۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۹۹۳
مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان:

جنگ غزه پیروزی خون بر شمشیر است

جنگ غزه پیروزی خون بر شمشیر است
خوزستان - حجت الاسلام خاکباز گفت: جنگ غزه پیروزی خون بر شمشیر است، مقاومت امت فلسطین نشان داد که خداوند متعال نیز این حرکت را قبول دارند.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به پیروزی ملت فلسطین در جنگ 11 روزه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: خداوند ملت های آزاده خواه و مسلمانی را که به دفاع از ملیت، شرف و ناموس می پردازند را به یاری وعده داده است مصداق بارز این حمایت در حادثه عاشورا نمایان شده به طور حتم وعده خداوند به بشر در این جنگ نیز محقق خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان جنگ غزه را پیروزی خون بر شمشیر  دانست و عنوان داشت: آنچه که در غزه و سایر ملت های مسلمان اتفاق افتاد پیروزی اسلام بر استکبار بود، مقاومت امت فلسطین طی این دهه نشان داد که خداوند متعال و امت مسلمان این حرکت را قبول دارند.

حجت الاسلام والمسلمین خاکباز مقاومت در برابر ظلم را نخستین اقدام مؤثر فلسطینیان خواند و تصریح کرد: انسان باید همواره در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ امام حسین (ع) با وجود تنهایی در حادثه کربلا در برابر ظالمان ایستاد.

وی با بیان اینکه پیروزی قطعی نصیب مقاومت و انسان های آزاده خواه است، اظهار داشت: در واقعه غزه مسلمانان از درسی که عاشورا به آن ها یاد داده بود پیروی کرده و پس از چند دهه مقاومت سرانجام به پیروزی رسیدند؛ به طور حتم پیروزی نصیب انسان های آزادی خواهی است که در برابر ظلم می ایستند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان افزود: خوشبختانه این حرکت مردم فلسطین به استکبار و صهیونیست جنایتکار نشان داد که سیلی اسلام، سیلی با قدرتی است  و می تواند سرنوشت جهان اسلام را معین کرده و شیرازه کفر را تا ابد در هم بریزد.

حجت الاسلام والمسلمین خاکباز با تأکید بر لزوم حمایت از جریان مقاومت از سوی مسلمانان ابراز داشت: وظیفه ما به عنوان مسلمان دفاع از این مقاومت است؛ حکومت و جمهوریت اسلامی ایران به زعامت و سرپرستی داعیانه رهبر معظم انقلاب این حمایت را ادامه خواهد داد.  

وی ادامه داد: این شکست برای رژیم صهیونیستی کفایت نمی کند و این جریان باید تا آخرین ثانیه ای که سرزمین بیت المقدس از رژیم صهیونیستی پاک شود؛ ادامه یابد ما نیز به عنوان امت واحده مسلمان باید از این حرکت دفاع کنیم تا با دعای خیر امام زمان (عج) ریشه نحس این رژیم پلید از منطقه و خاورمیانه کنده شود.  

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان در پایان شعار‌های رژیم صهیونیستی در خصوص گنبدآهنین را رویایی کاذب خواند و گفت: این اتفاق درسی برای امت اسلامی بود که با دست خالی می‌شود ریشه ظلم را برکند؛ در حقیقت زمانی که خداوند بخواهد به قومی عزت دهد آن امت با دست خالی دشمن تا دندان مسلح را به زانو در می‌آورد. /۹۴۵۴/ 
ارسال نظرات