۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۱۲۳
امام جمعه دورود:

طلاب خواهر پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگی هستند

طلاب خواهر پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگی هستند
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه طلاب خواهر پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگی هستند، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی سد راه هجمه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهز امروز در نشست مسؤولیت پذیری بانوان شاغل نسبت به خانه و خانواده به به صورت مجازی در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به فعالیت خواهران در عرصه های مختلف جامعه گفت: فعالیت خواهران در عرصه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی درخشان است.

حفظ استحکام بنیان خانواده رسالت بانوان است

امام جمعه دورود با اشاره به رسالت خطیر بانوان در کانون خانواده، همسرداری و فرزند پروری افزود: بانوان باید ابتدا در کانون خانواده به وظایف خویش به خوبی عمل کرده و در حفظ بنیان خانواده نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: حفظ استحکام بنیان خانواده سبب کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود هجمه های فرهنگی به کانون خانواده ها می شود.

حجت الاسلام حسینی نوری در بخش دیگری از سخنانش به نقش خواهران طلبه و مبلغ در عرصه تبلیغ اشاره کرد و بیان داشت: اشاعه معنویت و تعمیق شعائر اسلامی و قرآنی در جامعه رسالتی خطیر بر دوش طلاب و روحانیت است.

وی خواهران طلبه را پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگی در خانواده و جامعه عنوان کرد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه مسؤولیتی خطیر بر دوش حوزه علمیه است.

امام جمعه دورود تصریح کرد: با ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه باید در راستای ارتقای اخلاق و معنویت و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان گام برداشت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات