۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۸۱۵۰۰
امام جمعه پلدختر:

ارتقا سطح کیفی در مدارس علمیه ضروری است

ارتقا سطح کیفی در مدارس علمیه ضروری است
لرستان - حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش آفرینی طلاب در عرصه های مختلف گفت: ارتقا سطح کیفی در حوزه امری ضروری برای پاسخگویی به نیازهای جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، شامگاه شنبه در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران لرستان که در دفتر امام جمعه پلدختر برگزار شد، گفت: حوزه علمیه رسالتی خطیر در عرصه تبلیغ و رشد و پرورش طلاب بر دوش دارد.

امام جمعه پلدختر افزود: حوزه علمیه خواهران این شهرستان به لطف خداوند تاکنون برکات ارزشمندی به همراه داشته و ظرفیت عظیمی در گسترش فضای معنوی شهرستان است.

افتخار حوزه علمیه سربازی امام زمان است

وی با بیان اینکه افتخار حوزه علمیه سربازی برای امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه پایگاه بصیرت افزایی و معرفت بخشی است‌.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش آفرینی طلاب در زمینه فرهنگی تبلیغی یادآور شد: طلاب خواهر در پلدختر از پایه های معنوی فعالیت هایفرهنگی هستند و حضوری فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی در ادامه اظهارداشت: طلاب خواهر شهرستان پلدختر در سال 1398 در جریان  سیل و شرایط شیوع ویروس کرونا در کمک به نیازمندان فعالیت هایی قابل توجهی داشتند که قابل تقدیر است.

امام جمعه پلدختر بر افزایش ارتقا سطح کیفی مدارس علمیه خواهر تأکید کرد و گفت: ارتقا سطح کیفی حوزه های علمیه در راستای تحقق اهداف  و فعالیت های مراکز تبلیغی و دینی ضروری است.

گفتنی است، حجت الاسلام مهدوی خواه، مدیر حوزه های علمیه خواهر استان لرستان در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و کارکردهای جهادی شهرستان پلدختر ارائه نمود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات