۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۱۲۴
عضو فعال مجمع علمای شیعه پاکستان:

خون بیگناهان مدرسه سیدالشهدا کاخ ستمگران را به لرزه درمی آورد

خون بیگناهان مدرسه سیدالشهدا کاخ ستمگران را به لرزه درمی آورد
حجت الاسلام حیدری با بیان این که خون بیگناهان مدرسه سیدالشهدا، کاخ ستمگران را به لرزه درمی آورد، گفت: اسرائیل کودک کش و دیگر تروریست های کودک کش دو روی یک سکه اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کرم علی حیدری المشهدی عضو فعال مجمع علمای شیعه پاکستان، با صدور پیامی حادثه تروریستی مدرسه دخترانه سید الشهدای کابل افغانستان که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان این کشور شد، را به شدت محکوم کرد و با خانواده های شان تسلیت گفت.

وی با بیان این که مسلمانان جهان با لبیک با فرمان بت شکن زمان، مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای حفظه الله، مراسم روز جهانی قدس را ولو مجازی، پرشور تر از سالها گذشته برگزار کردند، گفت: روز جهانی قدس محور اتحاد اسلامی شیعه و سنی است، روزی که مسلمانان علیه دشمنان بشریت، اسلام، مسلمانان و نابودی غده سرطانی فریاد می کشند.

این روحانی پاکستانی تاکید کرد: زمانی که جهان به دنبال راه های از بین بردن ویروس منحوس کرونا بود و مسلمانان جهان نیز همانند دیگر مردم دنیا با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می کردند، در روز جهانی قدس از یک ویروس مهلک تر از کرونا بنام صهیونیزیم غافل نشدند و فریاد نابودی و نجات از آن را سردادند.

وی با اشاره به این که ویروس رژیم غاصب صهیونیستی خطر جدی برای بشریت و دین مبین اسلام است، اظهار داشت: وقتی آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی برای حفظ محیط زیست و حیوانات بودجه های سطح بالا اختصاص می دهند، سوال بنده از سازمان ملل و دیگر قدرت های بزرگ جهان این است که چرا بخاطر نسل کشی در فلسطین، سوریه، یمن و افغانستان سخنی بمیان نمی آورید، آیا کشته شدگان این کشورها را انسان نمی شمارید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کشتار مردم بی گناه فلسطین به دست اسرائیل غاصب و انفجار در مدرسه دخترانه سید الشهدای کابل افغانستان به دست شقی ترین گروه روی زمین را دو روی یک سکه دانست و ابراز داشت: جهان بویژه مسلمانان تفاوتی بین اسرائیل کودک کش و داعش کودک کش یا دیگر گروه تروریستی کودک کش، نمی بینند.

این مبلغ پاکستانی با بیان این که سکوت در برابر این جنایت ها نشانگر حمایت و رضایت بر این اقدام جنایتکارانه است، افزود: همواره پیروزی از آن مظلوم  ونابودی از آن ظالم است، خون شهدای مدرسه سید الشهدای کابل افغانستان، کاخ های ظالمان و ستمگران را به لرزه خواهد آورد./988/

ارسال نظرات