۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۷۶۵

حضور حداکثری مردم در انتخابات، شر دشمنان را از سر کشور کم می‌کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات، شر دشمنان را از سر کشور کم می‌کند
حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه اثر هر رأی مردم شلیک موشکی به قلب دشمنان است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، شر دشمنان را کم خواهد کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «احمد رضایی» در گفت و گویی در بیرجند با اشاره به اینکه زمان کوتاهی تا برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باقی‌مانده است، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و ویژگی ها و مختصات انتخابات امسال و همچنین چالش های پیش رو، اهمیت این دوره از هر دوره ای حساس‌تر است و باید همه ملت ایران اسلامی و کسانی که قلب آنان برای این کشور می‌تپد در انتخابات شرکت کنند تا با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دشمن را ناامید کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و تا امروز دشمن تصور نمی کرد این انقلاب تداوم داشته باشد، افزود: اما انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده است و این موجب یأس و ناامید دشمنان شده است و مقام معظم رهبری نیز با صدور بیانیه گام دوم انقلاب مسیر روشنی را پیش روی ملت به خصوص جوانان ترسیم کردند.

وی به احتمال تاثیر منفی تورم، مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا بر میزان مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: در چنین شرایطی باید دولت زمینه را برای حفظ سلامتی و حضور حداکثری مردم فراهم کند. البته اگر از مشکلات گرانی و تورم و معیشتی می‌نالیم باید خودمان سرنوشت مان را با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح تغییر دهیم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مشارکت پایین در انتخابات دشمن را برای تشدید فشارها و تحریم‌ها امیدوار می‌کند، گفت: باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی، فردی را انتخاب کنیم که بتواند با مدیریت صحیح خود تحریم دشمن را با شکست مواجه کند و ما معتقدیم که اگر مدیریت داخلی کشور درست باشد تحریم های دشمنان چندان موثر نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، شر دشمنان را از سر کشور کم خواهد کرد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می دهید رأی دهید.»

وی بیان کرد: وظیفه آحاد مردم این است که ضمن حضور خودشان در انتخابات حتی دیگران را نیز تشویق و ترغیب کنند چون اثر هر رأی مردم شلیک موشکی به قلب دشمنان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه حق مردم مطالبه گری جدی از دولت‌ها است، گفت: باید تک تک ما با رأی خود رئیس جمهور آینده کشور را با پشتوانه قوی مردمی تعیین کنیم تا قدرت چانه زنی بیشتر در فضای بین المللی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه شعارهای انتخاباتی و برنامه های عملیاتی کاندیداها را در جلب مشارکت مردم در انتخابات موثر دانست و افزود: افسران جنگ نرم کشور باید با تولید محتوا مناسب، امید آفرینی و بصیرت افزایی در فضای مجازی با تبلیغات دشمن برای عدم حضور در انتخابات و ایجاد ناامیدی در جامعه مقابله کنند.

ارسال نظرات