۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۷۹۱
رییس جمعیت علمای پاکستان:

موضع سازمان همکاری های اسلامی در حق فلسطینیان ناجوانمردانه است

موضع سازمان همکاری های اسلامی در حق فلسطینیان ناجوانمردانه است
مولانا مشهدی از روحانیون اهل سنت در سخنانی موضع سازمان همکاری های اسلامی در حق فلسطینیان را ناجوانمردانه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مولانا محمد محفوظ مشهدی رییس جمعیت علمای (اهل سنت) پاکستان، نسبت به سکوت نهادهای بین المللی کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین واکنش نشان داد و گفت: موضع سازمان همکاری های اسلامی در حق فلسطینیان، ناجوانمردانه است.

وی با بیان این که مجمع 57 کشورهای اسلامی موضع جهان اسلام را در حق فلسطینیان به درستی و به خوبی منعکس نکرده است، اظهار داشت: آنان فقط به صدور بیانیه و سخنرانی اکتفا کردند و در بیانیه نیز فقط به محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی پسنده کردند و اشاره ای به عملیات میدانی علیه اسرائیل نشده است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که در این بیانیه به همراه اسرائیل باید کشورهای همسو از جمله آمریکا نیز مورد محکومیت قرار می گرفتند، افزود: ترکیه، بحرین، امارات متحده عربی، سودان، مراکش و دیگر کشورهای اسلامی که با این رژیم غاصب روابط دوستانه برقرار کرده اند، باید اعلام قطع روابط دیپلماتیک، آمادگی برای ارسال ارتش، نیروهای مسلح و اسلحه برای گروه های مقاومت، می کردند.

رییس جمعیت علمای پاکستان موضع سازمان همکاری های اسلامی در حق فلسطینیان را ناجوانمردانه، بی ثمر و غیر موثر دانست و اظهار داشت: دولتمردان عرب برای حفظ پادشاهی خود برده آمریکایی ها شده اند، آنان عشق و غرور ملی و اسلامی را بخاطر منافع شان، زیر پا گذاشته اند، بنده از دولت پاکستان می خواهیم که برای نجات نخستین قبله اسلام و مسلمانان به فلسطین نیرو اعزام کند.

وی در آخر گفت: آمریکا در شورای امنیت در مسئله فلسطین با شکست روبرو شد اما سخنان آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد مایوس کننده بود، ایشان بجای جلوگیری از جنگ، محکومیت اسرائیل و حمایت از مظلومان فلسطینی به گروه های مقاومت فلسطین پیشنیهاد آتش بس می کند و این تاسف برانگیز است./988/

ارسال نظرات