‌ای(مدظله العالی) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می‌رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر بر کشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

این بیانیه افزوده است: با توجه به بررسی‌های میدانی و هم‌اندیشی نخبگانی و با توجه به نظرسنجی انجام شده در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح استان، مبنی بر اقبال عمومی به سمت آیت الله رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سابقه درخشان ایشان در زمینه‌های مختلف مدیریتی با رویکرد عدالت‌محوری، هم‌اکنون که در مقام عالی قوه قضائیه خوش درخشیده‌اند حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را راه برون رفت از اوضاع اسفبار کنونی و مواجهه با عوام‌فریبی غربگرایان می‌دانیم.

شورای ائتلاف استان مرکزی در این بیانیه تصریح کرده است: بدون تردید با شخصیت محبوب و مقتدر وی و اینکه ایشان تنها فردی هستند که می‌توانند با ایجاد اجماع، وحدت و همدلی در میان نیروهای جریان‌ها و کنشگران سیاسی زمینه را برای ایجاد تحول در اداره کشور و حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی را فراهم کرده و امکان بهره‌گیری از همه کاندیداها و عناصر فعال، انقلابی، فداکار و جهادی در مجموعه وسیع دولت وجود دارد و در این راه از همه ظرفیت‌های نیروهای معتقد به نظام و انقلاب استفاده خواهد شد.

این بیانیه عنوان کرده است: ضمن احترام به تک تک کاندیداهای جبهه انقلاب، از محضر حضرتعالی درخواست می‌شود از  آیت‌اله رئیسی برای ثبت نام به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری و ایجاد یک دولت کریمه در راس نظام جمهوری اسلامی پیش رو  دعوت بفرمایید، باشد که توفیق خدمات بی شائبه افزونتر  ایشان مورد رضایت خداوند منان قرار گیرد. 

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی درخواست کرد که با جمع‌بندی همه جوانب امر، در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات 1400 برگ زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزند.

در نامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه آمده است: آگاه هستید که در چه برهه خاص و حساسی قرار داریم؛ از سویی در کشور با وفور استعدادها و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مواجهیم که در صورت بهره‌گیری و استفاده درست بر هر مشکل فائق می‌آیند و از جهتی با دشمنانی که به ضعیف‌ترین دوران خود در چند دهه گذشته رسیده‌اند.

شورای ائتلاف کرمانشاه با اشاره امید واهی دولتمردان به مذاکرات تأکید کرده است: دولتمردان کشور را بگونه‌ای اداره کرده‌اند که بر سر گنج، به رنج گدایی مبتلا گشته‌ایم؛ حضرات دولت، چشم بر خود بسته و چشم عنایت به کدخدا گشاد نموده‌اند. چه ننگی از این بالاتر که اگر ایران ایالتی از ایالات آمریکا بود استقلال عمل دولتمردانش بیش از دولتمردان کنونی بود و چه غصه‌ای از این بالاتر که اوضاع کشور و انقلاب بجایی رسیده است که دولتمردانش همه دردها را از واشنگتن و درمان‌ها را هم از آنجا می‌جویند؟

در ادامه این نامه آمده است: امروز بار دیگر در آستانه انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داریم تا بتوانیم این تصویر کریه را از چهره حکمرانی کشور برداریم اما مع‌الاسف بسیاری از بزرگان و مدعیان انقلابی‌گری نه تنها از سال 92 و این 8 سالی که بر ملت رفته است درس نگرفته‌اند بلکه بگونه‌ای سخن می‌گویند و عمل می‌کنند که به ذهن می‌آید کمر بر تکرار سال 92 و افتخار بر خلق چنان فتح الفتوحی محکم بسته‌اند!

این نامه می‌افزاید: می‌دانیم حضرتعالی در قوه قضاییه برنامه‌ای بلند مدت دارید و قطعاٌ حضور در آن سنگر نیز می‌تواند خدمات بی‌نظیری را به بار آورد اما بدون تعارف در برهه کنونی، ضرورت‌های کشور و برخی منیت‌های مدعیان انقلاب بگونه‌ای است که بسیار بیم آن می‌رود که دولت سوم روحانی تکرار شود و بدون شک اگر این ناکارآمدی عریان تکرار گردد بعید است مجالی برای جبران آن نباشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با اشاره به شیوه مدیریت انقلابی آیت‌الله رئیسی آورده است: خواهشمندیم با جمع‌بندی همه جوانب امر، در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات 1400 برگ زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزنید تا مردم ستم دیده از دوست و دشمن، چون بسیاری از برهه‌های انقلاب و بهتر از آن دوران‌ها طعم عزت و اقتدار را بچشند.

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان با ارسال نامه‌ای‌‌ از آیت الله ‌رئیسی رئیس قوه قضائیه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این نامه آمده است:  اکنون که شرایط ویژه‌ای در آستانه انتخابات‌های 1400 بر کشور حاکم است و دشمنان داخلی و خارجی از هیچگونه تلاشی برای انحراف افکار عمومی، تفرقه‌افکنی و توطئه در قالب‌های مختلف برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث شهدا دریغ نمی‌ورزند با وضع موجود سکان بسیار مهم قوه مجریه و ریاست جمهوری آینده باید به کسی سپرده‌ شود که با التزام عملی بالا به ولایت مطلقه فقیه کشتی ایران اسلامی را با همه اقتضاعاتش به ساحل توانایی و آرامش رهنمون باشد.

لذا با توجه به جایگاه و اهمیت قوه مجریه و ریاست جمهوری که می‌تواند در حوزه‌های مختلف  اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و فرهنگی کشور اثرگذار وچاره‌ساز باشد و از طرف دیگر با توجه به نظرسنجی انجام شده در شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور، مبنی بر اقبال عمومی به سمت حضرت  آیت الله رئیسی جهت حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سابقه درخشان ایشان در زمینه‌های مختلف مدیریتی با رویکرد عدالت‌محوری، هم اکنون که در مقام عالی قوه قضائیه خوش درخشیده‌اند.

خواهشمند است نسبت به درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان دیار 8هزارشهید سرافراز با پرچمداری حبیب حرم شهید سردار حاج حسین همدانی، مبنی بر حضور حضرت آیت الله رئیسی درعرصه انتخابات ریاست جمهوری‌؛ اقدام و در این خصوص پی‌گیری و مدیریت لازم را مبذول فرمائید.

دعوت شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ‌استان خراسان‌شمالی

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی و چند گروه مردمی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

شورای وحدت نیرهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی که چندی پیش حضور خود در فرایند انتخابات 1400 را علنی کرده است٬ در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه٬ اعلام کرد: استحضار دارید قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از  اهمیت بالایی در کشور برخوردار است. در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمتگزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

در ادامه این درخواست آمده است: اعتقاد داریم  با استقرار دولت مستضعفان و پابرهنگان و آشنا به مشکلات کشور و معتقد به درون زا بودن مسیر پیشرفت کشور،  سوء تدبیرها پایان خواهد یافت و امید به آینده ای روشن و اقتدار بیشتر نظام در عرصه بین المللی گسترده خواهد شد.

شورای وحدت نیروهای انقلاب تاکید کرده است: بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای انقلاب دارا هستید و از طرفی برخورداری از سرمایه رای 16 میلیونی در انتخابات گذشته و محبوبیت و مقبولیت ناشی از رفتار انقلابی تان در نزد آحاد جامعه امکان استقرار دولت اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: صمیمانه از حضرتعالی درخواست می‌نماییم با استعانت از شهدا و امام شهداء جهت یاری رهبری معظم انقلاب و مردم صبور  در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام نمایید. یقین داریم با پشتیبانی آحاد مردم و مشارکت ستودنی و حداکثری آنها، زمینه برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی فراهم است.

جمعی از طلاب٬ دانشجویان و نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام درخواست جدی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 1400 و گرم کردن تنور انتخابات در استان٬ پویش مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه را کلید زدند.

در این بیانیه آمده است: شما مردم خوب در  استان زرخیز و پر استعداد خراسان شمالی " باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها " که در بصیرت، دینداری و ولایتمداری شهره خلایقید و به همین سبب رهبر فرزانه و حکیم دردانه انقلاب، این دیار زنده و پرجوش را " گنجینه معرفت ها "  نام نهاد. در این برهه سرتاسر تلاطم و پر از حساسیت، فرصت را مغتنم شمرده و به استحضار می رسد٬ در راستای ادای مسوولیت‌های دینی و اجتماعی و با عنایت به نزدیکی دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پس از مدت ها رایزنی و همفکری، جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی و سیاسی استان که جای خالی "جریان پویش انقلابی و مشارکت حد اکثری" را احساس کرده بودند، بر آن شدند  تا به عون و نصرت الهی و در سایه امید به همدلی و همراهی شما نیکوسیرتان، پویشی مردمی را  ایجاد و سازمان دهی نمایند.

جوانان و طلاب جهادی خراسان شمالی تاصریح کردند: اینک مفتخریم که در ایام روز جهانی قدس که یادگار بی نظیر خمینی کبیر (ره) است با اعلان موجودیت این جریان انقلابی، اعلام داریم به عنوان فرزندان این بوم و بر، در کنار شما خوبان و همه فرهیختگان و نخبگان، تشکل‌ها و جریان‌های همسو با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و همه آنان که دل در گرو تحقق بخشی اهداف متعالیه اسلام عزیز و منویات امامین انقلاب دارند و برای این مردم نجیب و شریف دل می‌سوزانند و تمام هم و غمشان به جای سهم خواهی، تامین منافع و مصالح مردمی است، با همه تواضع و اخلاص ایستاده‌ایم .

پویش مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 اعلام کرده است: امید داریم که در سایه ترویج ارزش های انقلابی و دینی و روشنگری‌های عالمانه و منصفانه زمینه سپرده شدن مصادر امور در دولت آینده به شایستگان مومن و انقلابی، معتقد و کاردان، امین و پرکار و حاضر در همه عرصه‌های میدانی٬ علمی، فرهنگی،  دیپلماسی فعال بین المللی و... را فراهم سازد تا این روزهای پر مخاطره و اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی ملت، در سایه عمل جهادی و مردم باور و با بهره‌گیری درست از تجربه دیگر ملت‌ها؛ تبدیل به حلاوت ناشی از حسن انتخاب و همراهی در ارتقای ملک و ملت گردد .

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت شورای ائتلاف استان گلستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان هم با توجه به در پیش بودن اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام  دوم انقلاب اسلامی و اهمیت فوق‌العاده‌ این انتخابات در سرنوشت ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی، علاوه بر برشمردن ویژگی گزینه اصلح، از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برای حضور در این دوره از انتخابات دعوت کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرده است: با توجه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان بازوی اصلی ولایت مطلقه‌ فقیه و مجری قانون اساسی، نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی داشته باشد.

این شورا معتقد است: پس از فراز و نشیب‌هایی که در گام اول انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و با توجه به رویکرد غربگرایانه‌ و منش اشرافی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای  بارها بر ضرورت روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی تاکید داشته‌اند. البته معظم‌له در تبیین معنای این فرمایش خود فرمودند: "من معتقد به تکیه‌ی به نیروهای جوانم... منتها اینکه ما می‌گوییم در مدیریت‌ها از این‌ها استفاده بشود، معنایش این نیست که نسل قبلی را به‌کلی بشوریم بگذاریم کنار! نه، بر حسب اقتضاء یک‌جا مدیریت یک جوان و یک‌جا مدیریت یک فرد مجرب و کارکشته..." فلذا با عنایت به جایگاه مهم ریاست جمهوری، وجود یک فرد مجرب و کارکشته و در عین حال برخوردار از نشاط جوانی، در اولویت قرار دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی برخی ویژگی‌های کاندیدای اصلح اعلام کرد: یکی از شاخص‌های مهمی که مقام معظم رهبری درباره‌ جایگاه ریاست جمهوری مطرح فرمودند، "ضد فساد بودن" رئیس جمهور است و در شرایطی که مردم ما از وجود مفاسد گوناگون در دستگاه‌های دولتی رنج می‌برند، لازم است فردی فسادستیز در راس قوه‌ی مجریه قرار گیرد تا بار دیگر سطح اعتماد عمومی به کارگزاران نظام ارتقا یابد.

این شورا تأکید کرده است: با توجه به اینکه افراد متعددی از نیروهای جریان انقلابی، برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند، به نظر می‌رسد ضرورت دارد شخصیتی پا به این عرصه بگذارد که بتواند انسجام حداکثری نیروهای انقلاب را تضمین کند و سایر نامزدهای محترم نیز آمادگی حمایت از او را داشته باشند. به نظر می‌رسد بهترین گزینه‌ای که می‌تواند واجد همه‌ شاخص‌های مزبور باشد، کسی نیست جز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که بحمدالله پشتوانه‌ مطالبه‌ عمومی بدنه‌ مردمی جریان انقلابی را نیز به همراه دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان از شورای مرکزی خواسته تا در خصوص دعوت از این شخصیت شایسته، توانمند، انقلابی، فسادستیز، کارآمد، مردمی و ولایتمدار هرچه زودتر اقدام کنند.

دعوت دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد

با صلوات به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و با درود بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام راحل(ره) و عرض سلام به محضر مولا و مقتدای مسلمانان جهان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان و آرزوی تداوم توفیق در خدمتگزاری به مردم و انقلاب برای جنابعالی، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها تشکل مستقل برآمده از متن جامعه پر برکت دانشگاهیان، دانش آموختگان و اساتید کشور مراتب ذیل را به حضور معروض می دارد:

1- جمهوری اسلامی امروز در آستانه تحولی عظیم فراروی مسیر خویش قرار گرفته است. ما معتقدیم تاریخ به رغم  آنچه برخی "منحرفین و سازشکاران" می پندارند در" پستو ها و نهانخانه ها  و در خفا " شکل نمی گیرد. تاریخ لحظه لحظه ماهیت حیات مردم و امید ها ، فداکاری ها ، جانبازیها و ایثار آنان در بستر حرکت جهانی انقلاب اسلامی است که در آستانه تحقق "فتح قریب" قرار گرفته و هم از این روست که دشمن از هر دهانی حتی دهان آنانکه به نظر خودی می رسند سخن گفتن با مردم و رخنه در باورها و اعتقادات آنان را آغاز کرده است . جامعه در شرایط حاضر و در برابر این بحران نیازمند هدایت و راهنمایی بزرگان و سکانداران خویش است.  به زعم ما، آنچه در پیش روست به مراتب عمیقتر و مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر در نظام اجرایی کشور است . تحلیل ما از شرایط موجود آنست که دشمن اینبار در پی تغییر عمیق مسیر انقلاب اسلامی در پوشش مداخلات انتخاباتی است و این مهم ضرورتا می باید آرامش را از هر فعال سیاسی در خط انقلاب سلب کند و همه دلبستگان انقلاب اسلامی را با تمام توان در عرصه حاضر کند. دلیل نخست ما در دعوت از حضرتعالی برای حضور در این عرصه و بی اثر کردن فتنه هایی است که متن انقلاب را نشانه گرفته اند و  در اثر بی عملی انقلابیون و یا اشتغال آنان به رقابت های درون جبهه ای در مسیر پیشروی هستند.

2- انقلاب اسلامی همواره یاران خود را در بزنگاهها و بحرانها بازشناخته است. ما به عنوان یکی از پر شمارترین خانواده های دانشگاهی کشور گواهی می دهیم حضرتعالی به عنوان یکی از جوانترین همراهان انقلاب از روزهای نخستین نهضت و استقرار نظام همواره در جبهه برحق نیروهای سیاسی کشور قرار گرفته اید و در دورانی که آفت زدگان مبتلا به  دنیا خواهی ، قدرت طلبی و عاشقان مقام منفردا مسیر خود را از جبهه انقلاب  جدا کردند مردانه بر مسیر حقیقت انقلاب ایستاده اید و در ادای دین به محتوای اصیل انقلاب ذره ای مماشات نکرده اید و حتی در عرصه هایی که عمل انقلابی ممکن بود شخصیت شما را آماج حمله ها واقع کند ، حق انقلاب و نظام را بر شخصیت سیاسی خود مقدم داشته اید  و عرصه تکلیف را به مصلحت واگذار نکرده اید. کشور ما امروز و در آستانه این تحول عظیم نیازمند صدای رسایی است که بی پرده از حقیقت انقلاب سخن بگوید و با اتکای به سلامت نفس و" عدم وابستگی به جریانات موسمی سیاسی و قاعدین بر سفره انقلاب" و در پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نوسانات عرصه مدیریت اجرایی کشور را به حداقل ممکن کاهش دهد و مسیر پیش روی نهضت را هموار سازد. ما به عنوان یکی از خادمان جامعه دانشگاهی کشور حضرتعالی را به عنوان شاخصترین شخصیت حاضر در این عرصه می شناسیم.

3- ما معتقدیم تشبیه انقلاب اسلامی از سوی ما اهلان به سفره، دستاورد تساهل و تسامح و بی خبری و غفلت از حقیقت محتوای انقلاب اسلامی و زمینه ساز  رسوخ فساد است و مفسد  در هر مقام و موقعیت می باید بدون ملاحظات سیاسی قلع و قمع و رسوا شود. جریان فساد انقلاب اسلامی را به آرامی از درون سست می کند و اینچنین است که انقلاب که روزی مسلخ عاشقان بوده و قریب به 50 سال است با ایثارگران و جهاد و شهادت به این درجه از تاثیر جهانی دست یافته است از سوی برخی جریانات به سفره تشبیه می شود و پدیده "سفره پنداری انقلاب اسلامی" علاوه بر زمینه سازی برای فساد اقتصادی و سست کردن اعتقادات مجریان در نهایت سبب اخلال در امنیت و لطمات جبران ناپذیر به کشور و انقلاب خواهد شد. امروز اولویت اصلی کشور مبارزه با فساد در تمامی اشکال و ابعاد آن است و سوابق حضرتعالی در مبارزه مجاهدانه با مفسدین نشان می دهد نقش حضرتعالی در این خصوص بی بدیل و غیر قابل جایگزینی است. از اینرو وظیفه خود  میبینیم بر حضور شما در این عرصه تاکید کنیم و بر این دریافت اصرار کنیم و مجدانه حضرتعالی را به حضور در این عرصه فرا بخوانیم.

4- پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه و تمسک به اصل ولایت مداری به عنوان جریان هدایت و مسیر فتح ، یکی از شاخصترین و اصیلترین خاستگاههای تحقق دولت انقلابی است و مسیر گذشته انقلاب نشان می دهد عبور نظام از بحرانها و دشواریها صرفا با اتکای به مقام معنوی هدایت ولایی میسر شده و اگر جز این بود چگونه یک ملت می توانست در برابر بزرگترین مخاطرات بایستد و عزت و تمامیت خود را حفظ کند. ما معتقدیم دولت آینده با ریاست حضرتعالی ضمن به منصه ظهور رساندن شاخصهای کارآمدی و خدمت رسانی می تواند الگویی بی بدیل از  ولایت مداری را به مردم معرفی کند که تمام توطئه ها و جریان سازیها را خنثی می کند و به حاشیه می راند.

در پایان بار دیگر از حضرتعالی دعوت می کنیم با قدم گذاشتن در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری ندای یاریخواهی منتظران تحقق دولت انقلابی را پاسخ دهید و با حضور و حمایت یکایک ملت مسلمان ایران گامی بلند در جهت تحقق اهداف غائی انقلاب اسلامی بردارید.

دعوت ۶۰ هزار جوان انقلابی از رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

سید حسین جعفری دبیرکل شورای عالی جوانان انقلابی کشور با اشاره به راهبرهای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری کشور به رئیس جمهوری کارآمد، دلسوز، ولایی و مسئولیت‌پذیر و در راستای پیشرفت و تعالی ملت شریف و غیور ایران اسلامی، ضرورت ملی ایجاب می‌کند آیت‌الله رئیسی از چهره‌ها و ذخایر برجسته انقلاب که بحمداله در مسند ریاست دستگاه قضا، منشأ خدمات مفید و ارزنده در مسیر عدالت خواهی و فسادستیزی، گام‌های تمدن‌ساز برداشته است، در این انتخابات برای نامزدی ثبت نام به عمل آورد.

وی افزود: هدف از این دعوت سراسری تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مبنی بر تدابیر راهبردی امامین انقلاب است.

دبیر جنش جوانان حامی آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: اصل دعوتنامه به همراه اسامی 60 هزار نفر از جوانان انقلابی به رئیس قوه قضائیه تقدیم شده است.

متن کامل نامه این  جوانان انقلابی در دعوت از آیت الله رئیسی به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

با سلام و تحیّت و استدعای توفیق روزافزون برای حضرتعالی، همانگونه که مستحضرید طی سال‌های اخیر بدلیل ناکارآمدی برخی از مسئولین قوه اجرایی کشور شاهد شرایط نامناسبی از قبیل بیکاری، تورم، گرانی، کاهش قدرت خرید، افزایش سن ازدواج جوانان، تعطیلی کارخانجات تولیدی، کاهش ارزش پول ملی و ... هستیم که  نمود آن در زندگی طبقات مستضعف و متوسط جامعه کاملا مشهود می باشد، ما جوانان انقلابی بر این باوریم یکی از مهمترین عوامل خروج از وضع نامناسب فعلی، برنامه‌ریزی صحیح در حوزه بهره‌برداری از توان و ظرفیت علمی نیروی انسانی جوان مومن، انقلابی و متخصص در راستای ایجاد جهاد فراگیر نوآوری و کارآفرینی به منظور رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم است.

جناب آقای رئیسی!

 عدالت به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان انقلاب اسلامیاست، که همراه با همت والای انقلابی و تلاشهای خستگی ناپذیر جهادی و اراده های مصمم جوانان، کشور را بسوی پیشرفت و تعالی هدایت می کند. امروز به رغم پاره ای از کاستی‌ها، موفقیت جوانان مومن و انقلابیبه عنوان پیشگامان فناوری‌های هسته‌ای، سلولهای بنیادی، نانو، هوافضا و پزشکی در میان ملتهای جهان انکارناپذیر است اما آنچه زمینه را برای ورود بیشتر این ظرفیت عظیم علمی و روحیه مستحکم انقلابی به عرصه شکوفایی صنعت و اقتصاد می رساند، اهتمام عملی مدیران اجرایی کشور و در رأس آن رئیس جمهور است.

بی تردید پیشرفت و تعالی کشور بر مدار عدالت در همه ابعاد زندگی مردم نیازمند مدیریت انقلابی و اعتقاد عملی به تجربه پیشکسوتان و توان و ظرفیت جوانان مومن و انقلابی است که اکنون کمتر به نظر می‌رسد و به استناد بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند:   "بدانید که اگر بی‌توجّهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمی بود - که متأسّفانه بود و خسارت‌بار هم بود- بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمانهای بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی داشت".

از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 مقطع حساس و تعیین‌کننده برای آینده کشور است از این رو نیازمند رئیس جمهوری مومن، انقلابی، برنامه‌محور، آینده‌نگر و دلسوز برای مردم می باشیم  تا بر مدار قانون  با عزم جهادی حرکت نماید. لذا، هر چند که حضورتان در جایگاه ریاست دستگاه قضا امری خطیر و ثمره آن برای ملت شریف ایران شیرین و خوشگوار است، ولی  ما 60 هزار نفر از اعضای شورای عالی جوانان انقلابی در سراسر کشور به عنوان بخش کوچکی از خیل جوانان مشتاق با عنایت به سلامت نفس، روحیه انقلابی و دستاوردهای انکار ناپذیری که در استقرار عملی عدالت، بویژه در تحول آفرینی و حیات بخشی بهبنگاه های رها شده صنعتی و اقتصادی و کوتاه کردن دست غارتگران بیت المال  می شناسیم، از حضرتعالی دعوت می نماییم، با توسل به حدیث نورانی حضرت اباعبداله الحسین(ع) که فرمود:  "اَرْجُو ان یکونَ خیراً ما اراد اللهُ بنا، قُتِلنا ام ظَفِرْنا" عرصه انتخابات ریاست جمهوری را با حضور خود مزین نمایید.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

دعوت ۳۱۳ فعال محیط زیست از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات

بیش از 300 فعال محیط زیست اقصی نقاط کشور با وصف شرایط امروز کشور در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی خواستار کاندیداتوری وی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب، جناب آقای رئیسی؛

همانگونه که مستحضرید، ملت ایران در طی هشت سال گذشته صحنه بازی‌های سیاسی و منفعت‌طلبانه‌ افراد و تفکراتی شد که امروزه نتیجه آن را در معیشت، اقتصاد و سیاست خارجه مشاهده می‌کنیم. تورم، گرانی بی‌سابقه سوءمدیریت در منابع، بی‌کفایتی در کنترل بازار، کاهش قدرت خرید مردم، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، بحران‌های اقتصادی در بازار سرمایه و نارضایتی اقشار مختلف، واضح‌ترین نتایج عملکرد، تفکر و شیوه مدیریت قوه مجریه در سال‌های اخیر است که ناامیدی گسترده نسبت به نظام و دولت را ایجاد کرده است.

مسئله‌ای که تحمل مشکلات را برای ملت شریف و مقاوم ایران در طول این سالها سخت‌تر می‌کرد، عدم صداقت و شفافیت مسئولان با ملت و تکرار وعده‌هایی بود که یا عملی نمی‌شدند یا در صورت عملی شدنش نیز تأثیری بر معیشت مردم نمی‌گذاشت.

همچنین نظر به اینکه دولت فعلی  خود را محیط زیستی‌ترین دولت  سال‌های اخیر می‌دانست، بی‌توجهی و رانت گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفت که  آسیب جدی و جبران ناپذیری از خود به جای گذاشت؛ که وضع نه چندان مطلوب دریاچه ارومیه بعد از گذشت هشت سال (به عنوان اولین وعده دولت تدبیر و امید)، شکار بی‌رویه حیوانات در معرض انقراض توسط شکارچیان غیرمجاز تحت عنوان توریسم شکار، فرسایش خاک، مشکل پسآب‌ها و وارد شدن آن به سفره آب‌های زیرزمینی و حوضه‌های آبخیز بالادستی و ذخایر آبزی ماهیان خلیج فارس کشورمان توسط ترالرهای خارجی، شوی سیاسی مسئولان سازمان محیط زیست و عدم تخصص مسئولانش نسبت به حل اصولی مصائب محیط زیستی، معضل پسماندها و آلودگی‌های زیست‌محیطی آن در اقصی نقاط کشور از جمله آرادکوه، آلودگی بیش از حد کلانشهرها و شهرک‌های صنعتی که سالانه منجر به مرگ 40 هزار هموطن عزیز می‌شود و... تنها مثال‌هایی است که از حال ناخوش محیط زیست کشورمان در زمان کنونی حکایت می‌کند.

لکن نقطه امیدواری در این شرایط اقدامات تأثیرگذار شفاف شما به عنوان رئیس قوه قضاییه برای مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست سودجویان از حق و سهم ملت ایران بوده است.

سابقاً شما به عنوان رئیس دستگاه قضا به  ارزشمندی، حفظ و صیانت محیط زیست و  منابع طبیعی به عنوان ذخایر و گنجینه‌های کشور و توسعه‌یافتگی در سایه حفظ محیط زیست توجه نشان داده‌اید و از نیاز حوزه محیط زیست به تغییر ساختار و زمینه‌سازی برای بهبود مشکلات، دیپلماسی براساس حفظ محیط زیست غافل نبوده‌اید.

این انتخابات شاید آخرین فرصت برای جبران اشتباهات دولت قبلی و جلب رضایت دوباره مردمی است که از شرایط پیش آمده خسته و از تغییر ناامید شده‌اند.

لذا ورود چهره‌ای محبوب و قابل اعتماد می‌تواند وحدت و رأی مردم را جذب کرده و آنها را به امید بهبود شرایط به پای صندوق‌های رأی بیاورد؛ به همین منظور با توجه سابقه شما در برخورد قاطعانه  باتغییر کاربری اراضی، تعرض به محیط زیست و منابع طبیعی، ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه ،جنگل‌خواری، سوءمدیریت در حوزه‌های مشابه،  شکار غیرقانونی، تخریب تالاب‌ها و دریاچه‌ها و جنگل‌ها، ایستادگی در برابر مافیای پرقدرت ترال‌داران و دیگر تخلفات در حوزه‌های مربوطه و همچنین عدالتخواهی، پاک‌دستی و صداقت شما که نیاز این روزهای کشور است، ما نویسندگان این نامه  که جمعی از متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه محیط زیست هستیم از جنابعالی خواهشمندیم تا به عنوان فرد اصلح و دغدغه‌مند، آگاه به مشکلات و مسائل  این حوزه و دیگر مسائل خرد و کلان کشور که با دست توانمند و نگاه جامع و بینش سیاسی عمیق‌ شما حل می‌شود، در انتخابات 1400 حضور به عمل بیاورید.

