۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۹۴۱
معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب:

در معرفی حوزه‌های علمیه در رسانه‌ها، کم کاری‌های زیادی شده است

در معرفی حوزه‌های علمیه در رسانه‌ها، کم کاری‌های زیادی شده است
کرمانشاه - حجت الاسلام رضوانی زاده گفت:در بحث رسانه، تبلیغات خاصی در معرفی حوزه های علمیه نشده است که باید با استفاده از متخصصان امر و تشکیل کارگروهها این امر برطرف گردد.

حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه گفت: اولین و مهمترین برنامه برای حوزه های علمیه شناساندن این مکان معنوی و آموزشی به جوانان و نوجوانان است.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب بیان داشت: در همین راستا باید با استفاده از ظرفیت های تبلیغی چه در فضای مجازی و چه به صورت حضوری زمینه معرفی بهتر، کاملتر و جامع تر حوزه های علمیه را به مشتاقان به ادامه تحصیل در این مراکز را فراهم آوریم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: با این وجود باید اذعان کرد که در بحث رسانه، تبلیغات خاصی در معرفی حوزه های علمیه به نسل های جوان و نوجوان نشده است و این یک نقیصه است که باید با استفاده از متخصصان امر و تشکیل کارگروهها برطرف گردد.

حجت الاسلام رضوانی زاده بیان داشت: متاسفانه در سالجاری و سال گذشته شیوع کرونا بسیاری از برنامه های مراکز آموزشی همانند حوزه های علمیه، دانشگاه و مدارس را تحت الشعاع قرار داد و همین امر باعث شد که در بحث جذب طلبه با مشکلاتی روبرو شویم.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب تصریح کرد: بنابراین شایسته است اکنون که وضعیت بیماری کرونا تا حدی در جامعه فروکش کرده است، کارهای تبلیغی در سطح جامعه برای معرفی حوزه های علمیه به صورت چهره به چهره و حضوری با قدرت تمام انجام شود.

این استاد حوزوی ادامه داد: همچنین می توان از ظرفیت های آموزش و پرورش، حلقه های صالحین، پایگاه های بسیج، کمیته امداد و... در این راستا بهره ببریم.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: طالبان علم در جامعه که علاقمند ادامه تحصیلات خود در مراکز حوزوی هستند، بسیارند، بنابراین شایسته است که این نخبگان و علاقمندان هرچه سریعتر شناسایی شوند تا ان شاء الله سال تحصیلی پیش رو با قوت و شور خاصی آغاز شود./1400/

ارسال نظرات