۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۸۰۹۳۸
امام جمعه ملبورن استرالیا:

حمایت های مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین ستودنی است

حمایت های مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین ستودنی است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در سخنانی پیروزی جبهه مقاومت در برابر اسرائیل را تبریک گفت و اظهار داشت: حمایت های مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین ستودنی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه مجتمع العصر ملبورن استرالیا، در سخنانی پیروزی جبهه مقاومت در برابر اسرائیل را تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر فرمایشات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای محقق شد که مقاومت بهترین گزینه برای نابودی اسرائیل است.

وی با بیان این که حمله اسرائیل به فلسطین، کشتار کودکان، زنان و بی گناهان آزمونی برای کشورهای مدعی حقوق بشر بود و بخاطر تنها گذاشتن مردم فلسطین در سخت ترین دوران، نقاب نفاق از صورت آنها برداشته شد، گفت: وحشیگیری های اسرائیل در روزهای گذشته نشان داد که اسرائیل بزرگترین تروریست بین المللی است و جامعه جهانی باید جلوی فعالیت های تروریستی و عملیات جنایتکارانه او را بگیرد.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که زمان ذلت و نابودی اسرائیل فرا رسیده است، رژیمی که روزی مدعی بالاترین قدرت منطقه بود به پایین ترین سطح قدرت منطقه تبدیل شده است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عبارتی دیگر نظام ولایت فقیه مصداق پنجمین آیه کریمه سوره قصص است: وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ؛ و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم. چون دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران همواره تلاش کرد تا این نظام را تضعیف کند یا از بین ببرد اما طبق آیه کریمه این نظام هر روز قویتر و مستحکم تر شد.

وی نقش جمهوری اسلامی ایران بویژه مقام معظم رهبری در حمایت گروه های مقاومت و مردم فلسطین را ستودنی دانست و تصریح کرد: دشمن از اتحاد اسلامی وحشت زده است چون رمز پیروزی جهان اسلام و نابودی قدرت های استکباری، اتحاد جهان اسلام است.

امام جمعه ملبورن استرالیا خواستار محاکمه رژیم جنایتکار اسرائیل در دادگاه بین المللی بخاطر کشتار مردم فلسطین شد و خطاب به سران اسلامی، گفت: دفاع از خون ناحق ریخته شده، حمایت از مظلومان و محاکمه جنایتکاران وظیفه دینی و اسلامی هر مسلمان است.

وی در آخر یاد و خاطره سالروز تخریب قبور ائمه جنت البقیع را گرامی داشت و افزود: وهابیت نسخه دوم یهودیت است و همواره با لباس اسلام به دین مبین اسلام ضربه زده است./988/

ارسال نظرات