۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۸۰۹۲۳
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای؛

پیروزی جبهه مقاومت برگی زرین و درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد است

پیروزی جبهه مقاومت برگی زرین و درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد است
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی برگی زرین در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و مجاهدان فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی پیام تبریک صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحبم

پیروزی جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی بر رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، برگی زرین و مقطعی درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت و همبستگی می‌باشد که با توکل بر خداوند متعال و اتکاء به جوانان و ملت مقاوم فلسطین و پشتیبانی ملت‌های مسلمان و‌ آزاده به دست آمد.

قدرت‌نمایی ستودنیِ گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نشانگر این واقعیت است که فلسطین و حامیان فلسطین بیش از گذشته در مقابل این گروه تروریستی، ایستادگی و عزم خود را برای پیروزی نهایی، جزم کرده است و این همان حقیقت مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین و مستکبران است که عظمت اسلام و عزت مسلمانان را در برابر جهانیان نمایان کرده است.

رژیم جنایتکار صهیونیست و حامیان او در هجوم بی‌رحمانه اخیر خود، هرگز تصور نمی‌کردند که با سدّ مقاوم مجاهدان فلسطین و قوّت و قدرت آنان روبرو گردند، قدرتی که تمام سرزمین‌های اشغالی را در تیررس خود قرار داد و ظهور مقتدرانه جبهه متحد مقاومت و نوید پیروزی بر رژیم سفاک صهیونیستی را به جهان اعلام کرد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم! پیروزی بزرگ مردم و مجاهدان فلسطینی در جنگ دوازده روزه بر رژیم سفاک صهیونیست را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، رهبران و گروه‌های مبارز و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی تبریک گفته و بر مجاهدان فلسطین و شهدای مقاومت، سلام و درود می‌فرستد و از خداوند متعال پیروزی نهایی ملت مسلمان فلسطین و امت اسلامی بر اشغالگران قدس شریف و غاصبان سرزمین‌های فلسطین را مسألت می‌نماید.

ولینصرن الله من ینصره

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات