۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۰۰۱
رییس مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

ضرورت هم افزایی و همکاری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با خبرگزاری رسا

ضرورت هم افزایی و همکاری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با خبرگزاری رسا
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: زمینه ها مشترکی برای هم افزایی میان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و رسانه حوزوی خبرگزاری رسا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشست هم اندیشی که در سالن جلسات شهید حجت الاسلام دهقان خبرگزاری رسا برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیتهای این رسانه حوزوی گفت: خبرگزاری رسا از جمله رسانه ها و نهادهایی بوده که انصافا نسبت به دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان اینکه در خبرگزاری رسا روحیه جهادی موج می زند، گفت: در برخی نهادها عده، بودجه و امکانات بسیاری وجود دارد؛ اما چون در آن سازمان روحیه جهادی وجود ندارد؛ خروجی مناسبی ارائه نمی دهند؛ اما کادر خبرگزاری رسا به جهت داشتن روحیه جهادی با وجود امکانات کم توانسته آثار قابل قبولی را تولید و منتشر کند.

 وی با بیان خلاء رسانه های حوزوی میان نهادها و مجموعه های حوزوی محسوس بوده، افزود: خبرگزاری رسا توانسته با همین امکانات محدود بخشی از این خلاءها و نیازهای رسانه ای نهادی حوزوی را برطرف سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان کرد: زمینه ها مشترکی برای هم افزایی میان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و رسانه حوزوی خبرگزاری رسا وجود دارد.

وی بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و افزود: مجمع نمایندگان طلاب شش ماه است که با بهره گیری تمام ظرفیت خود در زمینه انتخابات فعالیت می کند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ابزار کرد: تمام تشکل های انقلابی و حوزوی در زمینه انتخابات وارد کار شدند با روحیه جهادی و آتش به اختیار در صحنه انتخابات فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان کرد: امروز هر خانه و مدرسه تبدیل به یک ستاد انتخاباتی شده و این همراهی تشکل های انقلابی و حوزویان در انتخابات همان روحیه اوایل انقلاب را یادآوری می کند.

رییس مجمع نمایندگان و فضلای قم در پایان گفت: رویش های انقلابی بیش از اوایل انقلاب شده که خودشان تشخیص دادند که در صحنه انتخابات فعالیت های خود جوش و جهادی انجام دهند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه کوچک حوزه
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مجمع نمایندگان بازتاب مطالبات طلاب از شورای عالی است. متشکریم
0
0