۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۰۵۲
رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان:

آمریکا در حال جمع آوری تروریست های سراسر جهان در افغانستان است

آمریکا در حال جمع آوری تروریست های سراسر جهان در افغانستان است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی در مراسم شهر لاهور گفت: ایالات متحده در حال جمع آوری تروریست های سراسر جهان در افغانستان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رییس جنبش بیداری المصطفی پاکستان در مراسم شهر لاهور پاکستان، جهان اسلام را نسبت به سیاست های توطئه گرانه آمریکا در افغانستان هشدار داد.

وی با بیان این که آمریکا پس از تخلیه افغانستان می خواهد دوباره این کشور را به خاک و خون، هرج و مرج، نا امنی و بحران بکشاند، گفت: حمله به غزه و فلسطین جزئی از همین توطئه بوده است، آمریکا می خواست از این طریق افکار جهانی بویژه افکار عمومی جهان اسلام را از سمت افغانستان منحرف کند.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که درحال حاضر برای تکمیل این پروژه شیطانی، دستگاه های دیپلماسی فعال شده اند، ابراز داشت: دیدار روز های گذشته عمران خان نخست وزیر پاکستان با بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در راستای تکمیل همین اهداف بوده است.

وی با اشاره به این که آمریکا قصد دارد سیاست های استکباری مشابهه انگلستان و اروپا را که در فلسطین پیاده شد، صهیونیست ها از سراسر جهان در قدس شریف جمع آوری شدند، اسرائیل تشکیل شد و مورد حمایت آنان قرار گرفت، در افغانستان نیز پیاده کند، اظهار داشت: آمریکا با ترک خاک افغانستان تلاش می کند تروریست های سراسر جهان بویژه از کشورهای اروپایی و فرانسه را به خاک افغانستان منتقل کند.

رییس مجمع المدارس تعلیم الکتاب والحکمه با تاکید به این که آمریکا از خیلی وقت پیش در تلاش تشکیل منطقه ای آزاد برای خودش بوده تا دولت و قانونی در آن مکان حاکم نباشد و هرج و مرج آن منطقه را فراگرفته باشد، ابراز داشت: این طرح باوجود سرمایه گزاری کلان و هزینه های سنگین در عراق و سوریه با شکست مواجه شد و لذا هدف بعدی آنان افغانستان است.

وی با بیان این که قربانی بعدی این طرح شیطانی آمریکا و قدرت های استکباری  افغان ها هستند، گفت: آمریکا می خواهد افغستان را به گوانتاناموی دیگری تبدیل کند، کشورهای غربی تروریست هایی را که دیروز برای تکمیل اهداف خود بوجود آورده بودند و امروز بلای جان شان شده اند به افغستان منتقل کنند و سرزمین اسلامی دیگری را ناامن کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با استناد به سخنان دولتمردان آمریکا که پاکستان بزودی به کشوری مهم تبدیل می شود به دیدار موفقیت آمیز عمران خان با بن سلمان اشاره کرد و گفت: انتقال تروریست از سراسر جهان از جمله عربستان سعودی بدون هماهنگی پاکستان امکان پذیر نیست./988/

ارسال نظرات