۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۸۰۵۱۵

امام جمعه ملبورن استرالیا حمله به غزه و فلسطین را محکوم کرد

امام جمعه ملبورن استرالیا حمله به غزه و فلسطین را محکوم کرد
حجت الاسلام وحیدی در سخنانی حمله رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین را محکوم و از سکوت جوامع بین المللی در قبال جنایت های اسرائیل انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، در گفت‌وگو با خبرنگاران بین المللی حمله رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین را به شدت محکوم و از سکوت جوامع بین المللی به خصوص کشورهای مدعی حقوق بشر در قبال جنایت های اسرائیل انتقاد کرد.

وی اسرائیل را تروریست بین المللی و قاتل کودکان، زنان و جوانان فلسطینی دانست و خواستار محاکمه این رژیم در دادگاه بین المللی شد.

این روحانی استرالیایی با بیان این که ظلم و جنایت هایی که اسرائیل بر مردم به خاطر دفاع از غزه و فلسطین در دهه گذشته انجام داده است بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: نهادهای بین المللی و حقوق بشر باید جلوی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را بگیرند وگرنه با فاجعه بزرگی روبرو خواهیم بود.

حجت الاسلام وحیدی خواستار تشکیل اجلاس اضطراری و فوری شوری امنیت سازمان ملل برای حل بحران فلسطین شد و گفت: سران و شخصیت های جهان، مسئله کشتار در فلسطین و جنایت های اسرائیل را فراتر از دین، مذهب و ملیت نگاه کنند و باجلوگیری از این اقدام جنایتکاران اسرائیلی، جان هزاران مردم بی گناه فلسطین را حفظ کنند./988/

ارسال نظرات