۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۸۰۸۴۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

جنایتهای صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین باید هرچه سریعتر متوقف شود

جنایتهای صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین باید هرچه سریعتر متوقف شود
کرمانشاه - ججت الاسلام فاضلی گفت: جنایتهای صهیونیست ها علیه ملت فلسطین به نوعی جنایت علیه جهان اسلام و حتی تمام بشریت است که این نسل کشی ها باید هرچه سریعتر متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در اجتماع اعتراضی مردم کرمانشاه در دفاع از ملت فلسطین اظهار داشت: در روزهای اخیر به عینه همه دنیا شاهد بود که صهیونیست ها تمام امکانات خود را علیه ملت فلسطین و غزه بسیج کرده اند و در این روزها بی‌گناهان بسیاری به خاک و خون کشیده شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: جنایتهای صهیونیست ها علیه ملت فلسطین به نوعی جنایت علیه جهان اسلام و حتی تمام بشریت است که این نسل کشی ها باید هرچه سریعتر متوقف شود.

این استاد حوزوی ادامه داد: تاسفبار این است که در این مدت جوامع غربی در برابر این جنایتها سکوت مرگباری داشته اند که این را می توان به معنای تایید جنایت های صهیونیست ها دانست.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: با این وجود جهان اسلام آماده است که برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین حضور پیدا کنند که نمونه آن را در کشورمان در این روزها به عینه می بینیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: اگر شرایط برای دفاع از ملت فلسطین و آزادی جهان اسلام مهیا باشد آماده ایم که جان خود را در این راه فدا کنیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اسرائیل غاصب باید بداند تا زمانی که به نسل کشی و کودک کشی ادامه دهد جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین و حل این مهم را هرگز فراموش نخواهد کرد، بلکه این امر روز به روز روشن تر می گردد.

حجت الاسلام فاضلی افزود: امروز نهضت مقاومت و انتفاضه فلسطین به برکت وجود خون شهدایی همانند سردار حاج قاسم سلیمانی قدرت بسیار زیادی یافته است به گونه ای این قدرت اسرائیلی ها را در تونال هایشان نگه داشته است و ان شاء الله به زودی تمامی مسلمین جهان نماز جماعت خود را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.

در پایان این مراسم قطعنامه ای توسط حاضرین در این اجتماع اعتراضی قرائت گردید و سپس پرچم رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد./1400/

ارسال نظرات