۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۸۰۸۵۵
نماینده مجلس:

مردم بی دفاع غزه نیازمند حمایت دوچندان امت اسلامی هستند

مردم بی دفاع غزه نیازمند حمایت دوچندان امت اسلامی هستند
حجت الاسلام نقدعلی بر لزوم حمایت امت اسلامی از مردم غزه تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از هراس موشک‌های مجاهدان فلسطینی به عملیات‌های مذبوحانه در نوار غزه می‌پردازد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی دبیر اول فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: در مجمع روایی شیعه و اهل سنت این حدیث نبوی آمده که دیرزمانی از امت من، در بیت المقدس با دشمنان اسلام به جنگ و مبارزه می پردازند تا ساعت (ظهور) برپا شود.

حجت الاسلام نقدعلی بیان کرد: ملت فلسطین، امت پیامبر اکرم(ص) هستند و در این حدیث نبوی جنگ و مبارزه آنها در برابر رژیم صهیونیستی تأکید و امضاء شده است.

وی با بیان اینکه در دستورات شرع مقدس اسلام و قرآن کریم بر جنگ با کفار و دوری از رفاقت با معاندین و دشمنان تأکید شده است، افزود: باید امت اسلامی به اقتضای عمل به وظیفه دینی، در مقابل مظلومیت مردم بی دفاع غزه سکوت نداشته باشند.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه قرآن کریم، مسلمانانی که در برابر دشمنان به مبارزه و قتال نمی پردازند، توبیخ کرده، گفت: حاکم مرتجع برخی کشورهای عربی، نه قتال و جنگ، حتی تلاش دیپلماسی و موضع گیری در برابر جنایت های آنها ندارند و به قرارداد صلح نگین سازش با رژیم صهیونیستی روی آوردند.

نوار غزه

دبیر اول فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس اظهار کرد: مایه تأسف امت اسلام است که کشورهایی که دم از خادم حرمین بودن می زنند، اما سران آن مناسبات و ارتباطات خود را با اسرائیل عادی سازی کردند و ولایت کفار را پذیرفتند.

وی بر لزوم اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در برابر جنایت های اسرائیل تأکید و ابراز کرد: امروز توده های مسلمانان و مردم آزادی خواه در اقصی نقاط جهان، در کنار کاخ سفید و کشورهای اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به راهپیمایی و تجمع پرداختند و تمام جهانیان از جنایت های اسرائیل اظهار انزجار می کنند.

دبیر اول فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس با بیان اینکه مکتب مقاومت سردار سلیمانی در جای جای نهضت مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین اثر خود را گذشته است، افزود: امروز راکت ها و موشک های مقاومت به طور دقیق مناطق اسرائیل را مورد هدف قرار می دهند، از این رو رژیم صهیونیستی از روی ترس و هراس سعی دارد با انجام عملیات های مذبوحانه خود، به ظلم، ستم و کودک کشی در نوار غزه بپردازد.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به اینکه قوم بنی اسرائیل گذشته یهودیان امروز هستند، افزود: یهودیان خاطره کودک کشی فرعون را به خوبی به یاد دارند، همان گونه که کودک کشی فرعون راه به جایی نبرد و از دل آن موسی بن عمران به وجود آمد و طومار حکومت فرعون را سرنگون کرد، این جنایت ها و کودک کشی اسرائیل راه به جایی نخواهد برد، بلکه عزم مقاومت، ایستادگی و شهادت طلبی مجاهدان فلسطینی را تقویت خواهد کرد و قطعا اسرائیل نابود شدنی است./998/

ارسال نظرات