۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۸۰۵۶۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

قهر با صندوق های رأی زمینه شادی دشمنان انقلاب را مهیا می‌کند

قهر با صندوق های رأی زمینه شادی دشمنان انقلاب را مهیا می‌کند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: قهر کردن با صندوق های رای راه درستی برای برون رفت از مشکلات در کشور نیست و با اینکار زمینه شادی دشمنان را مهیا کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار با جمعی از حوزویان استان کرمانشاه با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات خردادماه، اظهار داشت: انتخابات پیش رو هم برای ملت و نظام اسلامی بسیار مهم است و هم برای دشمنان و معاندان مورد توجه می باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند این همه پرسی را مهندسی و مدیریت کنند، از پتانسیل نیروهای معاند چه در خارج و چه در داخل کشور بهره خواهند برد، لذا باید در این مسئله بسیار هوشمند باشیم.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بنابراین هرگونه موضع گیری غیرعاقلانه و نیز ورود به حاشیه ها یکی از برنامه های دشمن است که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که جریانات معاند و حاشیه دار در انتخاب ما تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: بنابراین از شما حوزویان که به عنوان مبلغان دینی به نوعی مورد اعتماد جامعه هستید انتظار می رود ضمن ایجاد یک فضای پرشور انتخاباتی نسبت به شفاف سازی افکار عمومی در این زمینه تلاشی دوچندان داشته باشید.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: انتخاب درست و آگاه ملت ایران در انتخابات پیش رو برای آینده انقلاب حیاتی است، بنابراین باید نهایت تلاش را برای بصیرت افزایی جامعه انجام دهیم.

این عالم کرمانشاهی افزود: باید معیارهای کاندیدای اصلح را برای نسل های جوان و نوجوان مطرح کنیم تا در انتخاب خود درگیر احساسات و از سوی دیگر تبلیغات رسانه های معاند و برون مرزی نشود، بنابراین حضور چهره به چهره شما در این روزها نقش بی بدیلی در برگزاری این انتخابات باشکوه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: کشور اکنون درگیر بسیاری از مشکلات اقتصادی و... است و بی شک اگر به دنبال برون رفت از این وضعیت نامساعد هستیم باید آگاه باشیم که قهر با صندوق های رای خواسته و میل باطنی دشمنان قسم خورده این نظام است./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الهام معصومی
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
تنوع نامزد‌های سرشناس، در جای خود مغتنم است و می‌تواند به رونق انتخابات کمک کند.
0
0