۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۹۳۰
معاون دبیر کل جمعیت علمای اسلام پنجاب پاکستان:

اسرائیل رژیمی تروریستی است

اسرائیل رژیمی تروریستی است
قاسمی یکی از روحانیان اهل سنت پاکستان، اسرائیل را رژیمی تروریستی دانست و گفت: عملیات تروریستی این رژیم سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد ایازالحق قاسمی معاون دبیر کل جمعیت علمای اسلام (ف) پنجاب پاکستان، امروز در جلسه اعضای این جمعیت که در شهرک علی ایالت ملتان پاکستان برگزار شد، حمله نیروهای تروریستی اسرائیل به مردم روزه دار فلسطین در قدس شریف را به شدت محکوم کرد و گفت: اسرائیل رژیمی اشغالگر و تروریستی است.

وی با بیان این که اشغالگری اسرائیل بر قدس شرف و سرزمین فلسطین برای جهان اسلام به هیج وجه پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: اعضای و حامیان جمعیت علمای اسلام پاکستان همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

این روحانی پاکستانی اعضای سازمان همکاری های اسلامی و سران کشورهای اسلامی را به وظائف شان در حق ملت های مسلمان جهان یادآوری کرد و گفت: در سطح جهانی علیه جنایت های اسرائیل فریاد بزنید، اسرائیل یک رژیم تروریستی است، اقدامات تروریستی این رژیم سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است، کشورهایی که این رژیم خطرناک را پذیرفته اند آنان نیز بیدار شوند و از این اشغالگر ابراز برائت کنند.

یاد آوری می شود در این مراسم روحانیون و بزرگان اهل سنت از  جمله مولانا سلطان محمود ضیایی، مولانا عبدالله خادم، قاری محمد اسلم، مولانا حبیب الرحمن اکبر، زاهد مقصود احمدقریشی، قاری عبدالرحمن راشد، قاری ابوبکر عثمان مدنی، فدا الرحمن، قاری فیاض الرحمن، قاری سیف الله، ریاض ربانی، قاری نعمان، سیف الله، آمین ساجد، قاری محمد عمران، عبدالمنان، عبدالحنان و تعداد زیادی از دیگر روحانیون و شخصیت ها معزز ایالت ملتان پاکستان حضور داشتند./988/

ارسال نظرات