۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۳۸۰
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

رسالت حوزه دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است

رسالت حوزه دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گفت: دشمنان ایران اسلامی با تمام امکاناتشان سعی می‌کنند حتی اگر شده است یک نفر را از پای صندوق‌های رأی دور کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی صبح امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، گفت: امام(ره) فرمودند که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) به دنبال آن بودند که در آن زمان اتفاق نیفتاد و حالا که در زمان ما روی داده است وظیفه داریم از آن دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در زیارت عاشورا می‌خوانیم که ای کاش در کربلا بودیم و جانمان را فدای امام حسین(ع) می‌کردیم، اکنون هم همان صحنه وجود دارد و باید به وظیفه‌مان عمل کنید؛ وظیفه ما تنها حضور در انتخابات نیست بلکه وظیفه داریم خانواده و دوستان را نیز برای حضور در این انتخابات تشویق کنیم.

رئیس مرکز خدمات گفت: امام علی(ع) در نامه‌ای به مردم مصر می‌نویسند نگویید که ما سرپرستی مثل مالک و امامی مثل علی داریم، اگر در صحنه نباشید دشمن شما را نابود می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با تمام امکاناتشان سعی می‌کنند حتی اگر شده است یک نفر را از پای صندوق‌های رأی دور کنند و اگر این اتفاق بیفتند احساس موفقیت می‌کنند و در مقابل آنها رسالت ما تبلیغ و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در صحنه است.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گفت: شهدا خونشان را پای انقلاب داده‌اند و ما مدیون آنها هستیم و نمی‌توانیم نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشیم؛ در بحث انتخابات رسالت ما بسیار سنگین است.

وی بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند قوه مجریه قابل قیاس با دیگر قوا نیست؛ قوه مجریه نقش بسیار مهمی در آینده کشور دارد و انتخاب مناسب ما می‌تواند در سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد؛ از خداوند می‌خواهیم که بتوانیم با بصیرت و درایت ورود کرده، به آنچه حق و وظیفه است عمل کنیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شیرین بیان
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
حضور در انتخابات لازمه پیشرفت کشور است
1
0