 

امید است خیر و صلاح ملت ایران در 28 خرداد با حضور شما رقم بخورد.

 

اسامی امضاکنندگان به شرح زیر است:

 

1  مصطفی نادری (مدرس دانشگاه و پژوهشگر محیط زیست)

2 محمد یزدی (استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی و مدیر گروه محیط زیست مرکز پژوهش‌های مجلس)

3 وهاب قایدی (فارغ التحصیل دکتری و  فعال محیط زیست)

4 مجید حسین زاده  (دکتری محیط زیست، عضوهیات علمی دانشگاه علم وصنعت و رئیس کمیته محیط زیست مرکز پژوهش‌های مجلس)

5 مسعود رضایی  (دکتری محیط زیست دانشگاه تهران و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس)

6 بلال اروجی  (دکتری محیط زیست دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه)

7 یاسر معرب  (دکتری محیط زیست دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه)

8 کمال میرزا حسینی (فعال محیط زیست)

9 روح الله نقدی پور  (دکتری آینده پژوهی محیط زیست و مسئول همایش های روز جهانی محیط زیست)

10 هادی بینازاده (عضو شورای هماهنگی شبکه تشکلهای محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس و دبیر انجمن کلات سبز زاگرس)

11 میثم قایدی  (پزشک وفعال محیط زیست)

12 مریم پیمان (دکتری محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی)

13 محمد رضا وصالی ناصح  (استادیار دانشگاه اراک و دکتری محیط زیست)

14 محمدجواد رنجبر  (عضو شورای هماهنگی شبکه تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس و دبیر انجمن میراث ماندگار بختگان)

15 سحر صفرخانی (پژوهشگر آلودگی هوا)

16 سمیرا خباز (فعال رسانه‌ای محیط زیست)

17 امیر سعادتی (فعال رسانه‌ای محیط زیست)

18 میثم حمزه لو (فعال رسانه‌ای محیط زیست)

19 پدرام جدی چروده  (کارشناس ارشد محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی)

20  صابر باغخانی پور  (دکتری محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی)

21 شهلا ایادی (روابط عمومی شبکه تشکل‌های استان فارس و دبیر تشکل پاکسازان طبیعت فارس)

22 علیرضا رحیمی (دانشجوی دکترای توسعه کشاورزی دانشگاه تهران)

23 کاظم دوستی نسب (دانشجوی کارشناسی ارشد آبخیزداری دانشگاه تهران)

24 محمدرضا ساجدی اصل (مهندسی منابع طبیعی گرایش مرتع و آبخیزداری دانشگاه تهران)

25 مجتبی خلیل طهماسبی (مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی ، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان)

26 احسان سید جوادی (فیلم ساز و مستند ساز حوزه محیط زیست)

27 قایدی ریس خرامه (کارشناس محیط زیست)

28 حسین بهمئی (مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان)

29 علی پاشایی (مهندسی فضای سبز،دانشگاه تهران)

30 کمال خسروآبادی (مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه تهران)

31 ابوذر میرزاخانی (کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران، دبیر آموزش و پرورش)

32 حمید دولتمرادی (کارشناسی ارشد مهندسی زراعت کشاورزی، دانشگاه تهران)

33 رضا یوسفوند (مهندسی فضای سبز، دانشگاه تهران)

34 امین کرندی (مهندسی اقتصاد کشاورزی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دانشجوی دکترا دانشگاه شهید چمران)

35  فتح الله احمدی (فعال محیط زیست و دکترای بیوتکنولوژی دانشگاه تهران)

36 سجاد روستایی (دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زراعت کشاورزی، دانشگاه تهران)

37 داوود داداشی (فعال محیط زیست و دانشجوی دکترای بیوتکنولوژی، دانشگاه تبریز)

38 حسین رستمی (کارشناس و متخصص مهندسی آب، دانشگاه تهران)

39 محمدمحراب مهدوی پیام (کارشناسی ارشد بیوسیستم، دانشگاه تهران)

40 سامان حسین آبادی (کارشناس و متخصص علوم دامی، دانشگاه تهران)

41 مهدی علوی برهان (کارشناس و متخصص علوم دامی، دانشگاه تهران)

42 حامد احمدوند (فعال محیط زیست، کارشناسی زمین شناسی،کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی)

43 علیرضا رحیمی (دانشجوی دکترای توسعه کشاورزی دانشگاه تهران)

44 نیما زاغری (دانشجوی کارشناسی ارشد، صنایع غذایی، دانشگاه تهران)

45  محمد شوکتی آمقانی (دکترای توسعه کشاورزی، دانشگاه تهران)

46 میلاد جاویدان (کارشناسی ارشد خاکشناسی، دانشگاه تهران)

47 هادی رضایی راد (دانشجوی دکترای آبیاری دانشگاه تهران)

48 آرش رازبان (دانشجوی دکتری علوم و مهندسی آب دانشگاه فردوسی مشهد)

49 غفار خضری (فعال محیط زیست، بیوتکنولوژی دکتری تخصصی دانشگاه تبریز)

50 میرمحمد طولابی  (مهندس عمران محیط زیست)

51 حمید طولابی (رئیس محیط زیست شهرستان کوهدشت)

52 موسی طولابی (شهردار کوهدشت و فعال محیط زیست)

53 محمدرضا طولابی (فعال محیط زیست و کارمند آموزش وپرورش لرستان)

54 قدرت اله سپهوند (فعال محیط زیست و کارمند ستاد دبیر مبارزه با موادمخدر)

55 کیومرث شاکرمی (مطالبه گر حوزه محیط زیست)

56 حافظ طولابی(رئیس امورصنفی شهرستان پلدختر)

57 عبدالشاه ملکی  (فعال محیط زیست کارمند منابع طبیعی لرستان)

58 حسن قربانی (فعال محیط زیست رئیس بنیادمسکن کوهدشت)

59 رضا صفری   (فعال محیط زیست، کارمند آموزش و پرورش بروجرد)

60 محمدتقی فتحی  (فعال محیط زیست)

61 جهان طولابی  (فعال محیط زیست)

62 محبوبه پولادچنگ  (فعال محیط زیست)

63 مرتضی میری (فعال محیط زیست)

64 محمدمهدی برومندی  (معاون وزیر جهاد کشاورزی)

65 زهرا جوکار (کنش گر محیط زیست)

66 حمید صادقی (فعال محیط زیست)

67 عبدالرضا پورغلام خباز (فعال محیط زیست)

68  علی پورآذین (دکتری سم شناسی و فعال محیط زیست)

69 مهدی اکبری (فعال محیط زیست)

70 رسول شیروانی (فعال محیط زیست)

71 ابراهیم شیبانیان (فعال محیط زیست)

72 بهرام کاظمی (فعال محیط زیست)

73 امیرحسین حسینی (عضو هیات علمی دانشگاه، فعال حوزه صنعت، کنش محیط زیست)

74 صیدنبی امامی (فعال محیط زیست)

75 سعید بختیاری (فعال محیط زیست)

76 بسطامی، لرستان (فعال محیط زیست)

77 مهدی حاتمی (مهندسی کارشناسی آب)

78 اصغر بلکی وند (فعال محیط زیست)

