۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۸۰۵۳۴

برگزاری راهپیمایی علیه آمریکا و اسرائیل غاصب در پاکستان + تصویر

برگزاری راهپیمایی علیه آمریکا و اسرائیل غاصب در پاکستان + تصویر
جوانان پاکستانی با تجدید عهد و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر فقید شهید سید عارف حسین حسینی راهپیمایی مرگ بر آمریکا و اسرائیل را در حیدر آباد پاکستان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، راهپیمایی مرگ بر آمریکا و اسرائیل با اهتمام سازمان دانشجویان اصغریه شاخه حیدر آباد پاکستان و با شرکت تعداد زیادی از اعضای سازمان، روحانیون، شخصیت ها، زنان، کودکان و عموم مردم منطقه حیدرآباد، امروز در پاکستان برگزار شد.

راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ به استکبار و مرگ بر جنایتکار را فریاد زدند.

سخنرانان به اشاره به این که 16 مه 1948 میلادی روز سیاهی است که قدرت های استکباری خنجری بنام رژیم غاصب اسرائیل را در قلب جهان اسلام و قبله نخستین مسلمانان فرو کردند، اظهار داشتند: اسرائیل وجود نامشروع و جنایتکاری است که آمریکا و انگلستان برای تامین اهداف خود در منطقه، متولد کردند.

آنان با بیان این که اسرائیل قاتل هزاران مردم بی گناه فلسطین، یمن، بحرین، لبنان، افغانستان، سوریه و عراق است، ابراز داشتند: رهبران صالح مسلمان از جمله رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره)، رهبر فقید پاکستان شهید سید عارف حسین حسینی و دیگر بزرگان شیعه و اهل سنت نه دیروز این وجود منحوس را پذیرفته بودند و نه امروز کسی آنها را خواهد پذیرفت.

سخنرانان با تاکید به این که اسرائیل روزی خود را قدرتمند ترین فرد منطقه می دانست اما گروه های مقاومت پوشالی بودن قدرت آنها را به همه نشان دادند، افزودند: چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای فرمودند اسرائیل بزودی از نقشه جهان محو خواهد شد و مسلمانان در قدس شریف نماز جماعت خواهند خواند.

آنان گفتند: امروز 16 مه روزی است که به فرمان رهبر فقید پاکستان شهید سید عارف حسین حسینی در پاکستان علیه آمریکا و اسرائیل راهپیمایی برگزار شد و ما هرسال با برگزاری این راهپیمایی یاد و خاطره ایشان را تازه می کنیم و با ایشان تجدید عهد می نماییم./988/

ارسال نظرات