۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۵۹۴
از سوی دولت همسو با اسرائیل صورت گرفت؛

دستگیری ۲۱ کشمیری به خاطر حمایت از مردم فلسطین

دستگیری ۲۱ کشمیری به خاطر حمایت از مردم فلسطین
دولت هندوستان که همسو با اسرائیل غاصب است، حمایت از مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین را جرم تلقی کردہ و ۲۱ کشمیری را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رسانه های محلی کشمیر از دستگیری 21 کشمیری بخاطر حمایت از مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین، توسط دولت هند همسو با اسرائیل، خبر دادند.

بنا به این گزارش پلیس جمو و کشمیر هند، به جرم همدردی و همبستگی با مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین، تا الان 21 نفر را دستگیر و روانه بازداشتگاه کرده است.

هنرمند و نقاش جوان بنام مدثر گل نیز جزو دستگیر شدگان است که پلیس کشمیر به جرم کشیدن نقاشی در حمایت مردم فلسطین، از منطقه شوپیان جنوب کشمیر دستگیر کرده است، این جوان نقاشی خود را بصورت آنلاین به نمایش گذاشته بود.

یک افسر ارشد پلیس کشمیر این دستگیری را تائید کرده و گفت: نمی گذاریم به بهانه حمایت از فلسطینیان امنیت کشمیر و منطقه به خطر بیافتد.

پلیس کشمیر افزود: فعالان و حامیان فلسطین را با دقت رصد می کنیم و فعالیت های آنان را زیر زره بین قرار داریم.

از سوی دیگر اعضای گروه علوم اجتماعی دانشگاه کشمیر تاکید کردند که بخاطر حمایت از مردم فلسطین ضرری متوجه منطقه نمی شود.

یاد آوری می شود که حمایت از مردم فلسطین در کشمیر در دولت های گذشته هندوستان نیز وجود داشته است، و در جنگ سال 2014 میلادی بین اسرائیل و غزه تظاهرات بزرگی در کشمیر صورت گرفته است.

قابل ذکر است که ارتش اسرائیل روز جمعه، ۲۴ اردیبهشت، از زمین و هوا غزه را مورد حمله قرار داد که موجب کشته و زخمی شدن هزاران تن از مردم بی گناه فلسطین شد و این حمله در فضای سکوت کامل جامعه بین المللی هنوز هم ادامه دارد./988/

ارسال نظرات