79 حسین بهزادی (کارشناس محیط زیست)

80 قاسم بهمنی (فعال محیط زیست)

81 حجت تیموری (فعال محیط زیست)

82 علیرضا حیدری (کارشناس مهندسی اب)

83 حسن حیاتی (فعال محیط زیست)

84 مهسا رضایی (فعال محیط زیست)

85 مهندس سید مجتبی اسحاقی (معاون منابع طبیعی شیراز)

86 مهندس محمد اسفندیاری (رئیس منابع طبیعی زرقان)

87 مهندس عبدالله اسفندیاری  (رئیس جهاد کشاورزی داریون)

88 مهران اسفندیاری  (همیار طبیعت)

89 ساره علیپور (فعال محیط زیست)

90 محدثه همتی (فعال محیط زیست)

91 علی گشتاسب (فعال محیط زیست)

92 مرتضی آرندی (فعال محیط زیست)

93 محمد سعادت (فعال محیط زیست)

94 روح الله رشیدی  (دادستان سپیدان)

95 اصغر شعله  (دادستان  زرین دشت)

96 خسرو حسن پور  (فعال محیط زیست)

97 اسماعیل رجبی (کارشناس محیط زیست)

98 محسن شکوه  (فعال محیط زیست ریس بازرسی زرین دشت)

99 رمضان منحصر  (فعال محیط زیست)

100 همزه صادقی  (رییس گروه محیط زیست کوهستان)

101 اقای  ساسان کفایی  (مدیر کل محیط زیست گیلان)

102 مهاون  (کنش‌گر محیط زیست)

103 رحیم طاهری  (فعال محیط زیست)

104 امیر سانی مقدم  (فعال محیط زیست)

105 معصومه عسگری  (فعال محیط زیست)

106 محیا یل آبادی  (فعال محیط زیست)

107 لعیا جمالی  (فعال محیط زیست)

108 ساراعباسی (فعال محیط زیست)

109 محمد نکاحی (فعال محیط زیست)

110 آقای فرخی (گزینش اداره محیط زیست و همیار طبیعت)

111 آقای حسینی (فرماندار قبلی مرودشت و  و همیار طبیعت)

112 سعید پورعلی اقبالی (مخترع و فعال محیط زیستی)

113 آقای فلاحی (معاون یگان سازمان و فعال محیط زیستی)

114 مرضیه طیبی (فعال محیط زیست)

115 محسن میرسلیم (کارشناس شهری محیط زیست و همیار طبیعت)

116 خانم صدر  (فعال محیط زیست)

117 عباس آفتومی  (فعال محیط زیست)

118 مرتضی جدلی   (فعال محیط زیست)

119 سرهنگ اسحاق محمدی (همیار طبیعت)

120 سرهنگ خیرالله محمدی  (همیار طبیعت)

121 مهندس سید مجتبی اسحاقی (معاون منابع طبیعی شیراز)

122 اقای نظری (فعال محیط زیست)

123 آرش پیامی (فعال محیط زیست)

124 فاطمه آموسی (فعال محیط زیست)

125 هادی رمضانی (فعال محیط زیست)

126 آقای غلامپور (فعال محیط زیست)

127  سقایی (کارشناس وفعال محیط زیست)

128 سمانه اکبری (کارشناس محیط زیست)

129 طاهره پرهیزگار (کارشناس محیط زیست)

130 اقای شریعت (فعال محیط زیست)

131 مجتبی خاکپوری (فعال محیط زیست)

132 مهندس آرش عسکری  (فوق لیسانس منابع طبیعی - کارشناس اداره کل منابع طبیعی فارس)

133 مهندس آوندی (رئیس پارک ملی محیط زیست)

134 مهندس زهرا آوسه (کارشناس ارشد منابع طبیعی فارس )

135 مهندس حسن ابراهیمی (کارشناس ارشد منابع طبیعی فارس )

136 مهندس احمدی (رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس )

137 فاطمه یوسفی (فعال محیط زیست)

138 علی حیدری (فعال محیط زیست)

139 لیلا معمار (فعال محیط زیست)

140 نیره باغخانی (فعال محیط زیست)

141 حمید میراخور (فعال محیط زیست)

142 محمد رضا شعبانپور (فعال محیط زیست)

143 خانم ناهید سعیدی  (کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی)

144 احمد یزدان پناه  دانشجویی (دکتری و فعال محیط زیست)

145 حیدر علی قهرمانی  مسئول ترویج (جهاد کشاورزی سروستان)

146 مهندس مهدی آهنجان (فعال محیط زیست)

147 سید محمد علوی (فعال محیط زیست)

148 حسین انصاری فعال (محیط زیست)

149 سیدامین کشاورز (فعال محیط زیست)

150 محمدرضا صالحی دولابی (فعال محیط زیست)

151 وحید سلطانی (کارشناسی ارشد آبخیزداری دانشگاه تهران)

 

152 محمدرضا عظیمی (تهیه کننده و مستند ساز محیط زیست)

153 علی محمد حسین دولابی (طراحی محیط زیست)

 

154 احمد علی بیک طهرانی  (فعال محیط زیست)

155 مهندس مجتبی ایران محبوب (رئیس منابع طبیعی کازرون )

156 مهندس ایزدی  (کارشناس اول کل منابع طبیعی فارس)

157 محمد بالابندی (فعال محیط زیست)

158 محمدحسین ذبیحی (فعال محیط زیست)

159 ناهید کنگانی (فعال محیط زیست)

160 مهندس رضا بهرامی (کارشناس اداره کل منابع طبیعی فارس)

161 مهندس محمود طهماسبی  (فوق لیسانس ژئومورفولوژی- جانباز 50 درصد- رئیس سابق منابع طبیعی شیراز )

162 مهندس شاپور آذرکیان  (فوق لیسانس کشاورزی- معاون سابق اداره کل منابع طبیعی فارس )

163 هومن امینی (فعال محیط زیست)

164 حجت قراخانلو (فعال محیط زیست)

165 حسن صحرا نورد (فعال محیط زیست)

166 مهدی اوسطی (فعال محیط زیست)

167 ابوالحسن میرزاحسینی (فعال محیط زیست)

168 مهندس اشجار (رئیس اسبق منابع طبیعی کازرون)

169 مهندس اصغر اسکندری (کارشناس منابع طبیعی )

170 اصغر مرادی  (فعال محیط زیست و  کارشناس ارشد)

171 مهندس اصلاحی (کارشناس ارشد منابع طبیعی شیراز )

172 امیر فاضل کیخایی (کارشناس مرتع و آبخیزداری)

 

173 مهندس اعتمادی (رئیس امور عشایر شیراز )

174 مهندس بهمن (افراسیابی  معاون اسبق سازمان جنگلها و مراتع کشور )

175 اکبری (همیار طبیعت و طرفدار محیط زیست- شغل آزاد)

176 مهندس حسن اکبری (معاون اسبق اداره کل منابع طبیعی فارس)

177 مهندس الله مراد زارع  (رئیس اسبق منابع طبیعی ارژن )

178 مهندس غلامعلی اوجی  (رئیس اداره آموزش منابع طبیعی فارس )

179 خانم ایادی (فعال زیست محیطی- همیار طبیعت )

180 سرهنگ عزیز باصری (طرفدار محط زیست و منابع طبیعی )

