۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۲۱۶

مراسم اعتکاف در کویته پاکستان برگزار شد

مراسم اعتکاف در کویته پاکستان برگزار شد
مراسم اعتکاف با شرکت حدود صد نفر از جوانان و بزرگسالان و با مراعات پروتکل های بهداشتی در کویته پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم اعتکاف از سوی کمیته اعتکاف کویته و با شرکت حدود صد نفر از جوانان و بزرگسالان، در مسجد جامع و امامبارگاه قندهاری خیابان علمدار شهر کویته پاکستان برگزار شد.

مبشر حسین عضو فعال کمیته اعتکاف در سخنانی با بیان این که این کمیته از پانزده سال گذشته برگزاری مراسم اعتکاف در ماه رجب و ماه مبارک رمضان را به عهده دارد و تا الان هزاران نفر در این مراسم شرکت داشته اند، ابراز داشت: برای ایجاد جامعه ای سالم توجه به تربیت و اصلاح جوانان لازم و ضروری است و دین مبین اسلام نیز به این موضوع توجه خاصی دارد.

وی افزود: در ایام برگزاری مراسم اعتکاف دروس عقائد، احکام و روش های زندگی اسلامی توسط علما و روحانیون خبره برای شرکت کنندگان برگزار شد.

این فعال فرهنگی پاکستانی با اشاره به این که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، سلامتی مردم جزو اولویت های این کمیته بوده است، گفت: محدودیت های برای شرکت کنندگان اعتکاف در نظر داشته ایم که موجب ناراحتی تعداد زیادی از داوطلبان و علاقه مندان شرکت در مراسم اعتکاف شد، امیدواریم سال آینده بتوانیم بدون محدودیت و اعتکافی پر رنگ تر برگزار کنیم.

وی گفت: بیشتر راه یافتگان مراسم اعتکاف جوانان بودند که با انجام عبادت و تلاوت قرآن کریم محفل را نورانی کرده بودند./988/

ارسال نظرات