۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۸۲۱۱۸

انتشار ویژه‌نامه «بزرگداشت امام خمینی(ره)» به زبان آلمانی

انتشار ویژه‌نامه «بزرگداشت امام خمینی(ره)» به زبان آلمانی
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ویژه‌نامه «بزرگداشت امام خمینی(ره)» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، تدوین و منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، این ویژه‌نامه معنوی از طریق فضای مجازی (وبسایت رایزنی فرهنگی کشورمان در آلمان) منتشر و همزمان نسخه الکترونیکی آن برای حدود 2000 مخاطب ارسال شد.

عناوین این ویژه‌نامه شامل اندیشه‌های امام(ره)، سی و دو سال پس از امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) از نگاه دیگران، خاخام یهودی: گرامیداشت امام(ره) وظیفه‌ای ملی و دینی و بخش‌هایی از وصیت نامه امام خمینی(ره)، می‌شود.

فراخوان برنامه فرهنگی و دعوت به وبینار اندیشه‌های امام خمینی(ره) و در گذر زمان، راهپیمایی سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) در سال 1989 در بن آلمان از دیگر عناوین این ویژه‌نامه است.

از ضروریات حضور مناسب در فضای مجازی برخورداری از محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع است. منطبق با مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و با هدف معرفی جنبه‌هایی از شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، محتواهایی در قالب پوستر، عکس، ویدیو کلیپ به زبان آلمانی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی تهیه شد.

برگزاری وبینار اندیشه‌های امام خمینی(ره) و عصر ما از منظر جوانان مسلمان غرب و برنامه فرهنگی مجازی امام خمینی(ره) و معنویت گرایی در جوانان از دیگر اقدامات رایزنی فرهنگی کشورمان در آلمان به شمار می‌رود.

همچنین، وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) به زبان آلمانی برای مخاطبان و دوستداران انقلاب اسلامي منتشر شد.

ارسال نظرات