۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۱۲۶

کمک مسلمانان کنیا به مردم مظلوم غزه

کمک مسلمانان کنیا به مردم مظلوم غزه
با تلاش مشترک سازمان های مسلمان در کشور کنیا شامل بنیاد الخیر، بنیاد یک شیلینگ، بنیاد امت، شورای ائمه جماعات و مبلغین و بانک جامعه کمک هایی برای مردم غزه جمع آوری شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با تلاش مشترک سازمان های مسلمان در کشور کنیا شامل بنیاد الخیر، بنیاد یک شیلینگ، بنیاد امت، شورای ائمه جماعات و مبلغین و اولین بانک جامعه (بانک الشریعه اسلامی در کنیا) روز سه شنبه 11 خرداد مقدار زیادی لباس، مواد غذایی، کیت کمک های اولیه و همچنین 2میلیون دلار کمک نقدی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده در غزه جمع آوری گردید.

شیخ " سلیم چارو " رئیس شورای ائمه جمعه و مبلغبن نایروبی امروز در حساب کاربری خود در فیس بوک و توییتر گفت: "همکاران عزیز، با کمک خدا این هدایا، کمک های دریافتی از برادران مسلمان کنیا برای آسیب دیده ترین خانواده ها در غزه. می باشد. این کمکها به سفارت فلسطین در نایروبی تحویل داده می شود تا آن را به غزه منتقل کند.

کنیا از زمان شروع بمباران اخیر اسرائیل در مناطق غزه، با برگزاری سه راهپیماییدر شهر های "نایروبی" و "مومباسا" با حضور صدها مسلمان در حمایت از فلسطینیان، از فلسطین حمایت کرد.

"حسین خالد"، یک فعال محلی در جریان این اعتراضات گفت: "ما امروز اینجا هستیم زیرا بی عدالتی همه جای دنیا را فرا گرفته است. ما می خواهیم به دولت خود بگوییم تمام روابط دیپلماتیک خود را با رژیم اشغالگر قدس پایان دهد زیرا این رژیم به همه مردم فلسطین از فقیر، ضعیف و حاشیه نشین ظلم می کند و این را دولت خود می گوییم./۹۸۸/

کمک مسلمانان کنیا به ملت مظلوم غزه فلسطین

ارسال نظرات