۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۸۰۴۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

دولت انقلابی، ضد فساد و عدالتخواه نیاز امروز کشور است

دولت انقلابی، ضد فساد و عدالتخواه نیاز امروز کشور است
مازندران - حجت الاسلام اسماعیل زاده، راه برون رفت کشور از وضعیت فعلی را روی کار آمدن دولتی، انقلابی، ضد فساد و عدالتخواه دانست.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی بر ضرورت تقویت انسجام و وحدت میان جریان انقلابی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک انسجام میان جریان انقلابی در کشور هستیم، افزود: با توجه به وضعیت فعلی کشور که ناشی از بی تدبیری مسؤولان فعلی است، وحدت و انسجام میان نیروهای انقلابی ضرورت جدی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه دولت فعلی به دلیل ناکارآمدی در حوزه های مختلف، کشور را به شرایطی بحرانی از لحاظ اقتصادی رسانده است، تصریح کرد: امروز نیازمند دولتی، انقلابی، ضد فساد و عدالتخواه هستیم تا بتواند کشور را از وضعیتی که در آن قراردارد، خارج کند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که وعده های هشت سال دولت فعلی تنها در حد شعار باقی ماند، خاطرنشان کرد: دولت فعلی همه توان خود را تنها برای مذاکره بی حاصل با غرب صرف کرد و به همین دلیل از توان و ظرفیت داخل هیچ بهره ای برده نشد.

وی با اشاره به این که متأسفانه مسؤولان فعلی اعتقادی به توانمندی و ظرفیت های داخلی ندارند و تنها دغدغه آنها برقراری ارتباط با چند کشور محدود غربی است، تصریح کرد: مسؤولان فعلی به راحتی مشکلات و بحران های اقتصادی امروز کشور را به تحریم های غرب گره می زنند این در حالی است که بخش مهمی از این مشکلات منشأ داخلی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور را نمی توان با وعده های تو خالی اداره کرد، بیان داشت: متأسفانه علیرغم تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری، دولت فعلی اعتقادی به بهره مندی از توان و ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و با استعداد در عرصه های مختلف مدیریتی کشور نبوده است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که مسؤولان فعلی باید به دلیل کشاندن کشور به این وضعیت، به افکار عمومی پاسخ دهند، خاطرنشان کرد: اگر آقایان کمی به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه می کردند، امروز اقتصاد کشور این گونه بیمار نبود.

وی، وضعیت امروز کشور را نتیجه مذاکرات بی حاصل با غرب دانست و تصریح کرد: علیرغم بدعهدی و فریبکاری طرف های غربی در طول سال های اخیر، متأسفانه دولت فعلی در آستانه انتخابات، پای میز مذاکره نشست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مذاکرات فرسایشی هیچ نفعی برای کشور نخواهد داشت، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند پس از لغو کامل تحریم ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی، ایران اسلامی به تعهدات خود ذیل برجام عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که امروز کشور به مدیرانی انقلابی و جهادی نیازمند است، خاطرنشان کرد: نمی توان با نشستن پشت میز و عدم حضور در میان مردم، از مشکلات و آلام آنها با خبر شد.

وی با بیان این که مسؤولان باید همواره در کنار مردم و همراه مردم باشد، بیان داشت: مسؤولی که می خواهد گره ای از مشکلات مردم بگشاید ابتدا باید خود در میان مردم باشد که متأسفانه این روحیه در مدیران فعلی دیده نمی شود./950/

ارسال نظرات