۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۸۰۵۴۶
امام جمعه بروجرد:

شاخصه مهم فرد اصلح پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب است

شاخصه مهم فرد اصلح پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب است
لرستان - حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه در انتخاب فرد اصلح باید هوشیار باشیم، گفت: شاخصه مهم فرد اصلح پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام علی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: انتخاب فرد اصلح نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت بصیرت بخشی و روشنگری در این زمینه تأکید کرد و مردم باید به شاخصه های فرد اصلح توجه داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: فرد اصلح باید مؤمن، با تقوا، امانتدار، عادل بودن، بابصیرت، دارای همت جهادی و پایبند بودن به مبانی و ارزش های اسلام، انقلاب و اهداف ملت  باشد.

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، گفت: مسؤولان باید با حمایت از مردم زمینه‌ ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

حجت الاسلام حسینی از مردم به عنوان حامی نظام و ولایت یاد کرد و عنوان داشت: حمایت مسؤولان از مردم در زمینه های مختلف باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم و حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ گفت:  ملت ایران در طول ۴۲سال گذشته در همه عرصه های انقلاب محکم و استوار حضور داشته و همواره برگی زرین در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ورق زده اند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در انتخابات پیش رو نیز حضور حداکثری خود پای صندوق های اخذ رای حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
جمهوری اسلامی کشتی نجات هستش، این ما هستیم باید سوار کشتی بشیم، سوار نشدن ما ضرر خودمونه.
0
0