۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۸۰۷۳۰
ظهیری:

برای ایجاد وحدت و همدلی نیازمند کارهای تشکیلاتی هستیم

برای ایجاد وحدت و همدلی نیازمند کارهای تشکیلاتی هستیم
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر لزوم وحدت آفرینی حوزویان در میان اقشار جامعه، گفت: برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی هستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانم ظهیری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین(ع)» که در محل مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی در میان نیروهای جبهه انقلاب به ویژه حوزویان هستیم، گفت: امروز برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی و جمعی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تشکل‌های حوزوی عهدی را با ولایت بسته و بر این عهد استوار هستند که تا پایان با هم همدل و همراه بمانند، اظهار داشت: ملت امام حسین(ع) از کسانی که حسینی عمل کرده اند، آموخته اند که جدای از هر گونه رنگ و لعابی توان خود را در راستای تقویت جبهه انقلاب به کار گیرند.

خانم ظهیری با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیات پربرکت خود به هیچ حزب و جناح سیاسی گرایش نداشت و همواره با تبعیت از ولایت در راستای صیانت از انقلاب گام برمی داشت، بیان کرد: در طول 40 سال گذشته شاهد رویش ها و ریزش های بسیاری بوده ایم؛ عده ای همچون خوارج از مسیر حق جدا شده و در مقابل ولی زمان خود ایستادند و عده ای همچون حبیب بن مظاهر از دوران رسول الله(ص) تا روز عاشورا ثابت قدم ماندند.

وی با تأکید بر لزوم وحدت آفرینی حوزویان در میان اقشار جامعه تصریح کرد: امروز حوزویان باید فرهنگ سازی کنند تا مردم با آرای خود، خزائن انقلاب اسلامی را به دست فرد اصلح بسپارند؛ امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت میان جبهه انقلاب هستیم.

خانم ظهیری ابراز کرد: امروز دشمن با پروپاگاندای تبلیغاتی خود سعی می کند تا جبهه انقلاب را تخریب کند و ما باید با آگاهی بخشی و روشنگری تبلیغات و توطئه های آنها را خنثی کنیم.

وی نقش بی نظیر بانوان را در تهییج فضای خانواده در رابطه با انتخابات مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شعار اصلی ما این است که افراد به صورت خانوادگی پای صندوق های انتخابات حاضر شوند./841/

ارسال نظرات