۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۷۹۹۳۴
رییس جنبش اهل سنت پاکستان:

سازمان ملل از کشتار فلسطینیان جلوگیری کند

سازمان ملل از کشتار فلسطینیان جلوگیری کند
قادری یکی از رهبران سیاسی پاکستان در سخنانی خواستار جلوگیری سازمان ملل از کشتار فلسطینیان به دست اسرائیل غاصب شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس جنبش اهل سنت پاکستان، در سخنانی از سکوت سازمان ملل در مقابل کشتار فلسطینیان به شدت انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل جلوی نسل کشی در فلسطین را بگیرد.

وی با بیان این که اتحادیه اروپا و جامعه جهانی بر سرکوب و نسل کشی مسلمانان فلسطین سکوت اختیار کرده اند، گفت: سیاست های دوگانه غرب در مقوله آزادی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

این سیاستمدار پاکستانی با اشاره به این که اتحاد جهان اسلام و کشورهای اسلامی می تواند جلوی پیشرفت ظالمان و ستمگرانی همچون اسرائیل غاصب را بگیرد، ابراز داشت: اختلاف عامل شکست در برابر قدرت های زورگو است، با اختلاف اجرای عدالت در حق محرومان ناممکن است.

وی با تاکید به این که صندوق بین المللی پول یک نهاد استثماری است که می خواهد ظلم و بی عدالتی را در حق کشورهای اسلامی اعمال کند، تصریح کرد: سران دولت پاکستان برای نجات از لعنت سود بانکی چاره اندیشی کنند و برنامه مناسبی تدوین نمایند.

این رهبر سیاسی پاکستان گفت: اگر سران پاکستان بجای تکیه به آمریکا و فرانسه به توانایی های داخلی تکیه کنند در کمترین مدت به ثبات اقتصادی خواهند رسید.

سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان یکی دیگر سیاستمدار پاکستانی در سخنان خود کشته و زخمی شدن ده ها فلسطینی به دست رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: سکوت وجدان جهانی به اشغالگری اسرائیل، عامل کشتار فلسطینیان است.

وی با اشاره به این که نیروهای غاصب اسرائیل از چند هفته پیش عملیات سرکوب را علیه مردم فلسطین آغاز کرده بودند و حتی ورودی مسجد الاقصی را نیز مسددو کرده بودند، اظهار داشت: قدس شریف، نخستین قبله مسلمانان و مقدس ترین مکان جهان اسلام است، جلوگیری از ورود مسلمانان در این مکان مقدس توهین به جهان اسلام است.

امیر جماعت اسلامی پاکستان با انتقاد از این که اسرائیل تلاش دارد آثار تاریخی، اسلامی و فرهنگی مسلمانان را از بیت المقدس محو کند، گفت: سازمان های جهانی و بین المللی در جلوگیری سرکوب مردم فلسطین نقش برجسته ای ایفا کنند./988/

ارسال نظرات