۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۸۰۰۳۱
سیاستمدار پاکستانی خطاب به اتحادیه اروپا:

از تصویب قطعنامه ضد اسلام پرهیز کنید

از تصویب قطعنامه ضد اسلام پرهیز کنید
قادری سیاستمدار پاکستانی اتحادیه اروپا را به عدم تصویب قطعنامه ضد اسلام و پرهیز از زورگویی با ملت های مسلمان توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس جنبش اهل سنت پاکستان، در اجلاس بررسی و راهکارهای تآمین نیاز های نیازمندان این کشور که در شهر کراچی پاکستان برگزار شد، گفت: اتحادیه اروپا را از تصویب قطعنامه ضد اسلام و زورگویی به ملت ها مسلمان اجتناب کند.

وی با بیان این که اگر سیاست به عنوان عبادت انجام شود مشکلات کمتر می شود و اداره کشور آسان تر می شود، افزود: کشوری که بر اساس عدل و انصاف اداره شود اختلاف طبقاتی کمتر دارد و همین خواسته واقعی دین مبین اسلام است.

این رهبر سیاسی پاکستانی با اشاره به این که قطعنامه جدید اتحادیه اروپا علیه کشور پاکستان نیست بلکه برخلاف ایدئولوژی اسلامی و خاستگاه دین مبین اسلام است، ابراز داشت: اتحادیه اروپا از تصویب قطعنامه ضد اسلام، زورگویی و مداخله در امور داخلی پاکستان پرهیز کند.

وی با تاکید به این که قانون ممنوعیت توهین به پیامبر(ص) و توهین به دین اسلام بر گرفته از قرآن و سنت رسول اسلام(ص) است و پیروان تمام مذاهب اسلامی بر این اتفاق دارند، اظهار داشت: در بند قانون 295-C که بیانگر احترام پیامبر(ص) و دین اسلام است، ترمیمی صورت نخواهد گرفت، اتحادیه اروپا از مداخله در قانون اساسی این کشور پرهیز کند.

قادری با بیان این که از نگاه مسلمانان جهان ابرقدرت فقط وجود خداوند متعال است و در برابر او همه خوار و ذلیل اند، افزود: سران کشور برای استحکام و ثبات اقتصادی بر توانایی های داخلی تکیه کنند و به جای اروپا و دیگر قدرت های استکباری به خداوند متعال متوسل شوند.

قابل ذکر است که در این مراسم دیگر شخصیت های اهل سنت از جمله فهیم الدین شیخ، محمد آفتاب قادری، محمد طیب قادری، محمد شهزاد قادری نیز حضور داشته اند.

یاد آوری می شود که چندین پیش اتحادیه اروپا با تصویب قطعنامه ای از پاکستان خواسته است که قانون محاکمه توهین کنندگان به پیامبر اسلام(ص) و دین مبین اسلام را از قانون اساسی این کشور بردارد که با اعتراض شدید ملت و دولتمران این کشور روبرو شده است./988/

ارسال نظرات