۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۸۰۴۱۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

فرقه گرایی بدترین سم در کالبد جهان اسلام است

فرقه گرایی بدترین سم در کالبد جهان اسلام است
کرمانشاه - حجت الاسلام‌والمسلمین نریمانی گفت: تفرقه و فرقه گرایی بدترین سم در کالبد اسلام است، ولی با این وجود بسیاری از سران عربی اسلامی در این بدعت گذاری‌ها نقش دارند.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله نریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به تجاوزگری های صهونیست ها علیه ملت فلسطین، اظهار داشت: بی شک این همه تجاوز و عصیانگری صهیونیست ها در طول 8 دهه اخیر معلول وضعیت منفعل سران اسلامی ـ عربی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمانی که مسلمین جهان و منطقه در برابر این جنایت ها سکوت معناداری را پیشه کار خود می سازد و تاسف بارتر اینکه دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام دراز می کنند باید انتظار چنین جنایتهایی علیه ملت فلسطین را داشت.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: چند صباحی است که تجاوزگری های ساکنان شهرک های صهیونیست نشین و نظامیان اسرائیل غاصب با راحتی و فراغ بال علیه ملت فلسطین صورت می گیرد و در این میان نه خبری از موضع گیری حامیان حقوق بشر است نه سران کشورهای اسلامی.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی ادامه داد: این رویه تجاوز، قتل و کشتار هرگز از جهان اسلام رخت برنخواهد بست مگر زمانی که مسلمین به معنای واقعی به ید واحده تبدیل شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تفرقه، فرقه سازی و فرقه گرایی بدترین سم در کالبد جهان اسلام است، ولی با این وجود بسیاری از سران عربی ـ اسلامی در این بدعت گذاری‌ها نقش مستقیم دارند که نمونه آن را می‌توان ایجاد القاعده، طالبان، داعش و... دانست.

وی ادامه داد: این فرقه سازی‌ها در جهان اسلامی در صورتی انجام می‌گیرد، که اسلام از اساس و پایه با هرگونه خشونت و قتل مخالف بوده است و پایه‌های این دین رحمانی بر اساس صلح و آرامش توسط رسول اکرم (ص) بنیان نهاده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی در ادامه به جنایت دواعش و طالبان در افغانستان اشاره کرد و بیان داشت: هفته پیش در ایام ماه مبارک رمضان بسیاری از دختران اهل تشیع که اتفاقا روزه هم بودند به دست گروهک تکفیری ـ صهیونیستی داعش به خاک و خون کشیده شدند ولی بازهم شاهد یک سکوت مرگبار در جهان بودیم که به نظر می رسد این سکوت به نوعی تایید این جنایات است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رسیدن به آرامش در جهان اسلام تنها با رجوع به اصل دین مبین اسلام میسر است و تا زمانی که خود از این دین آسمانی قرائت هایی به میل خود داشته باشیم، همچنان باید این وضعیت ناخوشایند را تحمل کنیم./1400/

ارسال نظرات