۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۸۰۸۰۰
فراخوان دبیر کل مجلس علمای هند؛

در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع تظاهرات آنلاین برگزار شود

در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع تظاهرات آنلاین برگزار شود
حجت الاسلام والمسلمین نقوی خطاب به مسلمانان این کشور گفت که با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا در سراسر هند، درسالروز انهدام جنت البقیع تظاهرات آنلاین برگزار کنید.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سراسر هندوستان حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر کل مجلس علمای هند، عموم مسلمانان این کشور را درسالروز انهدام جنت البقیع برای برگزاری تظاهرات آنلاین فراخواند.

وی با بیان این که با برگزاری تظاهرات آنلاین فریاد اعتراض آمیز خود را به گوش سران عربستان وهابی برسانید، گفت: این تظاهرات تا بازسازی قبور و حرم های ائمه بقیع(ع) ادامه خواهد داشت.

این رهبر دینی شیعیان هندوستان با اشاره به این که امسال بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا تمام مراکز عبادی، مساجد، حسینیه ها و مراسم دینی تعطیل شده اند و نمازگزاران نمازهای خود در خانه می خوانند، اظهار داشت: مراسم تظاهرات در سالروز انهدام قبور ائمه بقیع(ع) را همانند تظاهرات روز جهانی قدس بصورت آنلاین برگزار کنید، تا جهان از وجهه استکباری و جنایتکارانه وهابی های سعودی مطلع شود.

دبیر کل مجلس علمای هند خطاب به علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، سران تشکل های دینی و اجتماعی و احزاب سیاسی گفت: نامه ای مبنی بر درخواست بازسازی حرم های ائمه بقیع(ع) به نارندرا مودی نخست وزیر هندوستان ارسال کنید.

وی به بعضی از روش های تظاهرات آنلاین و محتویات فضای مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: به همراه ویدیوی سخنرانی ها، عکس نوشته ها و کلیپ هایی در خصوص جنایت های عربستان سعودی تهیه و منتشر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با تاکید به این که عکس پروفایل های اکانت های خصوصی و گروه های واتساپ، فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر را مرگ بر عربستان سعودی قرار دهید، تصریح کرد: علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، سران تشکل های دینی و اجتماعی و احزاب سیاسی، به سفارت عربستان سعودی در دهلی نو و مراکز ملی هندوستان نامه ای مبنی بر درخواست بازسازی حرم های ائمه بقیع از طریق ایمل یا پست ارسال کنید./988/

ارسال نظرات