181 مهندس عباس باصری  (رئیس اسبق منابع طبیعی بخش مرکزی شیراز )

182 مهندس فرهاد براقی  (کارشناس اداره کل منابع طبیعی چهارمحال بختیاری )

183 محمد نصرتی (ژئومورفولوژی و آمایش محیط)

184 احمد بمانا (فعال محیط زیست و منابع طبیعی )

185 مهندس آرش مهدوی  (فوق لیسانس منابع طبیعی - کارشناس اداره کل منابع طبیعی فارس)

186 احمد حاتمی (پژوهشگر محیط زیست)

187 آقای زارع  (رئیس دیوان عدالت فارس ، فعال محیط زیست)

188 مهندس هدایت الله ادب فر (کارشناس ارشد سازمان آب فارس )

189 مهندس عنایت الله ادب فر (فرهنگی- طرفدار محیط زیست و منابع طبیعی )

190 آقای عامری  (کارشناسی محیط زیست )

191 آقای عطایی (استاد دانشگاه و پژوهشگر محیط زسیت)

192 آقای فایق (فرماده یگان تبریز)

193 مهندس محمد اسفندیاری  (رئیس منابع طبیعی زرقان )

194 مهران اسفندیاری  (همیار طبیعت )

195 زهرا اسکندری  (فعال فرهنگی و همیار طبیعت محیط زیست )

196 مهندس (کامران اسلاملو کارشناس اداره کل محیط زیست فارس )

197 آقای ساجدین  (رئیس اداره یگان سازمان )

198 مهندس عبدالله اسفندیاری  (رئیس جهاد کشاورزی داریون)

199 علی اکبر جابری (پزشک وفعال محیط زیست )

200 آقای سلیاری (کارشناس یگان مرکز)

201  اعظم محمد پور (فعال محیط زیست)

202 محمود محمد پور (فعال محیط زیست)

203 مرضیه حیدری (فعال محیط زیست)

204 آقای سمیعی  (کارشناس سازمان و فعال محیط زیستی)

205 آقای شعبانی (فرمانده یگان خراسان)

206 آقای شکوه (معاون شهردار صدرا، کنش گر محیط زیستی)

207 عباس سیمیاران (کنش گر محیط زیست)

208 آقای کفاشی (مدیر کل گیلان)

209 آقای لطفی (کارشناس بازرسی و فعال محیط زیست)

210 آقای امیری  (رئیس بازرسی فارس )

211 سیدعبدالله کشاورز (فعال محیط زیست)

212 اسماعیل انصاری (فعال محیط زیست)

213 آقای اکبری  (فرمانده یگان گیلان)

214 محمد عمویی (فعال محیط زیست)

215 فاطمه آموسی (فعال محیط زیست)

216 آقای شکرانه  (کارشناس اداره جهاد کشاورزی)

217 آقای ایرجی  (فعال محیط زیست و کارشناس حقوقی)

218 آقای آریایی  (کارشناس محیط زیست)

219 آقای مقدسی  (استاد دانشگاه )

220 آقای امامی  (کارشناس محیط زیست-فعال محیط زیست در گیلان)

221 آقای بازیار  (فرمانده یگان  ایلام )

222 آقای محمدی  (رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل فارس)

223 آقای پالیک  (فرمانده یگان هرمزگان )

224 سیدمهدی حسینی (فعال رسانه‌ای محیط زیست)

225 آقای پورسینا  (رئیس اداره محیط زیست کرمان)

226 زهرا امیرجوادی  (فعال محیط زیست)

227 مهرداد ایراندوست (فعال محیط زیست)

228 آقای پورسروان  (مدیر کل محیط زیست کرمان)

229 مجتبی غلامی (فعال محیط زیست)

230 مصطفی گنجه ها (فعال محیط زیست)

231 مهدی مردانی (فعال محیط زیست)

232 آقای جعفر نژاد  (مدیر کل همدان)

233 آقای جمشیدیان  (فرمانده یگان اصفهان)

234 آقای خان آرموشی (کارشناس یگان سازمان)

235 حسام ایوبی (مهندس و فعال محیط زیست)

236 آقای شکرانه  (بازرس جهاد کشاورزی فارس )

237 محمد جواد قدرتی  (مسئول باغبانی جهاد کشاورزی و مسئول بازرسی )

238 خانم ناهید سعیدی  (کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی )

239 احمد یزدان پناه  (پژوهشگر محیط زیست و دانشجویی دکتری)

240 حیدر علی قهرمانی  (مسئول ترویج جهاد کشاورزی سروستان)

241 محمد حنیف فروغی نیا  (کارشناس مکانیک شرکت نفت سروستان و کنش گر محیط زیست)

242 حمید رضا عسکری (کارشناس تربیتی، دغدغه مند حوزه محیط زیست)

243 حسین قدرتی  (دانشجوی کشاورزی)

244 فاطمه فروغی نیا (کارمند جهاد کشاورزی سروستان )

245 محمد امین فروغی نیا  (کارشناس معماری و فعال محیط زیست)

246 محمدرضا قدرتی  (شرکت اطفا حریق و فعال محیط زیست)

247 مرتضی شهسوار ( فوق لیسانس هنر-کنش گر طبیعت)

248 مریم فروغی نیا  (دکتری هنر- استاد دانشگاه)

249 علی میرزا زاده  (کارشناس محیط زیست)

250 فاطمه سلطانی  (دکتری ریاضی- مدرس دانشگاه و همیار طبیعت )

251 محمد مهدی فروغی نیا (کارشناس شرکت خوراک دام)

252 سارا فروغی نیا (لیسانس اقتصاد، دوستدار طبیعت و فعال محیط زیست)

253 غزاله احمد پور  (لیسانس حسابداری )

254 عبدالرسول فروغی نیا  (کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی )

255 ژاله اسماعیلی  (شرکت اطفا حریق و فعال محیط زیست )

256 امیر پاشا (فعال محیط زیست)

257 مرتضی خواجه (کارشناس حیات وحش)

258 آقای کارگر (محیط بان استان فارس )

259 ابراهیم محمدی  (خبرنگار و فعال محیط زیستی ایلامی)

260 امیرحسین شعبانپور (فعال محیط زیست)

261 شاهین اسعدی( فعال محیط زیست)

262  حمیدرضا محمدبیگی (فعال محیط زیست استان قزوین)

263  مهرداد غیاثوتد (فعال محیط زیست استان قزوین)

264 محسن صادقی (فعال محیط زیست)

265 مهدی انصاری (فعال محیط زیست)

266 حسن قلی پور (فعال محیط زیست)

267 محمد منصوری (فعال محیط زیست)

268 محمدی  (رئیس اداره گاز سروستان )

269 موسی محمدیان (فعال محیط زیست)

270 سلیمه محمودی  (مدیر کل محیط زیست تهران)

271 حاج حسنی (فعال محیط زیست تهران)

272 سعید حدادی (فعال محیط زیست آذربایجان)

273 آقای قنبری  (کارشناسی محیط زیست فارس)

274 آقای فقیهی  (کارشناس محیط زیست تهران)

275 امیرحبیبیان (کنش گر محیط زیستی)

276 نسیم اسدی (کارشناس ارشد محیط زیست)

277 موسوی  (خبرنگار محیط زیست )

278  میرشکاری (فارغ التحصیل دکتری، کانون کارشناسا ن محیط زیست)

279 لیلا رجبی  (فعال محیط زیست )

