۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۳۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بصیرت افزایی رمز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

بصیرت افزایی رمز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام رفیعی گفت: مبلغان دینی به‌عنوان زمینه‌سازان تحولات مهم اجتماعی و داشتن جایگاه مردمی، می‌توانند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در دومین همایش بصیرتی «حماسه حضور» که ویژه روحانیون و مبلغان شاخص شهرستان بجنورد در تالار حافظ این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده امام راحل (ره) در ایام انتخابات باید مبلغان دینی دست از کار بکشند و برای حضور و مشارکت مردم و دخالت آن‌ها در انتخابات تلاش کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغ دین نمی‌توانند نسبت به آینده کشور اسلامی و نسبت بی‌تفاوتی برخی از مردم و مسئولان در امر مشارکت در انتخابات خاموش بنشیند و در این مسیر لازم است با تأسی از بزرگان دین در امر ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات صحه بگذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات حساس ۱۴۰۰ موجب خوشحالی دوستداران نظام و دلسردی و یأس مخالفان خواهد بود و این همان خواسته مقام معظم رهبری و دغدغه دلسوزان نظام اسلامی است که باید موردعنایت مبلغان دینی قرار بگیرد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمنان درصدد بدبین کردن مردم و بی‌اعتمادی آن‌ها نسبت به‌نظام اسلامی هستند، از مبلغان دینی انتظار می‌رود تا برای خنثی کردن این نقشه دشمن با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی و روشنگری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه‌سازی کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی رمز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: مبلغان دینی به‌عنوان زمینه‌سازان تحولات مهم اجتماعی و داشتن جایگاه مردمی، می‌توانند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: برای تضمین استقلال، امنیت و اقتدار کشور و برون‌رفت از مشکلات داخلی و خارجی نیاز به مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح برای تصدی پست ریاست جمهوری هستیم که این امر باعث تقویت پایه‌های نظام و ارتقاء قدرت کشور در سطح بین‌المللی خواهد شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات