۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۸۰۸۱۹
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بارزترین هدف دشمن در فضای مجازی است

کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بارزترین هدف دشمن در فضای مجازی است
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: دشمن در این همه شیطنت رسانه‌ای چند هدف را به صورت مشترک دنبال می‌کند که بارزترین اهداف وی کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مسایلی که امروز در جهان اسلام نقش حیاتی دارد، مسئله فلسطین و قدس شریف است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جنایت و گستاخی صهیونیست‌ها به حدی رسیده است که پای خود را از گلیم‌شان درازتر کرده اند و با تجاوزات پی در پی در حال آواره ساختن مردم فلسطین و نوار غزه هستند که این جنایت و نسل‌کشی بشری محسوب می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه سکوت کشورهای اسلامی در قضیه فلسطین برای کل مسلمین جهان هزینه خواهد داشت، عنوان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای عربی ـ اسلامی در سالهای اخیر به جای اینکه فشارهای سیاسی خود بر رژیم اسرائیل را دوچندان کنند، اکنون به هم‌پیمان این کشور کودک‌کش تبدیل شده اند که به صراحت باید گفت این سران عربی ـ اسلامی مایه ننگ جهان اسلام هستند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: ملت فلسطین در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و در اخبار به عینه می‌بینیم که صهیونیست‌ها به کودک، پیر و جوان و زنان رحم نمی‌کنند و بی‌گمان این همه گستاخی صهیونیست‌ها معلول سکوت معنادار کشورهای مدعی مسلمانی است، کشورهایی همانند عربستان سعودی، قطر، بحرین، امارت و....

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: امروز نهضت و جبهه مقاومت برای سربلندی اسلام و آزادسازی قدس شریف نیازمند حمایت جهان اسلام است، لذا بی‌تفاوتی نسبت به این قضیه توسط سران اسلامی می‌تواند بر جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست ها بیفزاید.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: تا زمانی که جهان اسلام در بحث وحدت به نتیجه کامل و عملی نرسد، رژیم منحوس اسرائیل غاصب همچنان بر طبل جنگ و خونریزی خواهد کوبید، بنابراین اکنون زمان بیدار شدن سران کشورهای اسلامی ـ عربی در مقابل این همه جنایت دشمنان علیه اسلام است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: موضوع دیگری که این روزها مطرح است، انتخابات خردادماه می‌باشد، همه پرسی از بسیاری جهات برای این انقلاب و نظام بسیار حیاتی است.

این استاد حوزوی تاکید کرد: اهمیت و حساسیت این انتخابات به حدی بالاست که رسانه‌های معاند با هزینه‌های میلیارد دلاری به دنبال حاشیه سازی و کم‌رنگ کردن این همه پرسی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه بیان داشت: دشمن در این همه شیطنت رسانه‌ای چند هدف را به صورت مشترک دنبال می‌کند که بارزترین اهداف وی کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات است و هدف دیگر آن ایجاد شائبه انتخاباتی و به راه انداختن آشوب و فتنه است.

وی تاکید کرد: صفحات بسیاری در فضای مجازی برای حاشیه سازی علیه انتخابات ریاست جمهوری ایران توسط معاندان خارجی و داخی ایجاد شده است، و با تاسف باید گفت که برخی در داخل کشور از روی بی بصیرتی و بعضی هم از روی غرض‌ورزی با این رسانه‌ها در فضای مجازی و حتی شبکه‌های ماهواره‌ای همسو شده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدواریم کسانی که ناخواسته در اردوگاه دشمنان این نظام و ملت قرار گرفته‌اند هرچه سریعتر به دامان این انقلاب بازگردند و اجازه ندهند که خون شهدا و آرمان نظام و امام راحل خدایی ناکرده پایمال شود./1400/

ارسال نظرات