۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۱۴۹۷
با حضور گسترده نیروهای جبهه انقلاب؛

ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران افتتاح شد

ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران افتتاح شد
مازندران - ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با حضور جمع کثیری از نیروهای انقلابی در ساری افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با حضور جمع کثیری از نیروهای انقلابی در ساری افتتاح شد.
 
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام ستاد آیت‌الله رئیسی در مازندران در این مراسم گفت: در  امروز برای شروع دوباره حرکت انقلابی و رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب دور هم جمع شده‌ایم تا برای این رخداد بزرگ انقلابی آماده شویم.
 
وی اظهار داشت برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی و رسیدن به پیروزی توسط نیروهای انقلاب همه ما باید به‌صورت شبانه‌روزی با انجام کار جهادی به اهداف عالیه انقلاب برسیم، با تشکیل کمیته‌ در ستاد شهرستان‌ها و مرکز استان و تعیین وظیفه همه تشکل‌ها و کمیته‌ها کارها ادامه پیدا می‌کند.
 
ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران افتتاح شد
زارعی ادامه داد: از امروز به‌صورت رسمی کار تبلیغات انتخاباتی ستاد مرکزی آغاز و با تشکیل ستادهای شهرستانی آغاز می‌کنیم تا دو هدف موفقیت و پیروزی در انتخابات و پیگیری مطالبات به‌حق به‌جای مانده را که بهتر است توسط نیروهای انقلاب باشد، تحقق بخشیم.

قائم مقام ستاد آیت الله رییسی در مازندران ادامه داد: استان مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت پایدار است، در همه انتخابات اکثریت آرا را از استان شاهد بودیم ولی توجه به موارد پیشران استان کمتر به‌چشم می‌خورد، نباید در مازندران مشکل اشتغال، کشاورزی، صنعت و غیره داشته باشیم.

وی افزود: به مردم استان مازندران قول می‌دهیم که از فردای روز پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات با ویژگی‌های این مرد بزرگ به مطالبات به‌جای مانده برسیم لازمه‌اش حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

درخواستم ریشه‌کن شدن ۵ چالش مهم در نظام است

حجت‌الاسلام پوراکبر به نمایندگی از جبهه انقلاب نیز در ادامه این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پنج چالش را بیان کردند و در مسیر ریشه‌کن کردن این پنج چالش نظام باقیمانده از چله اول انقلاب از آیت‌الله رییسی می‌خواهیم تحول اساسی در چله دوم انقلاب به‌وجود بیاورد.
 
ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران افتتاح شد
وی افزود: اول اینکه در مقابله با فساد قدم‌های بلندی برداشتیم اما با حد مطلوب فاصله ژرفی داریم تنها اخطار قرآن که به تمدن اول عالم دوری از فساد است، امروز بدون تعارف گسترش فساد همه را ناامید کرد، همه برای گرفتن پست و مقام خیر برداشتند، باید از همین الان برای پست‌ها حساسیت نشان دهیم تا افراد با پرونده‌های سالم و پاک بدون باندبازی و حاکمیت فامیل و جریانات خاص تبعیض‌آمیز روی صندلی مدیریت بنشینند.

حجت الاسلام پوراکبر خاطرنشان کرد: در جبهه انقلاب مسأله مسؤولیت‌ها تنها براساس شایسته‌سلاری بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری است، مبارزه با فساد در همه زوایای جامعه با همه وجود باید مدنظر باشد ما هم به‌عنوان سرباز برای جنگ با فساد پای کار هستیم. 

وی تاکید کرد: در شهرداری‌هایی که صندلی‌ها خانوادگی اشغال شود جایی برای جوانان بیکار و بیچاره مملکت باقی نمی‌ماند، برای جنگ فساد با هم باید یک انقلاب به پا کنیم.
 
ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران افتتاح شد
حجت الاسلام پوراکبر اضافه کرد: چالش دوم این است که با قله اول تمدن عالم هنوز خیلی فاصله داریم در حالی که جمهوری اسلامی باید به قله اول عالم برسد، سومین چالش این است که ضربه سهمگینی از دشمن خوردیم و آن تغییرات سبک زندگی است دشمن زندگی ما را دگرگون کرد، بچه‌های سرگردان طلاق جامعه، کاهش جمعیت را ببینید!

وی ادامه داد: چهارمین چالش به مشکلات ادارات برمی‌گردد می‌بینید که برای مراجعه به ادارات بدون دیدن یک آشنا یا تلفن راهی نیست، چالش پنجم به مسئله مستضعفین برمی‌گردد که البته قدم‌های بزرگی برداشته شد اما هنوز کار اصلی انجام نشد، جبهه اتحاد انقلاب اسلامی مازندران برای رفع این پنج چالش با مدیریت آقای نبویان تحت فرمان آیت الله رئیسی که ۴۲ سال پاک و سالم بدون کوچکترین شبه‌ای زندگی کرد آماده‌ایم.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه بیان کرد: رقیب آیت‌الله رئیسی در زندگی فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است، کاخ‌نشینان چه کردند که همه گرفتار شدیم از آقای رئیسی تقاضا داریم فرماندهی این نهضت‌خواهی که مقام رهبری فرمودند " اینکه در عدالت از خدا و خلق خدا باید عذرخواهی کنیم" جنبش عدالت‌خواهی امروز چشم به‌راه است باید در راس امور دولت قرار بگیرد.

در انتخابات رقابت استانی به‌وجود بیاوریم

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی، رییس شورای نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی در مازندران و به نمایندگی از شورای ائتلاف استان مازندران، اظهار داشت: خدا را شاکریم که یک نعمت بزرگ را نصیب‌مان می‌کند، خداوند در جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی نعمات فراونی را به ما ارزانی داشت، امیدواریم قدر بدانیم.

وی افزود: همه کسانی که به‌عنوان خدمت‌گزار جمهوری اسلامی با آرای مردم بر سر کار آمدند و بر کرسی قدرت نشستند متاسفانه به تعهدات خود عمل نکردند، ولی امروز امیدمان این است که شاهد حضور اکثریت مومنانه هدفمند مردم ایران اسلامی به‌خصوص مازندران باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: در این انتخابات باید رقابت استانی به‌وجود بیاوریم، احتمال دارد در مازندران حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر واجدان شرایط رای را پای صندوق‌های رای ببینیم  پس به گفته آیت‌الله رئیسی که هر خانه یک ستاد انتخاباتی باشد در واقع باید همین شود، در فضای مجازی باید گروه و کانال متعددی تشکیل بدهیم، دشمنان ما همیشه ناامید بودند امیدواریم با آرای اکثریت مردم ایران و استان تودهنی محکمی به رژیم استعمار جهانی به‌ویژه اسرائیل غاصب بزنیم./950/
ارسال نظرات