۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۸۰۶۰۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دورود:

مبلغان شاخصه های فرد اصلح را تبیین کنند

مبلغان شاخصه های فرد اصلح را تبیین کنند
لرستان - حجت الاسلام کریمی بر ضرورت برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مبلغان با حضور در صحنه باید شاخصه های فرد اصلح را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کریمی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه عالی خدیجه کبری (س) دورود، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امری ضروری برای تداوم راه انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود با تأکید بر اینکه طلاب و مبلغان دین باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند، افزود: در این زمینه باید بصیرت افزایی شود.

وی ادامه داد: با تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، توطئه های دشمنان اسلام  و انقلاب خنثی می شود و اهمیت این حضور باید برای مردم تبیین شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات بر اقتدار روز افزون نظام می افزاید

حجت الاسلام کریمی عنوان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات بر اقتدار روز افزون نظام می افزاید و با گفتمان سازی در این زمینه باید جلوی توطئه دشمنان ایستاد و این مهم در سایه روشنگری و بصرت افزایی محقق می شود.

وی برضرورت تبیین شاخصه ها و مؤلفه های فرد اصلح تأکید کرد و اظهارداشت: شاخصه های اصلح از منظر قرآن و روایات باید از سوی مبلغان و طلاب برای مردم تبیین شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب یاداور شد: در انتخابات پیش رو نیز ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بدخواهان نظام و انقلاب دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهند کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات