۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۸۰۵۷۸

کارنامه هشت ساله وزیر پر حاشیه

کارنامه هشت ساله وزیر پر حاشیه
کمالی پور گفت: باتوجه به مشکلات موجود در زیر ساخت شبکه های مجازی و دغدغه های مقام معظم رهبری، وزارت ارتباطات نتوانست مثمر ثمر واقع شود.

یحیی کمالی پور نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در موضوع نقد عملکرد وزرات ارتباطات در اجرای رهنمودهای رهبری و تقویت شبکه ملی ارتباطات به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در هر مجموعه ای اگر ناکارآمدی و نقص وجود داشته باشد به بالاترین مرجع مجموعه یعنی وزیر بر می گردد که شخص وزیر موظف است تمام تصمیمات اجرایی و اصلاحاتی را در راستای بهبود سازی برنامه های وزارت خانه ابلاغ کند.

وی با توجه به شرایط و برنامه های وزارت ارتباطات در موضوع مخابراتی، فضای مجازی و ارتباطی در موضوع فناوری اطلاعات افزود:در مبحث فناوری اطلاعات، وزرارت ارتباطات روند رو به رشد و قابل توجهی نداشته و علی رغم میل جامعه و اهداف نظام انتظارات مورد نظر، برآورده نشده است.

نماینده اسبق مجلس ادامه داد: در بخش مخابراتی نیز توقعات مورد نظر اعمال نشده و یا اقدامات صورت گرفته چنگی به دل نمی زد و باتوجه به امر خصوصی سازی نیز نیاز های جامعه از بین نرفته است که جناب وزیر موظف به فراهم سازی شرایط مورد نیاز جامعه می باشد.

وی اشاره کرد: باتوجه به مشکلات موجود در زیر ساخت شبکه های مجازی و دغدغه های مقام معظم رهبری، وزیر ارتباطات نتوانست مثمر ثمر واقع شود و همچنین شبکه های مجازی ارتباطی ملی توانایی رقابت با ابزار های ارتباطی مانند تلگرام و واتس آپ ندارند که باعث ایجاد گرفتاری ها و معضلات اجتماعی و اخلاقی واقع شده است.

کمالی پور گفت: از آنجایی که بنده سابقه حضور فعال در مجلس شورای اسلامی را داشته ام متعدد با وزیرجوان ارتباطات آقای آذری جهرمی ملاقات و جلسات برگزار کردم ولی جناب وزیر فقط دنبال بهانه، حاشیه و بی توجهی به نیاز جامعه و نظام هستند، که با این وجود این چنین وزرایی، دستیابی نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود بعید به نظر می  رسد.

سینا ریاحی
ارسال نظرات