280 سعید هرمزیان (کانون کارشناسان محیط زیست)

281 لادن رضایی  (فعال محیط زیست یاسوج)

282  حمیدرضا اسماعیلی ( استاد دانشگاه شیراز)

283 صادق خانه ای ( فعال محیط زیست)

284 جاوید حسینی  (فعال محیط زیست تهران )

285 سعید توکلی (فعال محیط زیست مازندران)

286 آلله بخش حسینی  (محیط بان گیلانی)

287 زهرا صفرخانی (فعال محیط زیست)

288 آقای جهانی  (کارشناس محیط زیست ایلام)

289 آقای علی اکبر بسطامی  (فعال محیط زیست ایلام)

290 بردبار  (رئیس سازمان دامپزشکی فارس )

291 آقای جلال وند (همدان کنش گر محیط زیست فعال در NGO)

292 آقای ثابت  (کنش گر محیط زیست فعال در NGO)

293 آقای کمالی  (کنش گر محیط زیست فعال در NGO)

294 سپهر صفایی ( رئیس محیط زیست مرودشت )

295 آقای حسین  شعبانی (فعال محیط زیست )

296 حاج منصور شفیعی  (حامی محیط زیست )

297 محمد حسن علیخانی (عمران محیط زیست و کنش گر)

298 مهرداد شفیعی  (فعال محیط زیستی)

299 آقای باقری  (شهردار سروستان )

300 حجت الاسلام حیدری زادی ( روحانی و مطالبه گر محیط زیستی)

301 ایمان عدلو  (محیط زیست فارس )

302 علی جعفری  (فعال محیط زیست)

303 علی یاری  (فعال محیط زیست)

304 فرزاد  (محیط زیست ایلام)

305 آقای غیاثی  (جهاد کشاورزی استان فارس )

306 عصمت قاسمی ( بازنشسته محیط زیست)

307 محمد علی طاولی (فعال محیط زیست)

308 علی یعقوبی اعظم (خبرنگار و فعال محیط زیست )

309 محمدحسین پورعلی (کنشگر محیط زیست)

310 سیده مهناز حسینی فعال محیط زیست)

311 زهره عشقی(فعال محیط زیست)

312 مجید یل آبادی (فعال محیط زیست)

313  اسماعیلی بیدهندی(فعال محیط زیست)

دعوت طلاب ایرانی مقیم نجف اشرف از "آیت الله رئیسی" برای حضور در انتخابات

جمعی از فضلا و طلاب ایرانی مقیم در نجف اشرف طی نامه ای خطاب به آیت الله رئیسی  از وی دعوت کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو کاندید شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجة الاسلام والمسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی محترم

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

ما دورادور کارهای حضرتعالی را پیگیری می¬کنیم و خدمتهایی که نسبت به اسلام و مسلمین با دقت دنبال می¬کنیم، و شاهد حجم موفقیتهایی که بدست می¬آورید در تمامی پستهایی که شاغل بودید هستیم، کارهایی که برای تثبیت پایه¬های انقلاب اسلامی و هماهنگ با اصول و آرمانهای اسلام ناب و اهدافی که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به آنها دعوت کرد و بعد از او رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه¬ای (خدا به عمرشان بیافزاید) پیگیر هستند، انجام می¬دهید.

و از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک است، از حضرتعالی درخواست می¬کنیم که برای منصب ریاست جمهوری کاندید شوید چون ایمان کامل داریم که شما بهترین گزینه و شایسته ترین فرد برای این منصب هستید، و بیشترین کسی هستید که صلاحیت خدمت به این ملت را دارید خصوصاً بعد از سختی¬هایی که در مسیر با آن مواجه بودید و از شما یک شخصیت برجسته و شایسته ساخته است، و بهترین شخصی خواهید بود که أمر به معروف و نهی از منکر را اجرا می¬کند.

توکل على الله انه نعم المولى ونعم النصیر

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

جمعی از فضلا و طلاب ایرانی مقیم در نجف اشرف

عراق - نجف اشرف

بیانیه دعوت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برای پویش استقبال از آیت الله رئیسی

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آب زنید راه را ...

شکوه حضور، حماسه انتخاب، خلق امید، تحقق تحول و نمایش بصیرت، وحدت و همدلی همه باورمندان به ایران قوی و سربلند در انتخابات 1400، شب قدر عملیاتی شدن گام دوم جمعه 28 خرداد پای صندوق رای پیش روی ماست .

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با رصد همه جانبه وضعیت کشور، درک عمیق از انتظارات مردم و پاسخ به مطالبات برجای مانده، از همه تصمیم سازان جریان انقلاب اعم از شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه ها، احزاب و تشکل های موثر سیاسی، اجتماعی، اقشار دانشگاهی، دانشجوئی، کارگری، بانوان، جوانان، حوزه های دینی، بویژه نامزدهای محتمل طیف نیروهای انقلاب دعوت بعمل می آورد، با درک اهمیت موضوع، استیصال آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و نفوذیهای فتنه اندیش غربگرا و غرب پرست داخلی، برای تهی کردن جامعه از حکمرانی دینی و به انحراف بردن مکتب امامین انقلاب شخصیت پر تلاش، جوان باور، اندیشمند، تحول آفرین، انقلابی، مردمی، دردآشنا، مدیر زمان شناس و عدالتخواه حضرت آیت الله رئیسی را بعنوان «نقطه پرگار حماسه انتخابات1400» نامزد اصلی خود قرار دهند و دیگر نامزدهای طیف نیروهای انقلاب با درک نقش تاریخی خود در ایجاد همدلی در حرکتی هماهنگ و هوشمندانه یاریگر حضور ایشان در فرآیند انتخابات و تکمیل ظرفیت های تخصصی کابینه دولت سیزدهم باشند و پرچم شکوهمند وحدت ملت را به اهتزاز در آورند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شماره معکوس روزها، ساعتها و لحظه های دلنشین رسیدن به آغاز ثبت نام نامزدها را دنبال میکند تا در حلقه ای از نخبگان و پیشکسوتان ایثارگر، آزاده و جانباز، «آیت الله رئیسی» را برای ثبت نام مشایعت کنند.

دعوت نهاد‌های مختلف از آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰

درخواست مجامع استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای نامزدی آیت‌الله رئیسی

مجموعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 31 استان در نامه هایی جداگانه از غلامعلی حدادعادل (رئیس شورای ائتلاف) درخواست کردند باتوجه به شرایط کشور و اجماع نامزدها و نیروهای انقلاب بر روی آیت الله سیدابراهیم رئیسی، از وی دعوت کنند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

پیش از این نیز، تعدادی از احزاب عضو شورای ائتلاف با ارسال نامه ای خطاب به حدادعادل درخواست کرده بودند، این شورا از آیت الله رئیسی جهت شرکت و ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 28 خردادماه امسال برگزار می‌شود؛ ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی در این انتخابات نیز، از 21 تا 25 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
رای ما سیدابراهیم
0
0
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
همگی باهم اشتباه میکنن که دعوت میکنن
پشت این دعوت خطا یه اشتباه خیلی بزرگی پنهانه
0
0
ناشناس
United States
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است تنها راه رسیدن مردم ایران به استقلال (کنار گذاشتن تمامی سازوکارهای حکومتی جهت انتصابات حکومتی) تحریم انتصابات نمایشی دروغین
0
0