۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۷۵۱
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین صحنه:

ایران برای احقاق حقوق فلسطین در مجامع بین المللی در حال رایزنی و تلاش است

ایران برای احقاق حقوق فلسطین در مجامع بین المللی در حال رایزنی و تلاش است
کرمانشاه - حجت الاسلام بهمنی گفت: ایران به عنوان تنها حامی واقعی فلسطین برای احقاق حقوق این ملت در مجامع بین المللی در حال رایزنی و تلاش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی امروز در نشست با جمعی از معاونین و اساتید حوزوی در سخنانی با اشاره به اینکه باید نسبت به معرفی بیشتر حوزه‌های علمیه در کشور و استان اهتمام خاصی صورت گیرد، اظهار داشت: بسیاری از جوانان و نوجوانان علاقه خاص و ویژه ای برای ادامه تحصیل در مدارس و حوزه‌های علمیه دارند ولی با این وجود هنوز شناخت خوبی از این مکان‌های دینی به اندازه کافی ندارند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)  صحنه گفت: بنابراین طبیعی است که زمانی در بحث معرفی حوزه‌های علمیه کم کاری کنیم، تعداد علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه نیز کاهش خواهد یافت.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بنابراین باید از تمام امکانات چه در حوزه سخت افزاری و چه نرم افزاری برای معرفی بهتر حوزه‌های علمیه برای علاقمندان به ادامه تحصیل در مدارس علمیه استفاده ببریم و اجازه ندهیم که دچار روزمرگی شویم.

حجت الاسلام بهمنی در ادامه سخنان خود گفت: برگزاری جلسات مشترک با اداراتی همانند آموزش و پرورش، کمیته امداد و سایر نهادها به ویژه‌ نهادهای آموزشی و فرهنگی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در هرچه پربارتر شدن حوزه‌های علمیه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله فلسطین و جنایات صهیونیست، گفت: این روزها برای جهان اسلام به ویژه ملت مظلوم فلسطین بسیار سرنوشت ساز است و نباید جهان اسلام بیش از این اجازه جسارت و گستاخی به اسرائیل غاصب که به فرموده امام راحل یک غده سرطانی در منطقه است را بدهد.

حجت الاسلام بهمنی با انتقاد از سکوت معنادار و البته مرگبار سران عربی و اسلامی در مقابل جنایت‌های اسرائیلی‌ها بیان داشت: بی شک تا زمانی که سران عربی به ویژه عربستان، امارات، قطر و... در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل سرتعظیم پایین می‌آورند نباید انتظار داشت که این خونریزی ها و گستاخی ها علیه جهان اسلام پایانی داشته باشد، بلکه روز به روز شاهد تجاوزات بیشتری خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه تاکید کرد: به جرات می توان گفت که ایران به عنوان تنها حامی واقعی فلسطین برای احقاق حقوق این ملت در مجامع بین المللی در حال رایزنی و تلاش است که این نشان می دهد نظام جمهوری اسلامی ایران همانند سالهای ابتدایی انقلاب در کنار ملت و مردم مظلوم فلسطین است./1400/

ارسال نظرات