۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۸۰۷۹۹
علمای علی پور هند:

با وحدت دولت های عربی وجود اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد

با وحدت دولت های عربی وجود اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد
علمای علی پور هندوستان در نشستی تجاوز رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده، سکوت سران کشورهای اسلامی را نشان حمایت از جنایت های این رژیم غاصب دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین و کودک کشی در غزه، نشست اعتراض آمیزی از طرف انجمن جعفریه علی پور و با شرکت حجت الاسلام میر اظهر حسین عضو اداره اوقاف کرناتکا، علما، روحانیون، رهبران دینی و شخصیت های منطقه، روز گذشته در دفتر این انجمن برگزار شد.

این نشست که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محفوظ رضا امام جمعه علی پور تشکیل شد، هاشم رضا رییس انجمن جعفریه علی پور، یاسیر حسین سابق دبیر کل انجمن جعفریه علی پور، محمد جعفر، حسنین رضا، محمد ابراهیم، محمد سخی، میر مروت علی و دیگر اعضای فعال این انجمن حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین میر اظهر حسین به تاریخچه سرکوب، کشتار و شهادت فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین از بدو تولد رژیم صهیونیستی در فلسطین، مورد هجوم قرار گرفته اند و تا الان خانواده های زیادی داغدار شده اند، و این بخاطر عدم اتحاد و همدلی جهان اسلام و سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر جنایت ها است.

این روحانی هندی اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و از دولت هندوستان خواست که عملیات جنایتکارانه اسرائیل را محکوم کند و روابط دیپلماتیک را از اسرائیل قطع کند چون اسرائیل با این عمل ننگین، آبروی جهان بشریت را برده است.

وی افزود: طبق فرمایشات امام راحل(ره) اگر مسلمانان جهان هرکدام یک سطل آب روی اسرائیل بریزند اسرائیل غرق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محفوظ رضا سخنران دیگر این نشست، تجاوز رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده، سکوت سران کشورهای اسلامی را مورد انتقاد شدید قرار داد و آنرا نشان حمایت از جنایت این رژیم غاصب دانست و گفت: اگر دولت های عربی به همراه جهان اسلام در کنار مردم فلسطین قرار گیرند، وجود اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد.

وی با تاکید به این که اسرائیل فقط در حق فلسطینیان ظلم نکرده بلکه بر کل بشریت ظلم کرده است افزود: کشورهایی که همراه این جنایتکار هستند در جنایت او سهیم اند یعنی حامیان ستمگران نیز خود ستمگرند.

امام جمعه علی پور گفت: بنده مثل همیشه با اعلام حمایت از گروه های مقاومت، برای پیروزی مجاهدان اسلام و نابودی اسرائیل غاصب دعا می کنم.

در آخر این مراسم شرکت کنندگان شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ استکبار جهانی را سردادند./988/

حامیان ستمگران نیز ستمگر اند

ارسال نظرات