۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۸۱۲۱۴
به همت اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم؛

از «تازه‌های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰» رونمایی شد

از «تازه‌های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰» رونمایی شد
مراسم رونمایی از «تازه‌های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰» اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از «تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات 1400» در تالار اندیشه اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

پ/از «تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات 1400» رونمایی شد

نامزدهای انتخابات حرمت شورای نگهبان را حفظ و نظر آن را تمکین کنند

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم به تبیین بایدها و نبایدهای انتخاب اصلح پرداخت و اظهار کرد: اعتقاد به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، اعتماد به جوانان، حرکت در راستای اقتدار ملی در عرصه دیپلماسی، دشمن شناسی، پرهیز از همصدایی با دشمنان، دوری گزیدن از وعده های بیهوده، شعارهای اصیل، دینی و متناسب با عرق ملی، آگاهی به مشکلات و دغدغه های مردم و برخورداری از برنامه های کاربردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از جمله شاخصه های رییس جمهور آینده باید باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند و ناکارآمدی های موجود را به پای اصل نظام ننویسند، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان بدانند که اختلاف سلیقه ها نباید به منازعه تبدیل شده و به کف خیابان کشیده شود.

آیت الله حسینی بوشهری بر لزوم تمکین نامزدها از نظر شورای نگهبان تأکید کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید حرمت دستگاه های مسؤول را حفظ کرده و خروجی نظرشان هر چه که شد، تمکین کنند؛ امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز همواره نسبت به رعایت حرمت شورای نگهبان تأکید کرده اند و ما نیز باید از این تأکیدات پیروی کنیم.

پ/از «تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات 1400» رونمایی شد

نقش رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام لیراوی نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر انتخاب خوبی نداشته باشیم، بدون شک مشکلات کشور افزایش پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: ما ابتدا بر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و سپس بر انتخاب اصلح تأکید داریم.

وی نقش رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اگر رسانه به رسالت خود در انتخابات به درستی عمل کند، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

سرپرست اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم اخلاق مناظرات انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به نیازهایی که در این زمینه احساس می شد درصدد تألیف آثاری در خصوص اخلاق مناظره بر آمدیم که امروز از آنها با حضور آیت الله حسینی بوشهری رونمایی خواهیم کرد./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
دولت جوان* مومن انقلابی(تحولخواه) در عرصه کار و اقتصاد در گام دوم انقلاب:
وزارت امورخارجه =دکتر کمال خرازی
وزارت صنعت معدن تجارت=سردار حسن پلارک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح=سردار احمد وحیدی
وزیر اقتصاد =دکتر حجت الله عبدالملکی*
رئیس کل بانک مرکزی=دکتر محمدرضا پورابراهیمی*
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری=  پرفسور محمدمهدی زاهدی
وزیر نفت= سردار سعید محمد*
معاون اول دولت و دبیر شورای عالی امنیت ملی=دکتر سعید جلیلی*
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی هیات دولت= دکتر وحید یامین پور*
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری=مهرداد بذرپاش*
وزیر راه، مسکن و شهرسازی=علی نیکزاد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
مردم را از رقیب نترسونید
0
0