۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۰۶۱
مدیر مدرسه علمیه کنگاور:

اولویت دشمن تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران است

اولویت دشمن تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران است
کرمانشاه - حجت الاسلام ملکی گفت: اولویت دشمن در بحث انتخابات ریاست جمهوری تشویق افکار عمومی به تحریم این همه‌پرسی است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک سوم خردادماه؛ سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر شاید در ظاهر یک عملیات نظامی باشد، ولی این موضوع زمینه ساز بسیاری از تغییرات در سطح سیاسی و نظامی در منطقه و جهان گردید و به گونه‌ای معادلات جنگ هشت ساله را برهم زد.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور گفت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام از دست صدام و صدامیان و ماشین جنگی استکبار جهانی به نوعی نشان داد که این عقیده و ایمان است که همیشه بر سلاح و تجهیزات پیروز خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده است، انتخاباتی که بسیاری از شرایط آن را از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار کرده است.

حجت الاسلام ملکی تاکید کرد: اهمیت این انتخابات به حدی بالاست که دریچه بسیاری از دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی روی این موضوع زوم شده است و این امر نشان می‌دهد که خروجی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران بر روی همه معادلات داخلی و خارجی تاثیرگذار است.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور با اشاره به ایجاد یک جو روانی ـ رسانه‌ای توسط بیگانگان، گفت: به جرات می‌توان گفت که فضای مجازی عملا این روزها تمام توان خود را روی این همه‌پرسی متمرکز کرده است یعنی رسانه‌های معاند به دنبال کاهش مشارکت مردم در این انتخابات، شائبه سازی و در نهایت ایجاد فتنه و آشوب هستند.

وی عنوان داشت: اگر نتوانیم که فضای مجازی  را در این روزها مدیریت کنیم، بی شک دشمن هرآنچه که دوست دارد به عنوان اخبار انتخاباتی به خُرد افکار عمومی در داخل کشور می‌دهد که نتیجه آن می‌تواند برای کشور پرهزینه باشد.

حجت الاسلام ملکی افزود: اولویت دشمن در بحث انتخابات ریاست جمهوری تشویق افکار عمومی به تحریم این همه‌پرسی است و می‌خواهد با استفاده از نفوذ رسانه‌ای خود و مهره‌های معاندی که در اختیار دارد مسیر این انتخابات را به سود خویش تغییر دهد.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور تاکید کرد: انتخاب حق هر یک از ماست، اینکه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای به کرار بیان می‌کنند که رای شما در سرنوشت شما بی‌تاثیر است، این جملات بی‌شک با هدف ایجاد یک فضای ناامیدی در جامعه و اعتمادزدایی از نظام و انقلاب اشاعه داده می‌شود، زیرا دشمنان در طول عمر این انقلاب عملا دشمنی خود را در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین از همه فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به ویژه روحانیون درخواست داریم که فضای جامعه را در این روزهای سرنوشت ساز مدیریت کنند تا خدایی ناکرده قافیه بازی را به رسانه‌های معاند و برانداز نبازیم./1400/

ارسال نظرات