۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۸۲۰۸۴

دعوت نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس یازدهم طی بیانیه ای از مردم برای حضور پر شور و گسترده در انتخابات ۲۸ خردادماه ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس یازدهم طی بیانیه ای از مردم برای حضور پر شور و گسترده در انتخابات 28 خرداد ماه ریاست جمهوری دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی،یکی از عرصه هایی است که ملت شریف ایران طی 43 سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی،ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه،پر شور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت،عظمت،عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

نمایندگان اقلیت

بدین وسیله ما نمایندگان پیروان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران از ملت ایران و جوامع ادیان الهی خود دعوت می نماییم بی تردید با حضور متراکم،حداکثری و عمومی در عین حال آگاهانه در پای صندوق های رای در روز انتخابات(28 خرداد ماه یک هزار و چهار صد) حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ انقلاب بزرگ ایران عزیز خلق کرده  و بار دیگر به دشمنان و بد خواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت نمایند که وحدت ملی والاترین ارزش ها است. بدین سان ملت بزرگ ایران می تواند با ارتقای قدرت ملی خود نویدبخش  تشکیل دولت معظم،مقتدر و در خور شایستگی خویش باشد.

روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران

اسفندیار اختیار نماینده زرتشتیان ایران

همایون سامه  یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران

آرا شاوردیان نماینده مسحیان ارامنه تهران و شمال ایران

شارلی انویه تکیه نمایندمسیحیان آشوری و کلدانی در ایران

ارسال نظرات