۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۸۰۲۱۴
رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان:

شورای امنیت و سازمان ملل از نسل کشی در فلسطین جلوگیری کنند

شورای امنیت و سازمان ملل از نسل کشی در فلسطین جلوگیری کنند
صاحبزاده ابوالخیر یکی از رهبران برجسته اهل سنت پاکستان نسبت به حمله بی رحمانه رژیم اسرائیل در فلسطین واکنش نشان داد و گفت: سازمان ملل از نسل کشی در فلسطین جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دکتر صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر رییس جمعیت علمای (اهل سنت) پاکستان، در سخنانی حمله بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین را به شدت محکوم کرد و از شورای امنیت و سازمان ملل خواست که جلوی نسل کشی فلسطینیان را بگیرد.

وی با بیان این که راه اندازی موج سرکوب و کشتار مردم بی دفاع فلسطین از طرف نیروهای تا دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی و جشن و پایکوبی در سالروز آتش زدن مسجد الاقصی بیانگر منش تروریستی این رژیم است، گفت: سرنوشت فلسطین به دست فلسطینیان رقم زده شود و با برگزاری هرچه زودتر رفراندم در این کشور مشکلات این سرزمین حل و فصل شود.

این رهبر سیاسی سنی پاکستان با اشاره به این که اتحادیه عرب به جای سکوت و خاموشی در برابر جنایت های اسرائیل در حق مردم فلسطین واکنش نشان دهد، ابراز داشت: سران مسلمان برای دفاع از حقوق ملی و انسانی مردم فلسطین یک استراتژی مناسب و جامع تدوین کنند.

وی با تاکید به این که در حال حاضر برگزاری یک جلسه اضطراری سازمان همکاری های اسلامی برای حل مشکلات مردم فلسطین و کشمیر ضروری است، افزود: پاکستان در تدارک این جلسه نقش فعال و مثبتی ایفا کند و برای نجات مسلمانان مظلوم فلسطین و کشمیر قطعنامه ای تصویب و اجراء کند.

صاحبزاده ابوالخیر استقامت و جهاد را راه مقابله با رژیم غاصب اسرائیل و گروه های تندرو هندو دانست و تصریح کرد: روزی تلاش مسلمانان مظلوم به ثمر خواهد نشست و پرچم اسلام سربلند و پرچم کفر و نفاق سرنگون خواهد شد./988/

ارسال نظرات