۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۸۱۰۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد؛

تبدیل شدن فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه انتخابات ریاست جمهوری

تبدیل شدن فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه انتخابات ریاست جمهوری
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی گفت: فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه انتخابات ریاست جمهوری ایران تبدیل شده است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: فضای مجازی به مانند شمشیر دولبه ای است که هم زیان های خود را دارد و هم منافع بسیاری برای مخاطبان.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: از همین رو باید نسبت به مدیریت فضای مجازی تلاشی دوچندان داشته باشیم و تهدیدات این فضا را به فرصتی مغتنم برای تبلیغ امور دینی و انقلابی و اشاعه آرمانهای این انقلاب الهی تبدیل نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اگر در بحث فضای مجازی و سواد رسانه ای عملکرد ضعیفی داشته باشیم این دشمنان و معاندان هستند که فرصت ها را از ما می گیرند و فضای مجازی را به یک سلاح خطرناک علیه عقاید و باورهای دینی و انقلابی ما تبدیل خواهند کرد، لذا نباید نگاه ما به این مسئله نگاهی سطحی و گذرا باشد.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این روزها فضای مجازی به چندین قطب بزرگ تبدیل شده است، بخشی از آن بدون تعارف در اختیار دشمنان این انقلاب قرار گرفته است و با هماهنگی بسیار ویژه ای در حال انتشار اخبار کذب و شایعات برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: تنها بخش کوچکی از دلسوزان در فضای مجازی آنهم به صورت جهادی حضور دارند که این سطح از حضور هرگز نمی تواند جلوی لشکر سایبری دشمنان انقلاب و مردم را بگیرد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: نخبگان بسیاری در فضای مجازی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی داریم ولی هنوز از ظرفیت های آنان استفاده نکردیم از سوی دیگر باید گفت که زمان بسیار کم است و باید هرچه سریعتر این فعالان فضای مجازی را پای کار بیاوریم.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه انتخابات ریاست جمهوری ایران تبدیل شده است، گفت: فضای مجازی به سلاح دشمنان برای حاشیه سازی علیه انتخابات پیش روی تبدیل شده به گونه ای که دشمن عملا فضای مجازی را به میدان جنگ و تقابل خود با این نظام تبدیل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دست گرفتن ابتکار عمل در فضای مجازی در این روزهای سرنوشت ساز برای کشور بسیار حساس و حیاتی است، بنابراین از نهادهای مربوطه درخواست داریم که بستر هرچه بیشتر نخبگان و دلسوزان فرهنگی و انقلابی در این فضا را محیط سازند./1400/

ارسال نظرات