۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۸۲۰۲۵
نماینده مردم ساری در مجلس:

مسؤولان فعلی تنها به دنبال منافع فردی و حزبی هستند

مسؤولان فعلی تنها به دنبال منافع فردی و حزبی هستند
مازندران - نماینده مردم ساری در مجلس، حلقه مفقوده اداره کشور را مدیریت دانست و گفت: امروز در رأس قوه مجریه نیاز به انسانی داریم که اهل میدان کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، محسن زارعی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایشی که به منظور تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در ساری برگزار شد، قوه مجریه را یکی از مهم ترین قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز بیش از 95 درصد مشکلات و نیازمندی های کشور بر عهده قوه مجریه است.

وی با بیان این که انتخابات تبلور واقعی مشارکت مردم در اداره کشور است، افزود: اینکه برخی ها می گویند قوه مجریه و رئیس جمهور اختیاری ندارد همزبان و هم نگرش با خارج نشسن ها هستند.

زارعی با اشاره به این که در قانون اساسی قوه مجریه و رییس قوه مجریه دارای اختیارات قانونی هستند، ادامه داد: مسؤولیت برآورده کردن همه نیازهای مردم قوه مجزیه است.

وی با بیان این که در سال های اخیر آن گونه که باید در قوه مجریه به مطالبات مردم پاسخ درستی داده نشده است، تصریح کرد: حلقه مفقوده اداره کشور ما مدیریت است و امروز در رأس قوه مجریه نیاز به انسانی داریم که اهل میدان کار باشد.

زارعی با اشاره به این که آیت الله رئیسی در میدان عمل حاضر است، گفت: متأسفانه به دلیل ناکارآمدی دولت فعلی و بی توجهی به خواسته های کارآفرینان و تولید کنندگان، بیش از دو هزار واحد صنعتی با پیگیری های آیت الله رئیسی به مدار تولید بازگشت چون مسؤولان فعلی در میدان حاضر نیستند و به دنبال منافع فردی و حزبی خود هستند.

وی، مبارزه با فساد را یکی از شعار های محوری آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: شفافیت در امور که آیت الله رئیسی در برنامه های خود عنوان کردند به عنوان مهم ترین ابزار مبارزه با فساد در کشور است و این خواست و مطالبه مردم است.

زارعی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه در مازندران که مزیت اصلی آن بخش کشاورزی است حدود 20 هزار دانش آموخته کشاورزی بیکار داریم، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات به حق این ملت مظلوم هستیم.

وی با تأکید براین که ما در حوزه پیگیری مطالبات مردم نیاز به یک تحول اساسی داریم، ادامه داد: امروز کشور ما مشکل منابع ندارد و باید پیگیر مطالبات از رأس قوه مجریه و همه دستگاه های اجرایی کشور باشیم.

نماینده مردم ساری در مجلس به مشکلات و معضلات امروز مازندران در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: ما نمی خواهیم خدمات دهنده کل کشور و به خصوص پایتخت نشین ها باشیم.

زارعی با با بیان این که متأسفانه بیش از سه هزار واحد صنعتی در مازندران، 50 درصد آن تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند، افزود: میانگین عمر ساخت و ساز پروژه های عمرانی در استان بیش از 22 سال است و این جای تأسف دارد.

وی با اشاره به این که متأسفانه دولت فعلی در طول مدت خدمت هشت سال خود نتوانست مشکل پسماند استان را حل کند، ادامه داد: مسؤولان فعلی اهل مبارزه و میدان کار نیستند به همین دلیل نیاز به یک تحول عمیق در بدنه اجرایی کشور داریم./950/

ارسال نظرات