۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۰۶۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین حضور حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مبلغان دینی در جامعه

ضرورت تبیین حضور حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مبلغان دینی در جامعه
مازندران - حجت الاسلام صادقی، انتخابات را مظهر امتحان الهی برشمرد و گفت: ملت ایران در ۴۲ سال اخیر همواره با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی شگفتی ساز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در همایش بصیرتی مبلغان شرق استان که در ساری برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی بر ضرورت حضور حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمنان و دوستان ملت ایران به این انتخابات مهم چشم دوخته اند، افزود: به طور حتم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی موجب اقتدار نظام در عرصه داخلی و خارجی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز روحانیت به عنوان متولیات عقیده، اعتقاد و تفکر مردم باید جلوتر از سایر اقشار مردم در تحقق حضور حداکثری نقش آفرین باشند، ادامه داد: به طور حتم آگاهی دادن روحانیت به جامعه و تبیین ضرورت تحقق حضور حداکثری می تواند در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این انتخابات اثرگذار باشد.

حجت الاسلام صادقی با انتقاد از کسانی که نسبت به حوزه و علمیت تمدن ساز الهی، وحیانی، قرآنی، سنت اهل بیت(ع) و فقه آل محمد دهن کجی کردند، ادامه داد: این افراد نمی توانند آموخته اندک خود را که در دامن بشر و کلاس غرب آموخته اند به علمی که سرچشمه آن وحی خدا است و به معنای واقعی کلمه نورانی است مقایسه کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز روحانیت اعتراض خود را نسبت به این دهن کجی، کج خلقی و کج فهمی اعلام خواهد کرد.

وی، انتخابات را مظهر امتحان الهی برشمرد و با بیان این که ملت ایران در 42 سال اخیر همواره با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی شگفتی ساز شدند، افزود: این ملت 28 خرداد امسال نیز با حضوری شگفت انگیز، توطئه دشمنان را علیه انقلاب و نظام خنثی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نخواهند گذاشت خواب آشفته دشمنان و بدخواهان این انقلاب تعبیر شود، تصریح کرد: 28 خرداد امسال به طور حتم نماد وحدت و همبستگی ملی برای خنثی سازی توطئه دشمنان خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در سایه بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مسؤولان، مردم ما امروز از لحاظ معیشتی با مشکلات جدی مواجه هستند، افزود: به حتم یک انتخاب صحیح می تواند در رفع این مشکلات و موانع پیش روی بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روحانیت نقش بسیار مؤثر و تعیین کننده ای در تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: طلاب، روحانیان و مبلغان دینی باید در خطابه های مجازی و حقیقی خود نسبت به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح روشنگری کنند./950/

ارسال نظرات