۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۸۱۲۷۴

سنگ محک و چهل و هفت شاخص نامزد اصلح

سنگ محک و چهل و هفت شاخص نامزد اصلح
کتاب سنگ محک به 47 شاخصه یک نامزد اصلح در سه حوزه شامل حوزه فردی و اخلاقی حوزه تخصصی و مدیریتی و حوزه انقلابی می پردازد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب سنگ محک نوشته محمد حسین راجی که کتاب هایی چون انتخابات تکرار یا تغییر و کتاب صعود چل ساله نیز از این نویسنده چاپ شده و این کتاب به 47 شاخصه یک نامزد اصلح در سه حوزه شامل حوزه فردی و اخلاقی حوزه تخصصی و مدیریتی و حوزه انقلابی می پردازد.

سنگ محک در 304 صفحه و توسط انتشارات نشر معارف به چاپ رسیده است،

مقام معظم رهبری می فرمایند مساله بعدی در انتخابات این است که مردم سعی کنند صالح ترین را تا انتخاب کنند. و لذا نویسنده محترم با توجه به این فرمایشات مقام معظم رهبری این شاخصه ها را در کتاب آورده اند. تا بتوانیم یک انتخاب درست داشته و به پیشرفت کشور در زمینه های مختلف کمک کنیم.

در بخشی از کتاب آمده است:

انتخاباتی مطلوب است که از دل یک رقابت سیاسی صحیح وسالم بیرون بیاید. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رقابت سالم این است که همه خوب بازی کنند، همه خوب حرکت کنند.) در هر انتخاباتی مردم باید چند اصل مهم را مدنظر داشته باشند که یکی از مهمترین آنها (اصلح گزینی» و گزینش بهترینهاو نامزد اصلح است.

 
برای انتخاب اصلح، شناخت ملاکها اولویت اساسی است وبدون این شناخت، انتخاب اصلح محقق نخواهد شد، لذا نیاز است شناخت کامل و جامعی از ملاکها و شاخصه های کاندیدای اصلح به مردم ارائه شود تا انتخاب اصلح صورت بگیرد. با همین هدف در کتاب سنگ محک تلاش شده است این شاخصه ها با استفاده از آیات و روایات و نیز کلام امامین انقلاب بیان شود.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
ممنون ازسایت کتاب قم بابت کتاب های خوبی که در اون هست.
2
0