۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۸۰۷۷۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب:

کلام و عمل روحانیون برای مردم مصداق بارز انقلاب و اسلام است

کلام و عمل روحانیون برای مردم مصداق بارز انقلاب و اسلام است
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا گفت: روحانیون همواره کلام و عمل شان برای مردم مصداق بارز انقلاب و اسلام است می توانید سهم بزرگی در انتخابات و مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا ظهر امروز در نشست با جمعی از مبلغ و روحانیون طرح هجرت در سخنانی بیان داشت: از ابتدای اسلام تاکنون همواره شاهد حضور روحانیون در همه عرصه‌های زندگی مسلمین بوده و هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب افزود: در این سالها، بسیاری از مناسبت های دینی، فرهنگی و اجتماعی و... با محوریت روحانیت و علمای دین تبیین شده است که این نشان می دهد که جایگاه روحانیت در معادلات جامعه اسلامی جایگاه غیرقابل انکاری است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه بین داشت: در این میان باید به نقش برجسته روحانیون هجرت، مستقر و مبلغین دینی اشاره داشت که با وجود بسیاری از مشکلات همواره در مسیر انجام وظیفه دینی خود گام برمی‌دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بنابراین باید گفت که روحانیون و طلاب یکی از الزامات جامعه اسلامی در عرصه کنونی هستند بنابراین تلاش‌های بسیاری برای به حاشیه بردن حوزویان و روحانیون توسط دشمنان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام کرمی‌نیا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن برای جامعه اسلامی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سالجاری برای همه ملت ایران و حتی کشورهای منطقه از نظر معادلات سیاسی و... حائز اهمیت است، لذا همین حساسیت ها باعث شده است که انتخاب اصلح یک فرد برای پست ریاست جمهوری بسیار حائز تاثیرگذار باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب افزود: شما عزیزان که همواره کلام و عمل شما برای مردم مصداق بارز انقلاب و اسلام است می توانید سهم بزرگی در انتخابات و مشارکت حداکثری داشته باشید.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: باید روحانیون و مبلغین دینی یک نامزد اصلح را با توجه به معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ملت معرفی کنند، کاندیدایی که بتواند در حرکت رو به اعتلا و اقتدار این نظام اسلامی تاثیرگذار باشد./1400/

ارسال نظرات