۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۷۰۷

ستادهای انتخاباتی در حوزه علمیه با هدف افزایش مشارکت تشکیل شود

ستادهای انتخاباتی در حوزه علمیه با هدف افزایش مشارکت تشکیل شود
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در هر مدرسه علمیه باید یک ستاد انتخاباتی تشکیل شود و هدف لبیک به ندای رهبر انقلاب است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا خدری، در نشست با معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر، با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ بر زمینه سازی جهت مشارکت عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم سبب تقویت و اقتدار نظام می‌شود و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این مسأله تاکید دارند.

 مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در هر مدرسه علمیه باید یک ستاد انتخاباتی تشکیل شود که این ستادها به معنای حمایت از کاندیداها نیست و هدف آنها در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.

وی با بیان اینکه همه تلاش امروز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است گفت: دشمن با ایجاد شبهات و پررنگ و برجسته نمودن برخی مشکلات جامعه به دنبال این است تا مردم را در آستانه انتخابات از حضور پای صندوق های رأی منع کند.

خدری با بیان اینکه امروز نیاز به اقناع مردم جهت حضور در صحنه انتخابات داریم اظهار داشت: مردم ما بسیار خوب هستند و همیشه برای حمایت و تقویت نظام در صحنه حاضر بوده اند و این مسؤولین هستند که در انجام وظیفه نتوانسته اند به خوبی عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: حوزه‌های علمیه لازم است بر اساس اخلاق انتخاباتی عمل کرده و از تخریب کاندیداها و یا حمایت از کاندیداها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه هر رأی مردم تاثیرگذار است گفت: مردم باید نسبت به انتخابات و سرنوشت خود دلگرم باشند و بدانند که حضورشان سبب تقویت نظام می‌شود.

خدری یکی از ماموریت های اساسی حوزه علمیه را انتخابات دانست و گفت: لازم است با طرح‌های ابتکاری مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد.

ارسال نظرات