۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۱۱۶۳
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

آرایش جنگ روانی دشمن در انتخابات به‌مثابه یک خرمشهر پیش روی ملت است

آرایش جنگ روانی دشمن در انتخابات به‌مثابه یک خرمشهر پیش روی ملت است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از نظر آرایش جنگ روانی دشمن به‌مثابه یک خرمشهر پیش روی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان پژوهش مدارس علمیه استان، با قدرانی از اهتمام مدارس به فعالیت‌های پژوهشی و توجه به پیگیری‌های تشکیلاتی با تأکید بر برنامه‌های تحولی، اظهار کرد: به فضل الهی طی یکی دو سال اخیر جنب‌وجوش پژوهشی در مدارس رشد کمی و کیفی قابل‌توجهی داشته است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در این راستا شایسته است مدارس ناظر به نیاز پژوهشی طلاب و نیز استان برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تعریف کنند و نسبت به مناسبت‌های پیش روی نظام و انقلاب فعالیت پژوهشی برای طلاب تعریف کنند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: آنچه امروز در جبهه دشمن به‌وضوح دیده می‌شود توجه و تمرکز دشمن بر جنگ شناختی است و این‌که رهبری حکیم و فرزانه می‌فرمایند در جنگ نرم باید قدرت تحلیل مردم بالا برود، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که می‌تواند تبدیل به خط مقدم نبرد با دشمن در جنگ شناختی باشد عرصه پژوهش است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به برخی وقایع در عملیات بیت‌المقدس و توان نظامی دشمن که باعث شده بود صدام ادعا کند اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را باز پس بگیرند کلید بصره را به آن‌ها تقدیم خواهد کرد، گفت: امروز در عرصه امیدآفرینی مقاومت در برابر جنگ روانی دشمن و دست برتر داشتن در جنگ اراده‌ها فتح خرمشهر می‌تواند الهام‌بخش مناسب در انتخابات 1400 و مشارکت حداکثری داشته باشد.

به گفته وی درواقع انتخابات 1400 از نظر آرایش جنگ روانی دشمن به‌مثابه یک خرمشهر پیش روی ملت ایران است.

 دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: آنچه خطوط مستحکم دفاعی دشمن و طرح‌های 20 ساله مستشاران روس و آمریکا در نگهداری خرمشهر توسط عراق را در هم شکست ایمان الهی و توجه هر فرد در جبهه ارزش‌ها به مسئولیت تعریف‌شده برای خودش بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس لازم است در همه این ابعاد نسل جوان ما با مطالعه و تحقیق این فتح الهی بتوانند درباره فرمایش رهبری در سال 95 و خرمشهرهای پیش رو در میدانی سخت‌تر از جنگ نظامی نقش‌آفرین باشند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
احسنت
0
0